eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Modernizacja instalacji elektrycznej i pomieszczeń komunikacyjnych w budynku biurowym Nadleśnictwa Siewierz oraz remont strefy wejściowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Siewierz: Modernizacja instalacji elektrycznej i pomieszczeń komunikacyjnych w budynku biurowym Nadleśnictwa Siewierz oraz remont strefy wejściowej
Numer ogłoszenia: 341630 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296194 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz, Łysa Góra 6, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 032 6742957, 6742958, faks 032 6741160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznej i pomieszczeń komunikacyjnych w budynku biurowym Nadleśnictwa Siewierz oraz remont strefy wejściowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja strefy wejściowej oraz korytarzy na 1 i 2 kondygnacji w budynku administracyjno- biurowym wraz z modernizacją instalacji elektrycznej. Zakres robót obejmuje: 1. 1. Modernizacja elewacji i chodnika wejściowego - rozebranie istniejącej kostki brukowej i ułożenie nowej - renowację elewacji ( tylko bryła frontowa) - montaż oświetlenia i elementów dekoracyjnych 1.2.Remont pomieszczeń komunikacji na piętrze - rozebranie sufitu podwieszanego - rozebranie paneli ściennych z PCV - skucie istniejących posadzek - wykonanie nowej instalacji elektrycznej - wykończenie ścian zgodnie z projektem - montaż opasek drzwiowych - montaż sufitu podwieszonego - płytkowanie posadzek - zamontowanie samozamykaczy na wszystkich drzwiach 1.3.Przebudowa wc na parterze i wydzielenie aneksu kuchennego - rozbiórka ścian w wc - budowa ścianek działowych - płytkowanie ścian i podłóg - wykonanie przełożeń armatury sanitarnej wraz z podejściami -montaż instalacji elektrycznej - montaż instalacji wentylacyjnej -montaż zlewozmywaka i umywalki w aneksie kuchennym - montaż klimatyzatora w Sali konferencyjnej 1.4. Remont klatki schodowej - rozebranie sufitu podwieszanego - rozebranie paneli ściennych z PCV - skucie części wierzchniej ze schodów wewnętrznych do wymaganego poziomu - demontaż balustrad - przebudowa instalacji c.o. i elektrycznej - wykończenie ścian wg projektu - montaż grzejnika c.o. - montaż oświetlenia wzdłuż biegów schodów - wymiana parapetów wewnętrznych -płytkowanie stopni - montaż balustrady systemowej 1.5. Remont pomieszczeń komunikacji na piętrze - rozebranie sufitu podwieszanego - rozebranie paneli ściennych z PCV - skucie istniejących posadzek - wybudowanie okna na klatce schodowej i wstawienie przeszklonych drzwi z czasowym zabezpieczeniem przed przypadkowym otwarciem- wykonanie nowej instalacji elektrycznej - przełożenie grzejnika c.o. - wykończenie ścian wg projektu - montaż opasek drzwiowych - montaż samozamykaczy na wszystkich drzwiach - montaż sufitu podwieszonego - płytkowanie posadzek 1.6.Montaż instalacji wentylacji w wybranych pomieszczeniach na piętrze. 1.7. Zamurowanie okna w sekretariacie i budowa szafy gospodarczej. 1.8 Remont wewnętrznych instalacji elektrycznych - wewnętrzna linia zasilająca - rozdzielnię główną - wewnętrzną instalację elektryczną 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w projekcie umowy, dokumentacji projektowej wykonania zamówienia oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki do SIWZ. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji przetargowej, odnośnie urządzeń i materiałów zostały wskazane urządzenia i produkty poprzez podanie marki, modelu, typu itp. Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innej marki, pod warunkiem, że posiadają one te same lub lepsze charakterystyki. 3. Przedmiar robót , stanowiący element dokumentacji SIWZ jest dokumentem pomocniczym i nie może stanowić podstawy roszczenia odszkodowawczego przez Wykonawcę z tytułu informacji w nim zawartych. 4. Budynek przeznaczony do remontu zlokalizowany jest w miejscowości Siewierz, ul. Łysa Góra 6. Projektem objęty jest budynek administracyjno -biurowy oraz chodnik przed wejściem do budynku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa, Pogorzelska 5, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 383721,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 292583,06

  • Oferta z najniższą ceną: 292583,06 / Oferta z najwyższą ceną: 423424,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.