To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-30
Zamość: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ PROJEKTU: PRZEBUDOWA ULIC: LEGIONÓW (DK 17, 74), AL.JANA PAWŁA II (DK 17) I ULICY HRUBIESZOWSKIEJ (DK 74) W ZAMOŚCIU.
Numer ogłoszenia: 341511 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231671 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ PROJEKTU: PRZEBUDOWA ULIC: LEGIONÓW (DK 17, 74), AL.JANA PAWŁA II (DK 17) I ULICY HRUBIESZOWSKIEJ (DK 74) W ZAMOŚCIU..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją Projektu: Przebudowa ulic: Legionów (DK 17, 74), Al. Jana Pawła II (DK 17) i Hrubieszowskiej (DK 74) w Zamościu. Zakres planowanej inwestycji obejmuje gruntowną przebudowę ulic i skrzyżowań w ciągu tej trasy, a także budowę i przebudowę infrastruktury towarzyszącej. Zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie Nadzór Inwestorski obejmuje wykonanie następujących robót: 1) przebudowa ul. Legionów (DK 17, 74) w Zamościu na odcinku od ul. Starowiejskiej do skrzyżowania z ulicami: Wyszyńskiego, Hrubieszowską i al. Jana Pawła II: a) przebudowa jednojezdniowej ulicy Legionów na odcinku od km 3+818,28 (początek opracowania) do skrzyżowania z ul. Zamoyskiego, b) rozbudowa ulicy Legionów na odcinku od skrzyżowania z ul. Zamoyskiego do skrzyżowania z ul. Wyszyńskiego, Hrubieszowską i al. Jana Pawła II polegająca na wykonaniu drugiej jezdni o dwóch pasach ruchu, c) budowa ciągu pieszo-rowerowego po prawej stronie jezdni na odcinku od km 3+818,28 (początek opracowania) do skrzyżowania z ul. Zamoyskiego, d) budowa ciągu pieszo-rowerowego po obu stronach jezdni na odcinku od skrzyżowania z ul. Zamoyskiego do skrzyżowania z ul. Wyszyńskiego, Hrubieszowską i al. Jana Pawła II, e) przebudowa skrzyżowania ul. Legionów z ul. Jana Kilińskiego, f) przebudowa skrzyżowania ul. Legionów z ul. Zamoyskiego na skrzyżowanie skanalizowane typu rondo, g) przebudowa skrzyżowania ul. Legionów z ul. Wyszyńskiego, Hrubieszowską i al. Jana Pawła II na skrzyżowanie skanalizowane typu rondo wraz z przebudową odcinka ulicy Wyszyńskiego wynikającą z konieczności zmiany włączenia tej ulicy do skrzyżowania, h) przebudowa i budowa zjazdów. Zakres obejmuje wykonanie robót w branżach : - drogowa, - sanitarna (przebudowa sieci sanitarnych), - elektryczna (przebudowa i budowa oświetlenia, przebudowa kolizji sieci energetycznych), - teleinformatyczna (budowa rurociągów ze studniami kablowymi), - inżynieria ruchu (oznakowanie poziome i pionowe, drogowa sygnalizacja świetlna), - zieleń (nasadzenia). Długość: - jezdnia prawa od km 3+818,28 do km 5+448,63 - dł. 1 630,35m, - jezdnia lewa od km 3+818,28 do km 5+451,94 - dł. 1 633,66 m. 2) przebudowa ul. Hrubieszowskiej (DK 74) w Zamościu na odcinku od skrzyżowania z ul. Legionów do Kalinowic (granica miasta): a) przebudowa dwujezdniowej ulicy Hrubieszowskiej na odcinku od skrzyżowania z ulicami: Legionów, Wyszyńskiego i al. Jana Pawła II do granicy miasta, b) budowa w sąsiedztwie skrzyżowania drogi dojazdowej do przyległych nieruchomości, c) budowa ciągu pieszo-rowerowego po obu stronach przebudowywanych jezdni, d) budowa zatok autobusowych, e) przebudowa i budowa zjazdów. Zakres obejmuje wykonanie robót w branżach: - drogowa, - sanitarna (przebudowa sieci sanitarnych), - elektryczna (przebudowa i budowa oświetlenia), - teleinformatyczna (budowa rurociągów ze studniami kablowymi), - inżynieria ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), - zieleń (nasadzenia). Długość: - jezdnia prawa od km 0+000,00 do km 0+973,25, - jezdnia lewa od km 0+000,00 do km 0+971,85. 3) przebudowa alei Jana Pawła II(DK 17) w Zamościu: a) przebudowa dwujezdniowej al. Jana Pawła II na odcinku od skrzyżowania z ulicą Hrubieszowską do skrzyżowania z ulicą Lwowską, b) budowa ciągu pieszo-rowerowego po obu stronach przebudowywanych jezdni, c) budowa zatok autobusowych, d) przebudowa i budowa zjazdów. Zakres obejmuje wykonanie robót w branżach: - drogowa, - sanitarna (przebudowa sieci sanitarnych), - elektryczna (przebudowa kolizji energetycznych), - teleinformatyczna (budowa rurociągów ze studniami kablowymi), - inżynieria ruchu (oznakowanie poziome i pionowe, drogowa sygnalizacja świetlna), - zieleń (nasadzenia). Długość: - jezdnia prawa od km 0+000,00 do km 1+015,33, - jezdnia lewa od km 0+000,00 do km 1+029,54. Nazwa przedmiotu zamówienia została wskazana na wstępie opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca usługi pełnić będzie Nadzór Inwestorski dla inwestycji finansowanej w części ze środków własnych Zamawiającego oraz w części współfinansowanej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytet VI : Drogowa i lotnicza sieć TEN-T. Działanie 6.1 Rozwój sieci drogowej TEN-T. 3.1. Zakres usługi obejmuje: 1) sprawdzenie i aktualizację dokumentacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego, sporządzonej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120 poz. 1133 z późn. zm. ; Dz.U. z 2008 r. Nr 201, poz. 1239) oraz aktualizację kosztorysów inwestorskich. 2) kierowanie i koordynacja realizacji kontraktu w przedmiocie wykonania robót budowlanych (inwestycji) celem zapewnienia terminowego i prawidłowego zakończenia robót zgodnie z harmonogramami określonymi w stosownych dokumentacjach technicznych oraz przepisami i zasadami prawa polskiego i Unii Europejskiej, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji, współfinansowanych środkami UE. Do obowiązków pełniącego Nadzór Inwestorski należy w tym zakresie w szczególności: sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, aprobowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, aprobowanie płatności, aprobowanie dodatkowych żądań Wykonawcy; 3) opracowanie pełnej dokumentacji przetargowej dotyczącej wyboru Wykonawcy robót budowlanych, w tym w szczególności: specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektu umowy, zaplanowanie pracy Wykonawcy robót drogowych w sezonie budowlanym, w systemie 3 zmianowym, ewentualna modyfikacja dokumentacji już posiadanej przez Zamawiającego (przedmiary robót, kosztorysy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,) w celu przeprowadzenia przetargu na wybór Wykonawcy robót oraz jej ewentualnych modyfikacji, wyjaśnień i korespondencji, a także innych pism, których konieczność sporządzenia pojawi się w trakcie przebiegu procedury udzielania zamówienia publicznego, aż do jej ostatecznego zakończenia. 4) uczestnictwo w pracach komisji przetargowej w charakterze członka komisji przy wyborze Wykonawcy robót oraz złożenie oświadczenia, o którym mowa w art. 17 ust. 2 Pzp; 5) przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą lub skargi do Sądu Okręgowego oraz udział w postępowaniu odwoławczym lub skargowym; 6) dostarczenie Wykonawcy robót dokumentacji niezbędnej do wykonania inwestycji (robót budowlanych) zgodnie z przepisami prawa, złożonymi ofertami i podpisaną z Wykonawcą umową o roboty budowlane; na dokumentację tę składać się będą: - dokumentacja budowlana robót (a w tym opracowane na zlecenie Zamawiającego projekty budowlano - Wykonawcze), - wymagana przepisami prawa niezbędna dokumentacja umożliwiająca realizację robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp; Pełniący Nadzór Inwestorski zobowiązany jest zgłosić konieczność wykonania tych robót i przedstawić zgodne z przepisami prawa uzasadnienie, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonać uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji i pokryć koszty tych usług (w tym wykonania, praw autorskich, wizyt projektanta na budowie, uzgodnień, itp.), - wymagana przepisami prawa i niezbędna dokumentacja umożliwiająca wprowadzanie i realizację rozwiązań zamiennych w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4b) Prawa budowlanego (uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego), w tym także w zakresie zastosowania materiałów zamiennych. Pełniący Nadzór Inwestorski zobowiązany jest zgłosić konieczność wykonania tych robót i przedstawić zgodne z przepisami prawa uzasadnienie, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonać uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji i pokryć koszty tych usług (w tym wykonania, praw autorskich, wizyt projektanta na budowie, uzgodnień, itp.), 7) zapewnienie codziennego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru, w tym ich codziennej dyspozycyjności, nadzoru na placu budowy. Pełniący Nadzór Inwestorski zobowiązany jest zapewnić siłami i środkami własnymi obecność inspektorów nadzoru na budowie w odpowiednim czasie dla prawidłowej realizacji robót budowlanych. Pełniący Nadzór Inwestorski ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady, do których przyczynił się, w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru; 8) wykonywanie stosownie do przepisów prawa budowanego zadań: - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art. 25, 26 Prawa Budowlanego), - Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestycyjnego (art. 27 Prawa Budowlanego), - Inwestora Zastępczego (art. 18 Prawa Budowlanego). 9) rozwiązywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, sporządzaniem dokumentacji powykonawczej, itp.; 10) prowadzenie procedur finansowych łącznie ze sprawozdawczością, w tym wystawianie poleceń płatności z uwzględnieniem ewentualnych podwykonawców robót budowlanych. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany będzie do zapewnienia skutecznej procedury rozliczania płatności Wykonawcy robót z podwykonawcami oraz zapewni, że płatności na rzecz Wykonawcy robót dokonywane będą po opłaceniu przez Wykonawcę robót należności podwykonawcom, zgodnie z zasadami programu TEN-T; 11) opracowanie kompletnego wniosku o płatność łącznie z załącznikami do przedłożenia do Ministerstwa Infrastruktury; 12) przedstawianie opinii Zamawiającemu i aprobata dokumentów zawierających wnioski Wykonawcy robót, co do sposobu lub harmonogramu realizacji robót, w tym w zakresie wydłużenia czasu trwania umowy o wykonanie robót budowlanych, po uzyskaniu zgody Zamawiającego i wprowadzeniu ich przez Zamawiającego do umowy zgodnie z art. 144 Pzp; 13) informowanie na piśmie odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych (inwestycji) przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez Zamawiającego; 14) udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy; 15) sporządzanie miesięcznych i okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz wątpliwości w zakresie zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej i przedstawianie ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych i umożliwiających podejmowanie stosownych działań zaradczych; 16) regularne sporządzanie dokumentacji fotograficznej realizowanego Projektu, w tym robót zanikowych, stanu terenu i obiektów objętych projektem przed rozpoczęciem, w trakcie trwania oraz po zakończeniu realizacji projektu; dokumentacja fotograficzna powinna zostać wykonana w wysokiej rozdzielczości umożliwiającej publikację; 17) przeniesienia na Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia, autorskich praw majątkowych do dokumentacji fotograficznej związanej z realizacją projektu; 18) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p.poż. i utrzymania porządku na terenie umowy; 19) organizowanie i przewodniczenie radom budowy, naradom technicznym, i innym spotkaniom, w których, w zależności od potrzeb, udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację Projektu stron w terminach wynikających z potrzeb, lecz nie rzadziej niż raz w miesiącu oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia narady; 20) obsługa okresu gwarancji i rękojmi z tytułu wykonania Inwestycji. Pełniący Nadzór Inwestorski zobowiązany będzie do: - prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na pół roku dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji. W przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancją lub rękojmią pełniący Nadzór Inwestorski zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawcę robót. W ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych pełniący Nadzór Inwestorski zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowanie przeglądów raz na pół roku, przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie pism do Wykonawcy o usunięcie usterek jeśli będzie taka potrzeba - obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i rękojmi i dokonania odbiorów pogwarancyjnych; - prowadzenia na rzecz Zamawiającego korespondencji postępowania wyjaśniającego (sporządzanie wyjaśnień, odwołań, informacji itp.), w sytuacji, gdy organy kontrolne stwierdzą, że dokumentacja przetargowa na wybór Wykonawcy, za przygotowanie której odpowiedzialny będzie pełniący Nadzór Inwestorski, została sporządzona niewłaściwie, pomimo działań pełniącego Nadzór Inwestorski - w sytuacji, gdyby Zamawiający zmuszony by był do zwrotu części lub całości dotacji na skutek przyczyn leżących po stronie pełniącego Nadzór Inwestorski; 21) sporządzenie uzgodnionych z Zamawiającym dowodów odbioru technicznego (OT) i przekazywanie tych dokumentów Zamawiającemu wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze - w terminie dwóch miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego; 22) sporządzanie i przedkładanie dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych. 23) przygotowanie, wraz z niezbędnymi załącznikami, wniosku niezbędnego do uzyskania decyzji - pozwolenia na użytkowanie obiektów, które zostaną wybudowane lub przebudowane w wyniku realizacji Projektu. 3.2. Nadzór inwestorski obejmuje nadzór nad robotami w branżach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej. Na żądanie i z upoważnienia Zamawiającego lub właściwego organu, zapewnienie nadzoru autorskiego, w sytuacjach określonych art. 20 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego. Na każdym etapie prac pełniący Nadzór Inwestorski jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o wszelkich propozycjach zmian projektu. 3.3. Niezależnie od zakresu określonego w pkt 3.1. zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje także wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy (sprawdzenie dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przekazanie placu budowy), obsługa podczas budowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia rękojmi, gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych. Ma to na celu spowodowanie, aby całość nadzorowanych robót (inwestycji) była wykonana w szczególności zgodnie z: 1) Projektami budowlanymi i wykonawczymi, 2) Warunkami określonymi w pozwoleniach na budowę i rozbiórkę oraz zgłoszeniami robót nie wymagającymi pozwolenia na budowę . Wnioskowane przedsięwzięcie posiada, oddzielnie dla każdego zadania pozwolenia na budowę : - decyzja nr 78/07 z dnia 23.05.2007 r. zatwierdzająca projekt budowlany wraz z udzieleniem pozwolenia na wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ulicy Legionów w Zamościu na odcinku od ul. Starowiejskiej do ul. Al. Jana Pawła II wraz z przebudową ronda i skrzyżowania ulic Legionów - Wyszyńskiego - Hrubieszowska - Jana Pawła II oraz budowę ciągu pieszo - rowerowego po stronie wschodniej i ewentualną przebudowę sieci uzbrojenia miejskiego. - decyzja nr 79/07 z dnia 23.05.2007 r. zatwierdzająca projekt budowlany wraz z udzieleniem pozwolenia na wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ulicy Hrubieszowskiej w Zamościu na odcinku od Kalinowic do ul. Legionów wraz z budową obustronnych ciągów pieszo - rowerowych oraz ewentualną przebudową kolizji sieci uzbrojenia miejskiego. - decyzja nr 80/07 z dnia 23.05.2007 r. zatwierdzająca projekt budowlany wraz z udzieleniem pozwolenia na wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ulicy Jana Pawła II w Zamościu na odcinku od ul. Hrubieszowskiej do ul. Lwowskiej oraz budowie ciągów pieszo - rowerowych i przebudową kolizji sieci uzbrojenia miejskiego. - decyzja nr 280/06 z dnia 21.09.2006 r. zatwierdzająca projekt budowlany wraz z udzieleniem pozwolenia na wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia polegającego na budowie oświetlenia ulicznego w ciągu drogi krajowej 17 przy ul. al. Jana Pawła II z Zamościu, odc. ul. Lwowska - rondo przy ul. Wyszyńskiego. 3) Wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, 4) Przedmiarami robót, 5) Kosztorysami ofertowymi. 3.4. Zamawiający dostarczy pełniącemu Nadzór Inwestorski dokumentację techniczną (projekty budowlane i wykonawcze z przedmiarami robót, kosztorysami ślepymi i kosztorysami inwestorskimi - do aktualizacji wraz z uzgodnieniami, pozwoleniami na budowę i rozbiórkę oraz dziennikami budowy/rozbiórki). 3.5. Szacunkowa wartość zamówienia /zadania/ wynosi: 21 040 340,30 zł netto (słownie: dwadzieścia jeden milionów czterdzieści tysięcy trzysta czterdzieści 30/100 złotych). Uwaga: Ze względu na określone Pzp zasady udzielenia zamówień publicznych, zobowiązuje się Wykonawców do zachowania poufności materiałów otrzymanych do przetargu w stosunku do zainteresowanych przyszłym przetargiem na roboty budowlane związanych z przedmiotową inwestycją..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.93.30.00 - Usługi towarzyszące usługom projektowym 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wykonawca usługi pełnić będzie Nadzór Inwestorski dla inwestycji finansowanej w części ze środków własnych Zamawiającego oraz w części współfinansowanej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytet VI : Drogowa i lotnicza sieć TEN-T. Działanie 6.1 Rozwój sieci drogowej TEN-T..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ECM Group Polska Sp. z o.o., ul. E. Plater 53, 00-113 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 736411,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 474580,00
Oferta z najniższą ceną: 474580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 486780,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





