Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Opole: Podziały geodezyjne - 3 zadania częściowe.
Postępowanie nr ZP-016/II/84/2008/U
Numer ogłoszenia: 341679 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podziały geodezyjne - 3 zadania częściowe. Postępowanie nr ZP-016/II/84/2008/U.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 Podział działek nr 318/2 i 365 z k.m. 2 obrębu Łąka o powierzchni 65,92 ha oraz 125,92 ha, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie - wydzielenie lasów i gruntów do zalesienia w celu przekazania do ALP, działka nr 318/2 dzielona na cztery działki, a działka nr 365 na trzy działki, około 180 punktów do wznowienia Zadanie częściowe nr 2 Podział działki nr 11/12 z k.m. 2 obręb Strzelce o powierzchni 0,7413 ha, gmina Domaszowice, powiat namysłowski, woj. opolskie - podział w celu powiększenia nieruchomości sąsiedniej (dz. nr 11/8). Zadanie częściowe nr 3 Podział geodezyjny działki nr 2280 k.m. 2 o powierzchni 0,1318 ha, położonej w Podzamczu, gm. Ogrodzieniec w celu wydzielenia działki nr 230 o pow. 0,0958 ha, położonej w Podzamczu, gm. Ogrodzieniec przywróconej byłemu właścicielowi na podstawie decyzji Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie z dnia 18.08.2008 r. Nr SKO.0812/I/17/108/2008..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający poniższe warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp. 2) Dysponują minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie powyższych warunków należy potwierdzić dokumentami i oświadczeniami, wymaganymi przez zamawiającego: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp. a) dokument: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) dokument: Pisemne Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych, w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji: a) dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. świadectwa nadania uprawnień zawodowych w zakresie II geodezji. 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie powyższych dokumentów i oświadczeń będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w ust. 2. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. 4. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty winny być ponadto dołączone: 1) oryginał lub kserokopia pełnomocnictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawców, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie jednego z członków spółki do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) wskazanie lidera (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum), z którym zamawiający będzie prowadził korespondencję, 3) wszystkie dokumenty wskazane w ust. 2 dotyczące każdej z osób / podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych
Oddział Terenowy w Opolu
ul. 1 Maja 6
45-068 Opole
II piętro, pokój 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole II piętro, pokój 33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 Podział działek nr 318/2 i 365 z k.m. 2 obrębu Łąka o powierzchni 65,92 ha oraz 125,92 ha, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie - wydzielenie lasów i gruntów do zalesienia w celu przekazania do ALP, działka nr 318/2 dzielona na cztery działki, a działka nr 365 na trzy działki, około 180 punktów do wznowienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działek nr 318/2 i 365 z k.m. 2 obrębu Łąka o powierzchni 65,92 ha oraz 125,92 ha, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie - wydzielenie lasów i gruntów do zalesienia w celu przekazania do ALP, działka nr 318/2 dzielona na cztery działki, a działka nr 365 na trzy działki, około 180 punktów do wznowienia. Zakres prac: - opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości i pozyskanie z właściwego rejonowego urzędu samorządowego opinii dot. zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego, - wznowienie granic, - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami np. słupek betonowy, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury podziałowej, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu materiałów dokumentujących dokonany podział i zawierających klauzulę o przyjęciu do zasobu oraz nadającym im cechy dokumentu - dotyczy map podziału, wykazu współrzędnych i wykazów zmian danych ewidencyjnych oraz wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 Podział działki nr 11/12 z k.m. 2 obręb Strzelce o powierzchni 0,7413 ha, gmina Domaszowice, powiat namysłowski, woj. opolskie - podział w celu powiększenia nieruchomości sąsiedniej (dz. nr 11/8)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki nr 11/12 z k.m. 2 obręb Strzelce o powierzchni 0,7413 ha, gmina Domaszowice, powiat namysłowski, woj. opolskie - podział w celu powiększenia nieruchomości sąsiedniej (dz. nr 11/8). Przed przystąpieniem do prac podział należy uzgodnić z Zamawiającym. Zakres prac: - opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości i pozyskanie z właściwego rejonowego urzędu samorządowego opinii dot. zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego, - wznowienie granic, - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami np. słupek betonowy, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury podziałowej, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu materiałów dokumentujących dokonany podział i zawierających klauzulę o przyjęciu do zasobu oraz nadającym im cechy dokumentu - dotyczy map podziału, wykazu współrzędnych i wykazów zmian danych ewidencyjnych oraz wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3 Podział geodezyjny działki nr 2280 k.m. 2 o powierzchni 0,1318 ha, położonej w Podzamczu, gm. Ogrodzieniec w celu wydzielenia działki nr 230 o pow. 0,0958 ha, położonej w Podzamczu, gm. Ogrodzieniec przywróconej byłemu właścicielowi na podstawie decyzji Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie z dnia 18.08.2008 r. Nr SKO.0812/I/17/108/2008..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działki nr 2280 k.m. 2 o powierzchni 0,1318 ha, położonej w Podzamczu, gm. Ogrodzieniec w celu wydzielenia działki nr 230 o pow. 0,0958 ha, położonej w Podzamczu, gm. Ogrodzieniec przywróconej byłemu właścicielowi na podstawie decyzji Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie z dnia 18.08.2008 r. Nr SKO.0812/I/17/108/2008. Zakres prac: - opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości i pozyskanie z właściwego rejonowego urzędu samorządowego opinii dot. zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego, - wznowienie granic, - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami np. słupek betonowy, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury podziałowej, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu materiałów dokumentujących dokonany podział i zawierających klauzulę o przyjęciu do zasobu oraz nadającym im cechy dokumentu - dotyczy map podziału, wykazu współrzędnych i wykazów zmian danych ewidencyjnych oraz wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usługi niszczenia elektronicznych nośników danych wraz z utylizacją.
- D/37/2025/A - Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie do sporządzania kosztorysów na potrzeby Centrum Inwestycyjnego -3 szt.
- D/30/2025/D Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Zakup i dostawa peryferii komputerowych
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Budowa teletechnicznej kanalizacji kablowej wraz z kablem światłowodowym w ramach rozbudowy infrastruktury telekomunikacyjnej Optycznej Sieci Teleinformatycznej Opola (OSTO) [...]
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na termomodernizację dwóch szkół podstawowych ( SP7 i SP12) na terenie Gminy Miejskiej Tczew
- Przebudowa części parteru budynku nr 4 dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3500 S na odcinku od rejonu skrzyżowania z ul. Leśną w Brzeźnicy do skrzyżowania w Ligocie Książęcej".
- "Opracowanie koncepcji, dokumentacji projektowej i innej dla zadań związanych z przebudową dróg powiatowych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego" Zadanie 1 - 6
- "Przebudowa Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą" - dokumentacja.
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków - część obrębu 0081 - Uszyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.