eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomiankiWywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Łomianki. Część I Wywóz nieczystości ciekłych z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. Część II Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Łomianki: Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Łomianki. Część I Wywóz nieczystości ciekłych z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. Część II Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji.
Numer ogłoszenia: 341635 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Łomianki. Część I Wywóz nieczystości ciekłych z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. Część II Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH Z OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY ŁOMIANKI Przedmiot zamówienia obejmuje opróżnianie zbiorników na nieczystości ciekłe (ścieki komunalne) zlokalizowanych przy obiektach na terenie gminy Łomianki oraz wywóz wypompowanych nieczystości ciekłych do oczyszczalni ścieków. Wykaz obiektów ze zbiornikami na nieczystości ciekłe, częstotliwość ich opróżniania, dane ilościowe oraz osoby nadzorujące realizację zamówienia w poszczególnych obiektach zawiera załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia - Wykaz obiektów do odbioru nieczystości ciekłych. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany częstotliwości opróżniania zbiorników na nieczystości ciekłe, w zależności od bieżących potrzeb - na podstawie telefonicznego powiadomienia przez osoby nadzorujące realizację zamówienia w poszczególnych obiektach. Przewidywana łączna ilość nieczystości ciekłych do odbioru 2.289 m3. Ustalenia ogólne Czas skutecznej reakcji na wezwanie do wywozu nieczystości ciekłych nie może być dłuższy niż 1 godzina. Wykonawca jest obowiązany wywozić nieczystości ciekłe do stacji zlewnej oczyszczalni ścieków. Zamawiający ma prawo zażądać udokumentowania powyższego w trakcie realizacji umowy. 3.2 Część II - Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Odbiór odpadów stałych, w tym segregowanych z pojemników z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. Odpady do odbioru: z grupy 20 - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogów odpadów - Dz. U. nr 112 poz. 1206). ODBIÓR ODPADÓW STAŁYCH, W TYM SEGREGOWANYCH Z POJEMNIKÓW Z OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY ŁOMIANKI: Zestawienie ilościowe pojemników i zestawów pojemników: 1) Pojemniki 110 litrów na odpady niesegregowane - łącznie do podstawienia 1 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 52 razy; 2) Pojemniki 240 litrów na odpady niesegregowane - łącznie do podstawienia 1 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 52 razy; 3) Pojemniki 1100 litrów na odpady niesegregowane - łącznie do podstawienia 26 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 1828 razy; 4) Worki 120 litrów na odpady niesegregowane: 5 x w tygodniu (codziennie w dni robocze), przewidywana łączna ilość worków do odbioru w okresie trwania umowy 252 szt.; 5) Zestawy pojemników do segregacji śmieci w ilości 5 kompletów zawierających 3 pojemniki po 110 litrów z przeznaczeniem na papier, szkło i plastik z możliwością zmiany ilości zestawów, przewidywana łączna ilość opróżnień zestawów w okresie trwania umowy 72 razy, zakładając, że 1 zestaw zawiera 3 pojemniki. 6) Zestaw pojemników do segregacji śmieci w ilości 5 kompletów zawierających 3 pojemniki po 1100 litrów z przeznaczeniem na papier, szkło i plastik z możliwością zmiany ilości zestawów, przewidywana łączna ilość opróżnień zestawów w okresie trwania umowy 60 razy, zakładając, że 1 zestaw zawiera 3 pojemniki; 7) Pojemniki 110 litrów na odpady biodegradowalne - łącznie do podstawienia 5 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 260 razy; 8) Pojemniki 120 litrów na odpady biodegradowalne - łącznie do podstawienia 1 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 52 razy; Wykaz obiektów, częstotliwość opróżniania, dane ilościowe oraz osoby wskazane do kontaktów ze strony Zamawiającego (wg poszczególnych jednostek organizacyjnych) - zawiera załącznik nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówień uzupełniających stanowi 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.43.00.00-0, 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 90.53.30.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych). Część II 1 300,00 PLN (słownie; jeden tysiąc trzysta złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zezwolenie na prowadzenie na terenie Gminy Łomianki działalności w zakresie objętym zamówieniem (opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych), wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity: Dz. U. Nr 236 z 2005 r. poz. 2008 z późn. zmianami)- dotyczy części I, Aktualne zezwolenie na prowadzenie na terenie Gminy Łomianki działalności w zakresie objętym zamówieniem (odbieranie odpadów komunalnych), wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity: Dz. U. Nr 236 z 2005 r. poz. 2008 z późn. zmianami)- dotyczy części II Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wynikające z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U nr 39 z 2007 r. poz. 251 z późn. zmianami)- dotyczy części II ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających posiadanie powyższych zezwoleń - odpowiednio dla danej części postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w szczególności: 1) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa określających wysokość stawki podatku VAT, 2) przewiduje się również możliwość zmiany umowy z przyczyn innych niż wskazane powyżej, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo zachowania należytej staranności. 4. Ewentualne zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lomianki.pl/bip/index.php?sc=122&m=6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 05-092 Łomianki pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 05-092 Łomianki pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz nieczystości ciekłych z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH Z OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY ŁOMIANKI Przedmiot zamówienia obejmuje opróżnianie zbiorników na nieczystości ciekłe (ścieki komunalne) zlokalizowanych przy obiektach na terenie gminy Łomianki oraz wywóz wypompowanych nieczystości ciekłych do oczyszczalni ścieków. Wykaz obiektów ze zbiornikami na nieczystości ciekłe, częstotliwość ich opróżniania, dane ilościowe oraz osoby nadzorujące realizację zamówienia w poszczególnych obiektach zawiera załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia - Wykaz obiektów do odbioru nieczystości ciekłych. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany częstotliwości opróżniania zbiorników na nieczystości ciekłe, w zależności od bieżących potrzeb - na podstawie telefonicznego powiadomienia przez osoby nadzorujące realizację zamówienia w poszczególnych obiektach. Przewidywana łączna ilość nieczystości ciekłych do odbioru 2.289 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.43.00.00-0, 90.56.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór odpadów stałych, w tym segregowanych z pojemników z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. Odpady do odbioru: z grupy 20 - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogów odpadów - Dz. U. nr 112 poz. 1206). ODBIÓR ODPADÓW STAŁYCH, W TYM SEGREGOWANYCH Z POJEMNIKÓW Z OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY ŁOMIANKI: Zestawienie ilościowe pojemników i zestawów pojemników: 1) Pojemniki 110 litrów na odpady niesegregowane - łącznie do podstawienia 1 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 52 razy; 2) Pojemniki 240 litrów na odpady niesegregowane - łącznie do podstawienia 1 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 52 razy; 3) Pojemniki 1100 litrów na odpady niesegregowane - łącznie do podstawienia 26 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 1828 razy; 4) Worki 120 litrów na odpady niesegregowane: 5 x w tygodniu (codziennie w dni robocze), przewidywana łączna ilość worków do odbioru w okresie trwania umowy 252 szt.; 5) Zestawy pojemników do segregacji śmieci w ilości 5 kompletów zawierających 3 pojemniki po 110 litrów z przeznaczeniem na papier, szkło i plastik z możliwością zmiany ilości zestawów, przewidywana łączna ilość opróżnień zestawów w okresie trwania umowy 72 razy, zakładając, że 1 zestaw zawiera 3 pojemniki. 6) Zestaw pojemników do segregacji śmieci w ilości 5 kompletów zawierających 3 pojemniki po 1100 litrów z przeznaczeniem na papier, szkło i plastik z możliwością zmiany ilości zestawów, przewidywana łączna ilość opróżnień zestawów w okresie trwania umowy 60 razy, zakładając, że 1 zestaw zawiera 3 pojemniki; 7) Pojemniki 110 litrów na odpady biodegradowalne - łącznie do podstawienia 5 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 260 razy; 8) Pojemniki 120 litrów na odpady biodegradowalne - łącznie do podstawienia 1 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 52 razy;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.