Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Gdańsk: Przetarg nieograniczony nr 7/DKw/Ż/2012 na dostawy warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 341736 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3231000, 3231260, faks 058 3025125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 7/DKw/Ż/2012 na dostawy warzyw i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu są dostawy transportem wykonawcy i na jego koszt warzyw i owoców w ilości średniej: I część zamówienia - ziemniaki jadalne 110 ton; II część zamówienia - marchew 20 ton, pietruszka korzeń 7 ton, seler korzeń 9 ton, por 5 ton, cebula 10 ton, buraki ćwikłowe 8 ton, kapusta biała 8 ton, kapusta czerwona 6 ton, czarna rzepa 2 tony. III część zamówienia - jabłka 15 ton. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych, nie zamierza zawierać umowy ramowej, nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty stosując aukcję elektroniczną. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Składanie ofert częściowych możliwe jest tylko w określonych dwóch częściach, każda część stanowi osobne zadanie i musi zawierać wszystkie artykuły wchodzące w jej skład. Dostawy realizowane będą od daty podpisania umowy przez okres 8 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wysokość wadium wynosi: dla I części zamówienia 1 200zł, dla II części zamówienia 2 000zł, dla trzeciej części zamówienia 400zł.Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert w formach określonych w art. 45 Prawa Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku bedzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załacznik do SIWZ nr 7/DKw/Ż/2012
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku bedzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załacznik do SIWZ nr 7/DKw/Ż/2012
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku bedzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załacznik do SIWZ nr 7/DKw/Ż/2012
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku bedzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załacznik do SIWZ nr 7/DKw/Ż/2012
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku bedzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załacznik do SIWZ nr 7/DKw/Ż/2012
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kserokopia wniesienia wadium przed terminem złożenia ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk fax: (58) 302-51-25, mail: as_gdansk@sw.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 13:30, miejsce: Sekretariat AŚ Gdańsk ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ziemniaki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki jadalne - dojrzałe, zdrowe, suche, niezazieleniałe, nieuszkodzone, jednolite odmianowo w dostarczanych partiach. Ilość 110 ton..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warzywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia - warzywa 2 Marchew - bez bocznych rozgałęzień i rozwidleń, korzenie proste, kształtne, suche, nieuszkodzone, dojrzałe 20 03221112-4 84/R-75358 3 Pietruszka korzeń - bez bocznych rozgałęzień i rozwidleń, korzenie proste, kształtne, suche, nieuszkodzone, dojrzałe 7 03221110-0 R- 75370 4 Seler korzeń - bez bocznych rozgałęzień i rozwidleń, korzenie proste, kształtne, suche, nieuszkodzone, dojrzałe 9 03221110-0 R- 75371 5 Por - prosty, suchy, nieuszkodzony, dojrzały 5 03221000-6 R-75521 6 Cebula - jędrna, z zaschniętą szyjką, nieuszkodzona, dojrzała 10 03221113-1 87/R- 75357 7 Buraki ćwikłowe - jędrne, suche, nieuszkodzone, dojrzałe 8 03221111-7 72/R-75360 8 Kapusta biała - główka ścisła, nieuszkodzona 8 03221410-3 72/R-75362 9 Kapusta czerwona - główka ścisła, nieuszkodzona 6 03221410-3 72/R-75362 10 Czarna rzepa - korzenie proste, kształtne, suche, nieuszkodzone, dojrzałe 2 03221114-8 R-75383.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jabłka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jabłka - wybór IIb - średnia waga 1 szt. 80-120g., zdrowe, nierobaczywe, świeże i czyste. Ilość 15 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWA ZESTAWÓW NADAWCZO-ODBIORCZYCH ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ KOMPATYBILNEJ Z RADIOTELEFONEM MOTOROLA MTP3550 I SEPURA SC2020/SC2120 DLA KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
- "Dostarczenie i wsparcie w bieżącym utrzymaniu (aktualizacji) oprogramowania do modelowania ruchu i sieci publicznego transportu zbiorowego"
- Dostawa termocyklera, zamrażarki medycznej i wytrząsarek 4 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Dostawa krzeseł i foteli w asortymencie i ilościach określonych w przedmiocie zamówienia
- Dostawa reometru i ultrasonografu - 2 pakiety.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Wierzbicy"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jaworznie od września do grudnia 2025
- Sukcesywna dostawa ziemniaków, warzyw świeżych i kiszonych, owoców, warzyw mrożonych, owoców mrożonych oraz wyrobów gotowych mrożonych
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W LĘBORKU NA ROK SZKOLNY 2025-2026
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 48 w Szczecinie w podziale na części
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków oraz warzyw obranych pakowanych vacum
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.