eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Część nr 1. OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE GMINY BRWINÓW WRAZ Z WYNAJMEM I WYMIANĄ KONTENERA Część nr 2. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW Część nr 3. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z POSESJI KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW, WYWÓZ WODY Z TARGOWISKA MIEJSKIEGO W BRWINOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Brwinów: Część nr 1. OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE GMINY BRWINÓW WRAZ Z WYNAJMEM I WYMIANĄ KONTENERA Część nr 2. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW Część nr 3. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z POSESJI KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW, WYWÓZ WODY Z TARGOWISKA MIEJSKIEGO W BRWINOWIE
Numer ogłoszenia: 341357 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część nr 1. OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE GMINY BRWINÓW WRAZ Z WYNAJMEM I WYMIANĄ KONTENERA Część nr 2. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW Część nr 3. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z POSESJI KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW, WYWÓZ WODY Z TARGOWISKA MIEJSKIEGO W BRWINOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot umowy obejmuje: Część nr 1: 1) całoroczne opróżnianie koszy ulicznych wraz z uprzątnięciem odpadów w odległości 1 metra wokół koszy wraz o odpadami ustawionymi przy koszach - ilość koszy 160 sztuk - 6 razy w tygodniu do godz. 10.00 rano; 2) całoroczny wynajem wraz z wymianą kontenera o poj. 7 m3 - max. do 8 szt. w miesiącu. Część nr 2: Wykaz obiektów komunalnych Gminy Brwinów oraz częstotliwość wywozu nieczystości stałych L. p. Lokalizacja Pojemność Częstotliwość 1. Brwinów, ul Biskupicka 57 A 1100 l Raz w tygodniu 2. Brwinów, ul. 11-Listopada SUW 110 l x 2 Raz w m-cu 3. Brwinów, ul. Grodziska 12, 1100 l x 2 szt Raz w tygodniu 4. Brwinów, ul. Kościuszki 4 A 1100 l x 2szt Raz w tygodniu 5. Brwinów, ul. Peronowa 4 110 l x 3 szt Dwa razy w miesiącu 6. Brwinów, ul. Powstańców Warszawy 4 1100l Dwa razy w miesiącu 7. Brwinów, ul. Pszczelińska 3, OSP 1100 l Raz w tygodniu 8. Brwinów, ul. Rynek 28 1100 l Dwa razy w miesiącu 9. Brwinów, ul. Turystyczna 4 1100 l x 2 szt Dwa razy w miesiącu 10. Czubin 1 1100 l x2 Raz w tygodniu 11. Krosna Wieś 3B 1100 l x 2 Raz w tygodniu 12. Moszna Parcela 39 1100 l x 2 Raz w tygodniu 13. Otrębusy, ul. Wiejska 1 1100 l Raz w tygodniu 14. Brwinów ul.Jasna 12 110 l Raz w tygodniu 15. Czubin 14/15 1100 l x 3 szt Dwa razy w miesiącu 16. Parzniew, Oczyszczalnia Ścieków 110 l 1100 l Na zgłoszenie 17. Żółwin, ul. Szkolna 39 110 l x 8szt Raz w tygodniu 18. SUW Parzniew 110 l x2 Na zgłoszenie 19. Brwinów, Targowisko Miejskie 1100 l x 5 szt Trzy razy w tygodniu 20. Targowisko odpady kategoria 3 120 l Raz w m-cu Formularz cenowy stanowi załącznik nr 1A do formularza oferty. Część nr 3: Wykaz budynków i obiektów komunalnych Gminy Brwinów oraz częstotliwość wywozu nieczystości płynnych L.p. Lokalizacja Pojemność Częstotliwość 1. Czubin 14/15 11 m3 na zgłoszenie 2. Brwinów ul.Turystyczna 4 11 m3 na zgłoszenie 3. Brwinów ul.Jasna 12 4,5 m3 na zgłoszenie 4. Brwinów, Targowisko Miejskie 11 m3 na zgłoszenie 5. Czubin 1 11 m3 na zgłoszenie 6 Krosna Wieś 3 11 m3 na zgłoszenie 7 Moszna Parcela 39 11 m3 na zgłoszenie 8. Brwinów, Targowisko Miejskie rocznie 1200 m3 na zgłoszenie Formularz cenowy stanowi załącznik nr 1A do formularza oferty. Podczas bardzo obfitych opadów deszczu i śniegu występuje konieczność wywozu wody z placu targowiska miejskiego w Brwinowie. Jest to usługa wykonywana na zgłoszenie. Ilość odbieranej wody uzależniona jest od warunków atmosferycznych i w związku z powyższym należy przyjąć średnią miesięczną ilość wywozu nieczystości płynnych, które wynosi około 100 m3, co daje roczną ilość 1200m3 2. Wybrany Wykonawca w dniu podpisania umowy musi posiadać aktualne zezwolenie Burmistrza Gminy Brwinów - odpowiednio do części, na którą składana jest oferta - na odbiór odpadów komunalnych i na odbiór i transport nieczystości płynnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W odniesieniu do Części nr 2 i nr 3 zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości po 40% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Na zamówienia uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2, 90.41.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dot. Części nr 1 i 2 - Wykonawca posiada aktualne umowy lub inne dokumenty zawarte z odbiorcą odpadów komunalnych, ze składowiskiem lub zakładem unieszkodliwiania bądź odzysku odpadów; - dot. Części nr 3 - Wykonawca posiada aktualne umowy lub inne dokumenty zawarte z odbiorcą nieczystości płynnych lub zakładem unieszkodliwiania. 1.Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) kopie aktualnych umów lub inne dokumenty zawarte z odbiorcą odpadów komunalnych i/lub nieczystości płynnych lub zakładem unieszkodliwiania, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dot. Części nr 1 i 2 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują min. 1 usługę polegającą na odbiorze odpadów komunalnych, potwierdzoną dokumentem o jej należytym wykonaniu lub wykonywaniu; - dot. Części nr 3 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują min. 1 usługę polegającą na odbiorze nieczystości płynnych, potwierdzoną dokumentem o jej należytym wykonaniu lub wykonywaniu; 1.Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) załącznik nr 3 - wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie; 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 3) zmiany podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawców do akceptacji zamawiającemu, 4) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2011 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.GRODZISKA 12, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE GMINY BRWINÓW WRAZ Z WYNAJMEM I WYMIANĄ KONTENERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot umowy obejmuje: Część nr 1: 1) całoroczne opróżnianie koszy ulicznych wraz z uprzątnięciem odpadów w odległości 1 metra wokół koszy wraz o odpadami ustawionymi przy koszach - ilość koszy 160 sztuk - 6 razy w tygodniu do godz. 10.00 rano; 2) całoroczny wynajem wraz z wymianą kontenera o poj. 7 m3 - max. do 8 szt. w miesiącu. 2. Wybrany Wykonawca w dniu podpisania umowy musi posiadać aktualne zezwolenie Burmistrza Gminy Brwinów - odpowiednio do części, na którą składana jest oferta - na odbiór odpadów komunalnych i na odbiór i transport nieczystości płynnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2: Wykaz obiektów komunalnych Gminy Brwinów oraz częstotliwość wywozu nieczystości stałych L. p. Lokalizacja Pojemność Częstotliwość 1. Brwinów, ul Biskupicka 57 A 1100 l Raz w tygodniu 2. Brwinów, ul. 11-Listopada SUW 110 l x 2 Raz w m-cu 3. Brwinów, ul. Grodziska 12, 1100 l x 2 szt Raz w tygodniu 4. Brwinów, ul. Kościuszki 4 A 1100 l x 2szt Raz w tygodniu 5. Brwinów, ul. Peronowa 4 110 l x 3 szt Dwa razy w miesiącu 6. Brwinów, ul. Powstańców Warszawy 4 1100l Dwa razy w miesiącu 7. Brwinów, ul. Pszczelińska 3, OSP 1100 l Raz w tygodniu 8. Brwinów, ul. Rynek 28 1100 l Dwa razy w miesiącu 9. Brwinów, ul. Turystyczna 4 1100 l x 2 szt Dwa razy w miesiącu 10. Czubin 1 1100 l x2 Raz w tygodniu 11. Krosna Wieś 3B 1100 l x 2 Raz w tygodniu 12. Moszna Parcela 39 1100 l x 2 Raz w tygodniu 13. Otrębusy, ul. Wiejska 1 1100 l Raz w tygodniu 14. Brwinów ul.Jasna 12 110 l Raz w tygodniu 15. Czubin 14/15 1100 l x 3 szt Dwa razy w miesiącu 16. Parzniew, Oczyszczalnia Ścieków 110 l 1100 l Na zgłoszenie 17. Żółwin, ul. Szkolna 39 110 l x 8szt Raz w tygodniu 18. SUW Parzniew 110 l x2 Na zgłoszenie 19. Brwinów, Targowisko Miejskie 1100 l x 5 szt Trzy razy w tygodniu 20. Targowisko odpady kategoria 3 120 l Raz w m-cu Formularz cenowy stanowi załącznik nr 1A do formularza oferty. 2. Wybrany Wykonawca w dniu podpisania umowy musi posiadać aktualne zezwolenie Burmistrza Gminy Brwinów - odpowiednio do części, na którą składana jest oferta - na odbiór odpadów komunalnych i na odbiór i transport nieczystości płynnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z POSESJI KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW, WYWÓZ WODY Z TARGOWISKA MIEJSKIEGO W BRWINOWIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot umowy obejmuje: Część nr 3: Wykaz budynków i obiektów komunalnych Gminy Brwinów oraz częstotliwość wywozu nieczystości płynnych L.p. Lokalizacja Pojemność Częstotliwość 1. Czubin 14/15 11 m3 na zgłoszenie 2. Brwinów ul.Turystyczna 4 11 m3 na zgłoszenie 3. Brwinów ul.Jasna 12 4,5 m3 na zgłoszenie 4. Brwinów, Targowisko Miejskie 11 m3 na zgłoszenie 5. Czubin 1 11 m3 na zgłoszenie 6 Krosna Wieś 3 11 m3 na zgłoszenie 7 Moszna Parcela 39 11 m3 na zgłoszenie 8. Brwinów, Targowisko Miejskie rocznie 1200 m3 na zgłoszenie Formularz cenowy stanowi załącznik nr 1A do formularza oferty. Podczas bardzo obfitych opadów deszczu i śniegu występuje konieczność wywozu wody z placu targowiska miejskiego w Brwinowie. Jest to usługa wykonywana na zgłoszenie. Ilość odbieranej wody uzależniona jest od warunków atmosferycznych i w związku z powyższym należy przyjąć średnią miesięczną ilość wywozu nieczystości płynnych, które wynosi około 100 m3, co daje roczną ilość 1200m3 2. Wybrany Wykonawca w dniu podpisania umowy musi posiadać aktualne zezwolenie Burmistrza Gminy Brwinów - odpowiednio do części, na którą składana jest oferta - na odbiór odpadów komunalnych i na odbiór i transport nieczystości płynnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.