eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa mebli biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Warszawa: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 341634 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169793 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu wraz z dostawą i montażem mebli biurowych dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie z przeznaczeniem dla Placówki Terenowej w Płocku zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe o następujących parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) Katalog(i) producenta ( wskazujące na przykład oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu itp.) zawierający wszystkie oferowane meble, b) atesty zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości w oparciu o polskie i europejskie normy /PN-EN/ i normy międzynarodowe /ISO/, c) atest higieniczny oferowanych mebli, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ. 4. Kolorystyka dostarczonych mebli: a) meble materiał: płyta melaminowana gr. 28 mm, 18 mm i obrzeże PCV 2mm i 0,5 mm, kolor olcha, ścianki tylne w kolorze korpusu, dzielone z płyty, uchwyty metalowe satynowe, b) krzesła obrotowe z podłokietnikami - stelaż w kolorze czarnym, tapicerka szara. 5. Wykonawca zapewnia bezpłatną dostawę i rozładunek wraz z montażem mebli do siedziby: a) Placówki Terenowej KRUS Płocku przy ul. Otolińskiej 25, 09-402 Płock. 6. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (ustawienie, powieszenie i wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). 7. Meble muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2015). Muszą być spakowane do montażu, do bezpiecznego składowania w opisanych paczkach z instrukcją montażu. 8. Na meble powinna być udzielona gwarancja minimum 24 miesiące od dnia dostawy. 9. Zmawiający wymaga załączenia do oferty wzorów (próbek) mebli tj. biurka (A lub B) i szafy, oferowanych w załączniku nr 3 do SIWZ, celem potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiającego opisanym w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KERRO Józefacka Katarzyna, ul. Czwartaków 16 lok. 1B, 20-045 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108943,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76553,97

  • Oferta z najniższą ceną: 76553,97 / Oferta z najwyższą ceną: 228917,76

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.