eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Reklama Teatru Narodowego w portalu internetowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Warszawa: Reklama Teatru Narodowego w portalu internetowym
Numer ogłoszenia: 341698 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Narodowy , Plac Teatralny 3, 00-077 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6920609, 022 6920772, faks 022 6920741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narodowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Reklama Teatru Narodowego w portalu internetowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie odsłonowych i stałych kampanii reklamowych (baner, billoboard, skyscraper, box) kampanii mailingowych, a także umieszczanie interaktywnych materiałów reklamowych (spoty, zdjęcia) promujących Teatr Narodowy i organizowane w teatrze spektakle oraz wydarzenia teatralne, w portalu internetowym oferującym serwisy kulturalne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Są właścicielami portalu internetowego, na którym znajdują się serwisy informacyjne i tematyczne poświęcone kulturze. Średni zasięg portalu nie może być mniejszy niż 49%, średnia liczba użytkowników portalu w skali miesiąca nie może być mniejsza niż 8 mln, zasięg portalu wśród internautów w wieku 7+ nie może być mniejszy niż 45%. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na zasadzie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z d. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, że Wykonawca jest właścicielem portalu internetowego i dysponuje na jego łamach powierzchnią reklamową, która stanowi przedmiot zamówienia, 5) aktualne (z ostatnich sześciu miesięcy) i wiarygodne badania rynkowe przedstawiające średni zasięg portalu, średnią liczbę użytkowników, średni zasięg portalu wśród internautów 7+..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - rozliczenie barterowe - 30
  • 3 - zakres kampanii reklamowej - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narodowy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Narodowy, Plac Teatralny 3, 00-077 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Teatr Narodowy, Plac Teatralny 3, 00-077 Warszawa - kancelaria Teatru, pokój 1.27b (wejście A od strony ul. Wierzbowej).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.