eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do elektroforezy i immunofiksacji dla ACK - Szpitala AMG

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do elektroforezy i immunofiksacji dla ACK - Szpitala AMG.
Numer ogłoszenia: 341829 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145497 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Kliniczne - Szpital AMG, ul. Dębinki 7, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3491248, faks 058 3492074, 3461178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do elektroforezy i immunofiksacji dla ACK - Szpitala AMG..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do elektroforezy i immunofiksacji dla ACK - Szpitala AMG w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ w okresie 36 miesięcy. 2.Analizator do elektroforezy i immunofiksacji, densytrometr(skaner) wraz z monitorem i oprogramowaniem oraz dodatkowy zestaw komputerowy z drukarką muszą być o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia musi być wyprodukowany po 1 stycznia 2008 roku oraz zawierać oznaczenie roku produkcji oraz typ i numer seryjny. Brak widocznego oznaczenia daty produkcji na przedmiocie zamówienia będzie traktowany jako próba dostarczenia sprzętu starszego, niezgodnego z niniejszą SIWZ. 4.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Dostawę odczynników w okresie 36 miesięcy, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, 2)Dzierżawę fabrycznie nowego analizatora do elektroforezy i immunofiksacji o parametrach granicznych wymienionych w załączniku nr 6. Analizator powinien posiadać UPS. Wykonawca zobowiązany jest do instalacji wydzierżawionego analizatora u bezpośredniego użytkownika, 3)Dostawę materiałów kontrolnych, i części zużywalnych do analizatora w okresie 36 miesięcy, uwzględniając termin ważności materiału kontrolnego, 4)Przeprowadzenie szkolenia obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonego analizatora wraz z pisemnie potwierdzonym sprawdzianem kompetencji, 5)Zapewnienie materiałów edukacyjnych (dotyczących przedmiotu zamówienia) wydawanych lub udostępnianych przez Wykonawcę przez cały okres najmu, 6)Zainstalowanie oprogramowania wraz z dodatkowym komputerem umożliwiającym 2 - stronną komunikację i przesyłanie wyników do istniejącej sieci informatycznej Zamawiającego. Przez dodatkowy komputer należy rozumieć zestaw komputerowy z monitorem, niezależnie od dostawy komputera obsługującego programy analizatora. Parametry zestawu komputerowego zostały opisane w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ, 7)Zapewnienie udziału w zewnętrznym systemie kontroli jakości, wskazanym przez laboratorium; 8)Aktualizację oprogramowania analizatora w trakcie trwania umowy dzierżawy, 9)Udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na oferowany analizator..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 33.12.00.00 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 349467 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Horiba ABX Sp. z o.o., ul. Wał Miedzeszyński 598, Warszawa, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 349467
  • Oferta z najniższą ceną: 349467 oferta z najwyższą ceną: 349467
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.