eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do elektroforezy i immunofiksacji dla ACK - Szpitala AMG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Gdańsk: dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do elektroforezy i immunofiksacji dla ACK - Szpitala AMG
Numer ogłoszenia: 145497 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Kliniczne - Szpital AMG, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3491248, fax 058 3492074, 3461178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ack.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do elektroforezy i immunofiksacji dla ACK - Szpitala AMG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do elektroforezy i immunofiksacji dla ACK - Szpitala AMG w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. Analizator do elektroforezy i immunofiksacji, densytrometr(skaner) wraz z monitorem i oprogramowaniem oraz dodatkowy zestaw komputerowy z drukarką muszą być o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wyprodukowany po 1 stycznia 2008 roku oraz zawierać oznaczenie roku produkcji oraz typ i numer seryjny. Brak widocznego oznaczenia daty produkcji na przedmiocie zamówienia będzie traktowany jako próba dostarczenia sprzętu starszego, niezgodnego z niniejszą SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Dostawę odczynników w okresie 36 miesięcy, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, 2)Dzierżawę fabrycznie nowego analizatora do elektroforezy i immunofiksacji o parametrach granicznych wymienionych w załączniku nr 6. Analizator powinien posiadać UPS. Wykonawca zobowiązany jest do instalacji wydzierżawionego analizatora u bezpośredniego użytkownika, 3)Dostawę materiałów kontrolnych, i części zużywalnych do analizatora w okresie 36 miesięcy, uwzględniając termin ważności materiału kontrolnego, 4)Przeprowadzenie szkolenia obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonego analizatora wraz z pisemnie potwierdzonym sprawdzianem kompetencji, 5)Zapewnienie materiałów edukacyjnych (dotyczących przedmiotu zamówienia) wydawanych lub udostępnianych przez Wykonawcę przez cały okres najmu, 6)Zainstalowanie oprogramowania wraz z dodatkowym komputerem umożliwiającym 2 - stronną komunikację i przesyłanie wyników do istniejącej sieci informatycznej Zamawiającego. Przez dodatkowy komputer należy rozumieć zestaw komputerowy z monitorem, niezależnie od dostawy komputera obsługującego programy analizatora. Parametry zestawu komputerowego zostały opisane w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ, 7)Zapewnienie udziału w zewnętrznym systemie kontroli jakości, wskazanym przez laboratorium; 8)Aktualizację oprogramowania analizatora w trakcie trwania umowy dzierżawy, 9)Udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na oferowany analizator,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.34.54 - Sprzęt biomedyczny Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.40 - Sprzęt biomedyczny Oryginalny kod CPV: 24.49.66.00 - Odczynniki do elektroforezy Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.66.00 - Odczynniki do elektroforezy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /§ 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ack.gdansk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ACK-Szpitala AMG, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, bud nr 9, pok. 120..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego ACK-Szpitala AMG, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, bud nr 9, pok. 205..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.