eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikSprzątanie budynków mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku - ADM I z dojściem do i wokół budynków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Rybnik: Sprzątanie budynków mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku - ADM I z dojściem do i wokół budynków
Numer ogłoszenia: 341698 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku , ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku - ADM I z dojściem do i wokół budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest sprzątanie budynków mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku - ADM I z dojściami do i wokół budynków. Wykaz i adresy budynków (ilość kondygnacji, klatek schodowych, powierzchni w metrach kwadratowych, piwnic) stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji. Zamówienie w zakresie usług. 1) Obowiązki Wykonawcy: a) sprzątanie powierzchni wewnętrznych: - klatek schodowych: zamiatanie 2 x w tygodniu, mycie 4 x w miesiącu, - ciągów komunikacyjnych: zamiatanie 2 x w tygodniu, mycie 4 x w miesiącu, - piwnic: zamiatanie wg potrzeb, - mycie drzwi wewnętrznych i drzwi do pomieszczeń wspólnych: 1 x w miesiącu, - mycie okien: 3 x w roku, - mycie parapetów, balustrad schodowych, skrzynek pocztowych: wg potrzeb, - mycie lamperii: 1 raz na kwartał, - mycie kloszy i lamp: wg potrzeb, b) sprzątanie powierzchni zewnętrznych: - chodników wraz z dojściami do budynków (zamiatanie, zbieranie śmieciowych papierków, puszek i innych): 5 x w tygodniu, - sprzątanie boksów śmieciowych : 1 x w tygodniu, - usuwanie trawy i chwastów z chodników, dojść do budynków: wg potrzeb, c) w okresie zimowym: - odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, chodników wraz z dojściami do budynków, dojść do śmietników: każdorazowo po opadach śniegu ( również w dni wolne od pracy), - posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi: wg potrzeb (również w dni wolne od pracy).Wykonawca będzie mógł wykorzystać pojemniki na piasek usytuowane przy niektórych budynkach, - usuwanie oblodzeń: każdorazowo po opadach śniegu (również w dni wolne od pracy), d) przekazywanie zauważonych usterek technicznych administracji, e) zaopatrzenie się we własnym zakresie i na własny koszt w sprzęt i środki czystości potrzebne do wykonania zadania. Stosowane środki czystości przez Wykonawcę muszą posiadać odpowiednie atesty higieniczne; f) wykonywanie usługi sprzątania od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z zastrzeżeniem obowiązków określonych w punkcie 1 c), które maja być wykonywane również w soboty, niedziele i święta w godzinach od 6.00. do 22.00; g) przekazanie Zamawiającemu w okresie 3 dni od zawarcia umowy harmonogramu wykonywania usług sprzątania na każdym budynku, h) posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł w czasie trwania umowy. 2) Zamawiający: a) wskaże punkty poboru wody wraz z ich odczytami na podstawie protokołu, b) obciąży Wykonawcę za zużytą wodę (cena wody wraz z kanalizacją) z przekazanych punktów poboru wody, c) nie przewiduje nieodpłatnego ani odpłatnego udostępnienia pomieszczeń do magazynowania sprzętu sprzątającego, jak również gromadzenia piasku i soli, d) przewiduje możliwość zmniejszenia przedmiotu zamówienia poprzez rezygnację z usługi sprzątania poszczególnego budynku w przypadku zmiany właściciela/zarządcy budynku, przekazania budynku innemu podmiotowi oraz w przypadku prowadzenia prac remontowych w budynku (na czas trwania remontu), e) zastrzega sobie możliwość wprowadzenia obowiązku pisemnego potwierdzenia wykonania usługi przez lokatora lub administratora w przypadku skarg zgłaszanych przez lokatorów dotyczących jakości sprzątania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał (a w przypadku świadczeń ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości minimum 150.000,00 PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy PLN) brutto polegającą na sprzątaniu budynków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ul. Kościuszki 17 44-200 Rybnik, Dział Zamówień Publicznych i Umów pok. nr 26..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ul. Kościuszki 17 44-200 Rybnik, Dział Zamówień Publicznych i Umów pok. nr 26..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.