Ogłoszenie z dnia 2016-11-10
Ogłoszenie nr 341429 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, krajowy numer identyfikacyjny
59728000000, ul.
ul. Józefa Brodowicza
13,
30965
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
122 931 000, e-mail
, faks
122 931 090.
Adres strony internetowej (URL): www.wiw.krakow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.wiw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.wiw.krakow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków 69
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny: WIW-AG.272.13.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa sprzętu komputerowego. Zamówienie składa się z 2 części. Wielkość zamówienia ok. 44000 zł netto
II.5) Główny kod CPV: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy
Dodatkowe kody CPV:30213000-5, 30232110-8, 30231300-0, 48624000-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 44000
Waluta:
zł
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 23/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| czas naprawy lub wymiana sprzętu | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18/11/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: urządzenie wielofunkcyjne (kolorowa drukarka sieciowa, kolorowy skaner sieciowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (kolorowa drukarka sieciowa, kolorowy skaner sieciowy ), w ilości: 2 szt. o następujących wymaganiach technicznych i jakościowych:
Parametry Wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne
Ogólne
TYP URZĄDZENIA Urządzenie laserowe, kolorowe.
FUNKCJE URZĄDZENIA Kopiowanie, drukowanie, skanowanie
CZAS NAGRZEWANIA Nie większy niż 26 sekund
PANEL OPERACYJNY Dotykowy, o przekątnej nie mniejszej niż 20 centymetrów
DYSK TWARDY O pojemności nie mniejszej niż 250 GB
PAMIĘĆ RAM O pojemności nie mniejszej niż 1,5 GB
INTERFEJSY Ethernet BASE 10/100/1000, USB 2.0
ZARZĄDZANIE USTAWIENIAMI URZĄDZENIA Urządzenie musi umożliwiać dostęp do jego ustawień poprzez narzędzie uruchamiane w przeglądarce internetowej.
POJEMNOŚĆ WEJŚCIOWA PAPIERU Nie mniejsza niż 1200 arkuszy A4 o gramaturze 80 g/m^2 realizowana przez przynajmniej 2 kasety oraz podajnik boczny
POJEMNOŚĆ WYJŚCIOWA PAPIERU Nie mniejsza niż 500 arkuszy arkuszy A4 o gramaturze 80 g/m^2
CZAS REALIZACJI PIERWSZEJ KOPII KOLOROWEJ Nie większy niż 7,5 sekundy
CZAS REALIZACJI PIERWSZEJ KOPII CZARNO-BIAŁEJ Nie większy niż 5 sekund
WYMIARY ZAJMOWANEJ PRZEZ URZĄDZENIE POWIERZCHNI Nie więcej niż 0,41 m^2
WAGA MODUŁU GŁÓWNEGO Nie więcej niż 88 kg
OBSŁUGIWANE SYSTEMY OPERACYJNE MICROSOFT Windows 10 (x64), Windows 8.1 (x64), Windows 8 (x64), Windows 7 (x64), Windows Vista (x64), Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows Server 2012 R2 (x64), Windows Server 2012 (x64), Windows Server 2008 R2 (x64), Windows Server 2008 (x64), Windows Server 2003(x64), Windows Server 2008, Windows Server 2003
Kopiarka
PRĘDKOŚĆ KOPIOWANIA KOLOROWEGO I CZARNO-BIAŁEGO A4 Nie mniej niż 30 stron na minutę
PRĘDKOŚĆ KOPIOWANIA KOLOROWEGO I CZARNO-BIAŁEGO A3 Nie mniej niż 18 stron na minutę
KOPIOWANIE CIĄGŁE W zakresie nie mniejszym niż 1 - 999 kopii
ZOOM W zakresie nie mniejszym niż 25 - 400% w krokach co 1%
ROZDZIELCZOŚĆ KOPIOWANIA 600 dpi
Skaner oraz podajnik oryginałów
MODUŁ SKANERA Wbudowany skaner płaski (szybkowy) oraz automatyczny dwustronny podajnik oryginałów
TECHNOLOGIA SKANERA CCD
POJEMNOŚĆ PODAJNIKA ORYGINAŁÓW Nie mniejsza niż 100 arkuszy A4 o gramaturze 80 g/m^2
PRĘDKOŚĆ SKANOWANIA Nie mniej niż 80 oryginałów A4 o gramaturze 80 g/m^2 w trybie jednostronnym, kolorowym w rozdzielczości nie mniejszej niż 300 dpi
FORMATY ZESKANOWANYCH PLIKÓW Przynajmniej: PDF, PDF/A, PDF skompresowany, PDF szyfrowany, JPEG, TIFF
ROZDZIELCZOŚĆ SKANOWANIA W zakresie nie mniejszym niż: 100 - 600 dpi
Drukarka
MODUŁ DRUKU DWUSTRONNEGO Wymagany wbudowany.
OBSŁUGIWANE FORMATY PAPIERU - KASETY A3, A4, A5, A6, koperty C6, C5, C4, DL obsługiwane przez przynajmniej przez 1 kasetę
OBSŁUGIWANE FORMATY PAPIERU - PODAJNIK RĘCZNY A3, A4, A5, A6, koperty C6, C5, C4, DL, rozmiary niestandardowe w zakresie nie mniejszym niż: 90 - 320 mm (szerokość arkusza) x 150 - 1260 mm (długość arkusza)
OBSŁUGIWANA GRAMATURA - KASETY W zakresie nie mniejszym niż 60 - 300 g/m^2
OBSŁUGIWANA GRAMATURA - PODAJNIK RĘCZNY W zakresie nie mniejszym niż 55 - 300 g/m^2
ROZDZIELCZOŚĆ DRUKOWANIA Nie mniejsza niż 1200 x 1200 dpi
JĘZYKI OPISU STRONY Przynajmniej: PCL5, PCL6, PDF direct print, druk mediów: JPEG, TIFF.
Komunikacja i bezpieczeństwo
PROTOKOŁY SIECIOWE TCP/IP
PROTOKOŁY SKANOWANIA SMTP, POP, IMAP, SMB, FTP, URL
FILTROWANIE ADRESÓW IP Wymagane
NADPISYWANIE DANYCH DYSKOWYCH Wymagane przynajmniej 9-krotne
SZYFROWANIE DANYCH DYSKOWYCH Wymagane szyfrowanie kluczem AES 256-bitowym lub lepszym
SZYFROWANIE SSL Wymagane
Wymagania środowiskowe
MAKSYMALNE ZUŻYCIE ENERGII Nie większe niż 1880 W
Materiały eksploatacyjne
Każde urządzenie musi być wyposażone w komplet tonerów ( nie startowy)
TONER CZARNY na nie mniej niż 29000 stron A4 przy 5% pokryciu
TONER KOLOROWY (CYAN, MAGENTA, YELLOW) na nie mniej niż 18000 stron A4 przy 5% pokryciu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2, 30232110-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
25300
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| czas naprawy lub wymiana sprzętu | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: zestawy komputerowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dostawa zestawów komputerowych, w ilości 5 szt., o następujących wymaganiach technicznych i jakościowych:
Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
1. Jednostka centralna Zamawiający wymaga podanie modelu, symbolu oraz nazwy producenta zaoferowanego komputera.
2. Chipset Dostosowany do zaoferowanego procesora
3. Płyta główna Zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera, dedykowana dla danego komputera.
4. Procesor Procesor klasy x86, 4 rdzeniowy, taktowany zegarem, co najmniej 2,9 GHz, pamięcią cache CPU, co najmniej 6 MB zapewniający wydajność całego oferowanego komputera w następujących scenariuszach:
1. Office Productivity min. 1160 pkt w teście SysMark(R) 2014
2. Media Creation min. 1180 pkt w teście SysMark(R) 2014
3. Data/Financial Analysis min. 1560 pkt w teście SysMark(R) 2014
4. SM 2014 Overall Rating min. 1285 pkt w teście SysMark(R) 2014
w oparciu o wyniki testów opublikowane na stronie konsorcjum BapCo - tzw. Full Disclosure Reports lub dostarczone wraz z ofertą wyniki testów wykonanych przez oferenta. Test SysMark(R) 2014 powinien być wykonany w oferowanym modelu komputera w konfiguracji nie lepszej niż oferowana.
W przypadku użycia przez Wykonawcę testu BAPCo i wystąpienia wątpliwości do oceny wydajności, Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów może wezwać wykonawcę do dostarczenia Zamawiającemu oprogramowania testującego wraz z licencją, zestaw komputerowy w konfiguracji identycznej z oferowaną oraz dokładne opisy użytych testów w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.
5. Pamięć operacyjna min. 8GB DDRIII 1600MHz z możliwością rozszerzenia do 16 GB
Ilość banków pamięci: min. 2 szt.
Maksymalna pojemność obsługiwanej pamięci min. 16 GB
6. Dysk twardy Min. 500 GB (7200 rpm) zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii. Możliwość instalacji, co najmniej 2 dysków twardych w obudowie komputera.
7. Napęd optyczny Nagrywarka DVD +/-RW
8. Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna wykorzytująca pamięć RAM systemu dynamicznie przydzielaną na potrzeby grafiki w trybie UMA (Unified Memory Access) - z możliwością dynamicznego przydzielenia do 1,7 GB pamięci.
Obsługująca funkcje: DirectX 11.1, bezprzewodowego przesyłania obrazu, OpenGL 4.0
9. Audio/Video Wbudowana, zgodna z HD Audio,
10. Porty/złącza Wbudowane w obudowę (minimum): VGA, Display Port, 6 x USB, z czego min 2 x USB3.0 oraz 4x USB 2.0, 1 x RJ 45 (LAN), 1 x wyjście na słuchawki, 1 x wejście na mikrofon 1 x wejście liniowe, 1x RS-232, 1x LPT. Wymagana ilość portów nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. Na przodzie obudowy dostępne minimum 2xUSB 2.0 oraz złącze słuchawek i mikrofonu, czytnik kart multimedialnych
11. Klawiatura/mysz Klawiatura przewodowa USB w układzie US.
Mysz USB przewodowa (scroll).
12. Obudowa - wolnostojąca typu "tower" wyposażona w minimum następujące wolne (umożliwiające dalszą rozbudowę) złącza:
* 1szt PCIe 3.0 x16
* 2szt PCIe 2.0 x1
- wyposażona w zatoki: 1x 5.25"oraz 2x 3.5"
- głośnik umożliwiający odtwarzanie multimediów
- oczko na zainstalowanie kłódki chroniącej przed nieautoryzowanym dostępęm do komputera.
13. Komunikacja LAN 100/1000 wspierający Wake on LAN,
14. Zasilacz Maksymalna moc zasilacza nie większa niż 180W
15. System operacyjny Licencja na system operacyjny Microsoft Windows 10 Pro PL 64-bit lub nowszy, preinstalowany Windows 7 Pro PL lub równoważny, zarządzany przez domene Windows 2012 server, Active Directory oraz systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, posiadanymi przez zamawiającego na dysku twardym komputera lub równoważny system operacyjny spełniający, co najmniej wymienione poniżej warunki równoważności:
System operacyjny klasy desktop musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
1. Dostępne dwa rodzaje graficznego interfejsu użytkownika:
a. Klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy,
b. Dotykowy umożliwiający sterowanie dotykiem na urządzeniach typu tablet lub monitorach dotykowych,
2. Interfejsy użytkownika dostępne w wielu językach do wyboru w czasie instalacji - w tym Polskim i Angielskim,
3. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe,
4. Wbudowany system pomocy w języku polskim;
5. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim,
6. Funkcje związane z obsługą komputerów typu tablet, z wbudowanym modułem "uczenia się" pisma użytkownika - obsługa języka polskiego.
7. Funkcjonalność rozpoznawania mowy, pozwalającą na sterowanie komputerem głosowo, wraz z modułem "uczenia się" głosu użytkownika.
8. Możliwość dokonywania bezpłatnych aktualizacji i poprawek w ramach wersji systemu operacyjnego poprzez Internet, mechanizmem udostępnianym przez producenta systemu z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz mechanizmem sprawdzającym, które z poprawek są potrzebne,
9. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego,
10. Dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego,
11. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6;
12. Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami,
13. Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi),
14. Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer,
15. Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki grupowe - przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji,
16. Rozbudowane, definiowalne polityki bezpieczeństwa - polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji,
17. Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, zgodnie z określonymi uprawnieniami poprzez polityki grupowe,
18. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
19. Mechanizm pozwalający użytkownikowi zarejestrowanego w systemie przedsiębiorstwa/instytucji urządzenia na uprawniony dostęp do zasobów tego systemu.
20. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych,
21. Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.
22. Obsługa standardu NFC (near field communication),
23. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących);
24. Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach - wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny;
25. Automatyczne występowanie i używanie (wystawianie) certyfikatów PKI X.509;
26. Mechanizmy logowania do domeny w oparciu o:
a. Login i hasło,
b. Karty z certyfikatami (smartcard),
c. Wirtualne karty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM),
27. Mechanizmy wieloelementowego uwierzytelniania.
28. Wsparcie dla uwierzytelniania na bazie Kerberos v. 5,
29. Wsparcie do uwierzytelnienia urządzenia na bazie certyfikatu,
30. Wsparcie dla algorytmów Suite B (RFC 4869),
31. Wsparcie wbudowanej zapory ogniowej dla Internet Key Exchange v. 2 (IKEv2) dla warstwy transportowej IPsec,
32. Wbudowane narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk;
33. Wsparcie dla środowisk Java i .NET Framework 4.x - możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach,
34. Wsparcie dla JScript i VBScript - możliwość uruchamiania interpretera poleceń,
35. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji - możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem,
36. Rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechnienia systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości poprzez sieć komputerową,
37. Rozwiązanie ma umożliwiające wdrożenie nowego obrazu poprzez zdalną instalację,
38. Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe,
39. Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe
40. Udostępnianie modemu,
41. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej,
42. Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci,
43. Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.),
44. Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu),
45. Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor, umożliwiający, zgodnie z uprawnieniami licencyjnymi, uruchomienie do 4 maszyn wirtualnych,
46. Mechanizm szyfrowania dysków wewnętrznych i zewnętrznych z możliwością szyfrowania ograniczonego do danych użytkownika,
47. Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania partycji systemowych komputera, z możliwością przechowywania certyfikatów w mikrochipie TPM (Trusted Platform Module) w wersji minimum 1.2 lub na kluczach pamięci przenośnej USB.
48. Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania dysków przenośnych, z możliwością centralnego zarządzania poprzez polityki grupowe, pozwalające na wymuszenie szyfrowania dysków przenośnych
49. Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania partycji w usługach katalogowych.
50. Możliwość instalowania dodatkowych języków interfejsu systemu operacyjnego oraz możliwość zmiany języka bez konieczności reinstalacji systemu.
16. BIOS BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI. Obsługa Bios za pomocą klawiatury i myszy.
Możliwość odczytania z BIOS bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych następujących informacji:
- wersji BIOS wraz z datą,
- nazwa modelu komputera,
- nr seryjnym komputera
- ilości pamięciami RAM i taktowaniu
- typie procesora i jego prędkości
- MAC adresu zintegrowanej karty sieciowej
- stanie pracy wentylatora
- napędach lub dyskach podłączonych do portów SATA (model dysku twardego i napędu optycznego)
- unikalnych nr inwentarzowych tzw. Asset Tag'ów
Administrator z poziomu BIOS musi mieć możliwość wykonania poniższych czynności:
- Możliwość autentykacji użytkownika w BIOS z wykorzystaniem czytnika linii papilarnych
- Możliwość ustawienia hasła dla twardego dysku
- Możliwość ustawienia hasła na starcie komputera tzw. POWER-On Password
- Możliwość włączania/wyłączania wirtualizacji z poziomu BIOSU
- Możliwość ustawienia kolejności bootowania
- Możliwość Wyłączania/Włączania: zintegrowanej karty sieciowej, zintegrowanej karty dźwiękowej
- Wyłączania/Włączania selektywnego (pojedynczego) portów USB,
- Wyłączania/Włączania selektywnego (pojedynczego) portów SATA,
- Ustawienia portów USB w takim trybie, aby nie było możliwe skopiowanie danych z komputera na urządzenie pamięci masowej podłączone do portów USB a jednoczenie można było kopiować dane z pamięci masowej na komputer.
- Ustawienia portów USB w takim trybie, aby nie było możliwości kopiowania danych na nośniki USB i z nośników USB tzn. trybu całkowitego braku komunikacji z urządzeniami pamięci masowej (na poziomie systemu operacyjnego).
17. Zintegrowany System Diagnostyczny Wizualny system diagnostyczny producenta działający nawet w przypadku uszkodzenia dysku twardego z systemem operacyjnym komputera umożliwiający na wykonanie diagnostyki następujących podzespołów:
* Wykonanie testu pamięci RAM
* Test dysku twardego
* Test matrycy LCD
* Test magistrali PCI-e
* Test portów USB
Wizualna sygnalizacja w przypadku uszkodzenia bądź błędów któregokolwiek z powyższych podzespołów komputera.
18. Certyfikaty i standardy Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty)
- Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych - załączyć odpowiedni dokument potwierdzający spełnianie warunku
19. Bezpieczeństwo i zdalne zarządzanie - Złącze typu Kensington Lock umożliwiające jedną linką zabezpieczenie obudowy przed otwarciem oraz przypięcie komputera do np. biurka.
20. Oprogramowanie producenta sprzętu Dedykowane oprogramowanie producenta sprzętu umożliwiające automatyczna weryfikacje i instalację sterowników oraz oprogramowania użytkowego producenta w tym również wgranie najnowszej wersji BIOS. Oprogramowanie musi automatycznie łączyć się z centralna bazą sterowników i oprogramowania użytkowego producenta, sprawdzać dostępne aktualizacje i zapewniać zbiorczą instalację wszystkich sterowników i aplikacji bez ingerencji użytkownika. Oprogramowanie musi być wyposażone w moduł rejestru zdarzeń, w którym znajdują się informacje o tym, kiedy i jakie sterowniki zostały zainstalowane na danej maszynie. Oprogramowanie musi zapewniać również ustawienie automatycznego uaktualnienia wszystkich sterowników we wskazanym dniu miesiąca.
21. Monitory Przekątna ekranu 23.6"; 60 cm
Format obrazu 16 : 9
Panel TN LED, matowe wykończenie
Rozdzielczość fizyczna Full HD 1080p, 1920 x 1080 ( 2.1 megapiksela)
Jasność 250 cd/m^2 typowa
Kontrast 1000 : 1 typowy
Kontrast 12 000 000 : 1 ACR
Czas reakcji 2 ms
Kąt widzenia CR>10 poziomo/pionowo: 170°/ 160°; prawo/lewo: 85°/ 85°; góra/dół: 80°/ 80°
Wyświetlane kolory 16.7 mln
Redukcja niebieskiego światła tak
powierzchnia robocza (wys. x szer.) 293 x 521mm;
Wielkość plamki (pion. x poz.) 0.2715 x 0.2715 mm
Częstotliwość pozioma 24 - 80 KHz
Częstotliwość pionowa 56 - 75 Hz
Synchronizacja Separate sync
Analogowe wejście sygnału VGA
Cyfrowe wejście sygnału DVI-D, HDMI
HDCP tak;
Plug & Play VESA DDC2B(TM)
Regulacja parametrów przy pomocy On-Screen-Display i 5 przycisków obsługi
Parametry regulowane jasność (janość, kontrast, ECO, i-style Colour, ACR), ustawienia obrazu (taktowanie, faza, pozycja pozioma/pionowa, format), kolor (gamma, temperatura kolorów, sRGB), menu OSD (pozycja pozioma/pionowa, czas wygaszania menu OSD, język), różne (przywróć, wybór wejścia sygnału, HDMI audio, OD, informacje), głośność, autokonfiguracja
Głośniki 2 x 2 W (Stereo)
Zabezpieczenie przed kradzieżą kompatybilny z Kensington-lock(TM)
Certyfikaty CE, TUV-GS, TCO 6, CU
Kąt pochylenia 21° w górę; 4° w dół
Standard VESA 100 x 100 mm
Kolor czarny
Zasilacz wewnętrzny
Zużycie energii 22 W typowo; maks. 0.5 W w trybie Power management
Klasa efektywności energetycznej A
W zestawie: kabel zasilający, kabel HDMI
22. Oprogramowanie dodatkowe Microsoft Office 2013 PL OEM zawierający następujące programy biurowe: Word - edytor tekstu, Excel - arkusz kalkulacyjny, PowerPoint - program do tworzenia prezentacji, OneNote - organizator notatek, Outlook - menedżer poczty elektronicznej oraz informacji;, wraz z nośnikiem instalacyjnym i licencją lub równoważny tzn.
pakiet biurowy zawierający wymienione elementy, w pełni obsługujące wszystkie istniejące dokumenty bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych (korespondencja seryjna, arkusze kalkulacyjne zawierające makra i formularze, łączność z bazami danych itp.), współpracujący z infrastrukturą systemową Zamawiającego.
Zamawiający wykorzystuje oprogramowanie Windows Serwer w oparciu o Active Directory oraz Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją.
23. Gwarancja 3 lata świadczona w miejscu użytkowania sprzętu (on-site) na jednostkę centralną i wszystkie komponenty zamontowane w momencie dostawy. Serwis świadczony przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta komputera. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych.
24. Wsparcie techniczne producenta Dedykowany numer oraz adres email dla wsparcia technicznego i informacji produktowej.
- możliwość weryfikacji na stronie producenta konfiguracji fabrycznej zakupionego sprzętu
- możliwość weryfikacji na stronie producenta posiadanej gwarancji
- możliwość weryfikacji statusu naprawy urządzenia po podaniu unikalnego numeru seryjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2, 30213000-5,
30231300-0,
48624000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.
- Dostawa serwera rack z systemem operacyjnym oraz licencjami
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





