Ogłoszenie z dnia 2006-06-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: ogrodzenie Ogrodu Saskiego z wejściem głównym Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dyrekcja Inwestycji Miejskich sp. z o.o., do kontaktów: inż. Hanna Siwek, ul. Narutowicza 56a, 20-016 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325625, 081 5328885, fax 081 5327806, e-mail: dimzoolublin@gmail.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: inwestor zastępczy administracji samorządowej; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ogrodzenie Ogrodu Saskiego z wejściem głównym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Al. Racławickie w Lublinie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie ogrodzenia z głównym wejściem do Ogrodu Saskiego wzdłuż Al. Racławickich od Domku Odźwiernego do Akademii Medycznej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu publicznym. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.44.50.00 - 45.44.50.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ogrodzenie z głównym wejściem do Ogrodu Saskiego wzdłuż Al. Racławickich od Domku Odźwiernego do Akademii Medycznej: - wejście ze słupami przybramowymi i narożnymi długości 17,2 m (brama 3,21m, dwie furtki po 1,66) - na słupach masywnych lampy oświetleniowe z podłączeniem elektrycznym - ogrodzenie frontowe ażurowe długości 109,00 m - ogrodzenie boczne ażurowe (przy AM) 11,20 m - za wejściem placyk ze schodami - pow. granitów 15,4 m kw. - pas kostki granitowej wzdłuż ogrodzenia 60,10 m kw. - przewiduje się demontaż istniejących murków cokołowych do poziomu chodnika 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - złożenie wniosku wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków postępowania, - złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonanie w ostatnich pięciu latach robót na obiektach zabytkowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - złożenie oświadczenia, iż obrót za rok 2005 wynosił minimum 1 mln zł, - dysponowanie kadrą posiadającą uprawnienia w zakresie robót budowlanych, - potwierdzenie wysokości środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 200 000 zł, - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Za każdy wykonany w ciągu ostatnich 5 lat obiekt (ogrodzenie w strefie objętej konserwacją zabytków) wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane należycie, wykonawca uzyska 1 punkt. 2. W przypadku spełnienia wymagań określonych w pkt 1 przez większą liczbę wykonawców, zamawiający zaprosi wykonawców posiadających największą liczbę punktów. 3. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów, decydować będzie kolejność złożenia wniosku. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia następujących dokumentów: 1. Odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej 2. zaświadczenia z ZUS lub KRUS i Urzędu Skarbowego 3. Zaświadczenia o niekaralności 4. Wykazu wykonanych w ostatnich pięciu latach robót na obiektach zabytkowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6. Sprawozdania finansowego za 2005 r., a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 7. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową w kwocie min. 200 000 zł 8. polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2006, godzina 10:00, Dyrekcja Inwestycji Miejskich spółka z o.o. w Lublinie, ul. Narutowicza 56 A, pok. 201.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.06.2006.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i czyszczenia instalacji i urządzeń ochrony środowiska dla UMCS w Lublinie
- Dostawa zestawów do ozn. wybranych parame. metodą ELISA kompatybilnych z hybrydowym, wielodetekcyjnym czytnikiem mikropłytkowym Synergy H1 wraz z dzierżawą wytrząsarki do mikropłytek na okres 36 m-cy.
- usługa kontroli, utrzymania, naprawy i konserwacji wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz urządzeń gimnastycznych należących do Gminy Lublin w rejonie I
- Remont pomieszczeń na Wydziale Prawa i Administracji UMCS w Lublinie
- Sukcesywne dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej, kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych i drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 13 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu obornickiego
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie
- Przebudowa parkingu w Skale wraz z utworzeniem przejścia dla pieszych oraz utwardzenie terenu - wykonanie miejsc postojowych przy arboretum w Wądrożu Wielkim
- Utworzenie zielonych terenów rekreacyjnych przy Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilającej ładowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.