Ogłoszenie z dnia 2013-01-24
Warszawa: WYMIANA ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACYJNEJ WRAZ Z WYKONANIEM ROBÓT TOWARZYSZĄCYCH - PAWILON NR 6 SZPITALA KLINICZNEGO DZIECIĄTKA JEZUS (AWARIA).
Numer ogłoszenia: 34158 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus, ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5021001, faks 22 5022136.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACYJNEJ WRAZ Z WYKONANIEM ROBÓT TOWARZYSZĄCYCH - PAWILON NR 6 SZPITALA KLINICZNEGO DZIECIĄTKA JEZUS (AWARIA)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYMIANA ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACYJNEJ WRAZ Z WYKONANIEM ROBÓT TOWARZYSZĄCYCH - PAWILON NR 6 SZPITALA KLINICZNEGO DZIECIĄTKA JEZUS (AWARIA)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: WYMIANA ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACYJNEJ WRAZ Z WYKONANIEM ROBÓT TOWARZYSZĄCYCH - PAWILON NR 6 SZPITALA KLINICZNEGO DZIECIĄTKA JEZUS (AWARIA).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOZAK Sp. z o.o., ul. Łęgi 2, 01-329 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 197640,00
Oferta z najniższą ceną: 197640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 197640,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: Na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.) ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Uzasadnienie Ze względu na awarię instalacji kanalizacyjnej przy Pawilonie nr 6 i niezlokalizowane wycieki podmywające fundamenty budynku, wymagane jest przeprowadzenie natychmiastowej wymiany instalacji wewnętrznej wraz z wykonaniem robót towarzyszących niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa funkcjonowania Stacji Dializ zlokalizowanej w Pawilonie nr 6. Nie udało się udrożnić instalacji metodami mechanicznymi ani ciśnieniowymi. Przecieki, które stwierdzono w piwnicach wskazują na to, że ścieki przedostają się pod budynek, a nie odpływają do kanału zbiorczego zlokalizowanego w ul. Oczki. Woda w bardzo dużym stopniu zaczyna wydostawać się przez ściany i posadzki zalewając korytarze piwnic. Prawdopodobnie zapchaniu uległy podejścia pionów, ponieważ stwierdzono przesączanie się ścieków przez rewizje. Pozostawiając instalację w tym stanie bez radykalnej interwencji doprowadzi do konieczności wymiany instalacji podposadzkowej, a to dużym stopniu zwiększy koszt usunięcia awarii, a co najważniejsze zagraża bezpieczeństwu budynku. Konserwatorzy sanitarni wypompowują ścieki ze studni schładzającej podwęzła cieplnego, wyznaczony jest stały dyżur który odbywa się na terenie pawilonu. Biorąc pod uwagę powyższe, konieczne jest w trybie natychmiastowym wyłączenie obiektu z eksploatacji, oraz podjęcie działania w celu usunięcia awarii. W związku z powyższym nie jest możliwe zachowanie terminów na przeprowadzenie ponad 2-tygodniowej procedury przetargowej. Natychmiastowa interwencja w celu usunięcia awarii jest konieczna ze względu na ryzyko trwałego zniszczenia zalewanych powierzchni i wdarcia się wody na wyższe partie budynku wyposażonego w specjalistyczny sprzęt medyczny, a także zagrożenie uszkodzenia dializatorów zlokalizowanych w Stacji Dializ Pawilonu nr 6, co stanowi zagrożenie dla zdrowia i życia pacjentów poddawanych zabiegom hemodializy. Awaria ma charakter wyjątkowy, której nie można było przewidzieć ze względu na położenie instalacji na znacznej głębokości pod powierzchnią drogi w sąsiedztwie budynku pawilonu nr 6.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana WLZ w budynkach: Ostrobramska 78 kl. 2 i 5, Jarocińska 1 kl. 2 i 5 ,Ostrobramska 84 kl. 1,2,3,4.
- "Druk książek i czasopisma - 8 części"
- "Zakup zestawu wideokonferencyjnego wraz z wyposażeniem".
- Usługa opieki serwisowej infrastruktury serwerowej
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowy oraz ich ewentualnych zwrotów - listy zwykłe i listy polecone
- Transport, montaż, uruchomienie, kompleksowa obsługa i demontaż sztucznego lodowiska sezonowego wraz z wynajmem zadaszenia, zlokalizowanego przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i rozbudowa budynku magazynowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach"
- Budowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu "Nasze świetlice sołeckie" na 2025 r.
- Budowa podkarpackiego centrum ratownictwa i koordynacji transgranicznych działań ratowniczych w zakresie zwalczania zagrożeń dla środowiska
- "Remont dróg gminnych na terenie Gminy Racławice zniszczonych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej"
- Adaptacja i termomodernizacja budynku technicznego przy ul. Pomologicznej 18 w Skierniewicach.
- "Budowa drogi KDW 4 w miejscowości Staniszcze Małe"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.