Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Toruń: dostawa produktów mleczarskich, mięsa wieprzowego, drobiowego, przetworów mięsnych i wędliniarskich
Numer ogłoszenia: 341887 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Gimnazjum i Liceum Akademickie , ul. Szosa Chełmińska 83, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6555560, faks 056 6555253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szkola@gimakad.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów mleczarskich, mięsa wieprzowego, drobiowego, przetworów mięsnych i wędliniarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do stołówki szkolnej: 1.produktów mleczarskich, 2.mięsa wieprzowego, przetworów mięsnych i wędliniarskich 3.mięsa drobiowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który: posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem postępowania, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny zdolny do wykonania zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem składek, podatków i opłat lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie od tych opłat, oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ustawy PZP, wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 2 lat dostaw odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimakad.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Gimnazjum i Liceum Akademickie
ul. Szosa Chełmińska 83
87-100 Toruń
pok. nr 24,
w godz. 8,00 - 14,00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Szosa Chełmińska 83, 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa produktów mleczarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do stołówki szkolnego artykułów mleczarskich na potrzeby wyżywienia wychowanków internatu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mięsa wieprzowego,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do stołówki szkolnej mięsa wieprzowego na potrzeby wyżywienia wychowanków internatu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa mięsa drobiowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do stołówki szkolnej mięsa drobiowego na potrzeby wyżywienia wychowanków internatu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa przetworów mięsnych i wyrobów wędliniarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do stołówki szkolnej przetworów mięsnych i wyrobów wędliniarskich na potrzeby wyżywienia uczniów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Naprawa nawierzchni na terenie Toruńskiej Giełdy przy Towarowej w Toruniu - etap II
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn. "Przebudowa stref: produkcyjnej i VIP na Motoarenie" wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
- Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla 60 osób w wieku powyżej 15 lat.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 27 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Oddziału ZUS w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jasienicy
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 10 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Mochowie na rok szkolny 2025/2026
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynów stołówek szkolnych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brzyskach i Błażkowej artykułów żywnościowych
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Przedszkolu Samorządowym w Skierbieszowie w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.