Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Bolechowice: Dostawy artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 341505 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Więckowice 1, 32-082 Bolechowice, woj. małopolskie, tel. 0-12 2851603, faks 0-12 2852010.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ziemniaki i warzywa gruntowe 11665 kg. 2. Owoce i warzywa pozostałe takie jak : banany, cytryny, kiwi, pomidory, szczypiorek, rzodkiewka 1790 kg. 3. Jabłka 2000 kg. 4.Warzywa , owoce przetworzone i konserwowane takie jak : barszcz biały, barszcz czerwony, soki wieloowocowe 1990 l. , dżemy, przeciery pomidorowe, sałatki wielowarzywne, groszek konserwowy 3325 kg. 5. Mrożonki-warzywa, owoce i ryby mrożone takie jak brukselka, fasolka szparagowa, mieszanka kompotowa, truskawki, filet z mintaja 3200 kg. 6. Mięso i wędliny takie jak : mięso wołowe, mięso wieprzowe, kurczaki świeże, kiełbasy, szynki, podroby 8760 kg. 7. Artykuły spożywcze-pozostałe takie jak : cukier, kasze, mąki, kawa, herbata, makarony, majonez 7460 kg., olej, ocet, przyprawa w płynie 750 l. 8. Mleko i nabiał takie jak : jogurty, mleko, śmietana, kefir 18800 l. , masło, margaryna, sery żółte i sery twarogowe 5160 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Są zarejestrowani w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS do handlu asortymentem odpowiednim do składanej części - rolnicy uprawiający warzywa i jabłka we własnych gospodarstwach na część I i III 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób. Wymagane jest aby wykonawca realizował już w ciągu trzech ostatnich lat zamówienia zbliżone swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu , a możliwości techniczne pozwolą mu wykonać niniejsze zamówienie 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego - dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania oferty 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków i niewykluczeniu z postępowań zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 17 do specyfikacji 3. Decyzję ostatniego nakazu płatniczego podatku gruntowego w przypadku rolników i ogrodników nie zarejestrowanych w obrocie prawnym składających ofertę na część I i III Powyższe dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieckowice1.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Więckowice 1 32-082 Bolechowice pow. krakowski woj. małopolskie w dziale adm.-gosp. tel.0122851603, fax. 0122852010.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Więckowice1 32-082 Bolechowice dział administracyjno-gospodarczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ziemniaki i warzywa gruntowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki i warzywa gruntowe-11665 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Owoce i warzywa pozostałe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce i warzywa takie jak: banany, cytryny, kiwi, pomidory, szczypiorek, rzodkiewka - 1790 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jabłka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jabłka konsumpcyjne - 2000 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa i owoce przetworzone i konserwowane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzyw i owoce przetworzone i konserwowane takie jak: barszcz biały, barszcz czerwony, soki wieloowocowe - 1990 l., dżemy, przeciery pomidorowe, sałatki wielowarzywne, groszek konserwowy - 3325 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mrożonki - warzywa, owoce i ryby mrożone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mrożonki takie jak: brukselka, fasolka szparagowa, mieszanka kompotowa, truskawki, filety z mintaja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mięso i wędliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso i wędliny takie jak: mięso wołowe, mięso wieprzowe, kurczaki świeże, kiełbasy, szynki, podroby - 8760 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły spożywcze - pozostałe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły spożywcze takie jak: cukier, kasze, mąki, kawa, herbata,makarony, majonez - 7460 kg. , olej, ocet, przyprawa w płynie - 750l..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Mleko i nabiał.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko i nabiał takie jak: jogurty, mleko, śmietana, kefir - 18800 l. , masło, margaryna, sery żółte i sery topione - 5160 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI BOLECHOWICE
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego i szkoły w Szkole Podstawowej w Bolechowicach na rok 2026.
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego i szkoły w Szkole Podstawowej w Kobylanach na rok 2026.
więcej: przetargi BOLECHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





