eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Świadczenie usług ochrony obiektów, osób i mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-03

Biała Podlaska: Świadczenie usług ochrony obiektów, osób i mienia
Numer ogłoszenia: 34134 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej , ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 344 98 33, faks 83 342 76 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony obiektów, osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług ochrony obiektów, osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, a także monitoringu technicznego sygnałów alarmowych z lokalnych systemów alarmowych jednostek organizacyjnych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, drogą radiową, telefoniczną lub radiową i telefoniczną jednocześnie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg Zadań: ZADANIE NR 1 - Ochrona fizyczna obiektów 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, sprawowanej przez pracowników ochrony, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, nw. obiektów: 1) Izba Celna w Białej Podlaskiej, zlokalizowana przy ul. Celników Polskich 21 obejmująca: a) działkę ogrodzoną o powierzchni 2,6504 ha stanowiącą cały kompleks obiektu, b) trzykondygnacyjny budynek administracyjny połączony łącznikiem wraz z jego częścią parterową, c) budynek magazynowo-garażowy (parterowy), d) parkingi samochodów osobowych. 2) Urząd Celny w Białej Podlaskiej, zlokalizowany przy ul. Celników Polskich 23 obejmujący: a) wygrodzoną część terenu z całego kompleksu obiektu, b) trzykondygnacyjny budynek administracyjny, c) parking samochodów osobowych. 3) Oddział Celny w Białej Podlaskiej, zlokalizowany przy ul. Celników Polskich 23 obejmujący: a) wygrodzoną część terenu z całego kompleksu obiektu, b) trzykondygnacyjny budynek administracyjny połączony łącznikiem ze stanowiskiem odpraw szczegółowych, c) magazyn depozytów, d) plac odpraw celnych ze stanowiskami dla samochodów ciężarowych (TIR), e) parking samochodów osobowych. 4) Urząd Celny w Lublinie, zlokalizowany przy ul. Energetyków 20-22 obejmujący: a) działkę ogrodzoną o powierzchni 1.4232 ha, b) trzykondygnacyjny budynek administracyjny połączony z częścią parterową, c) budynek magazynowo-garażowy (parterowy), d) plac odpraw celnych samochodów ciężarowych (TIR), e) parking samochodów osobowych. 5) Oddział Celny w Tomaszowie Lubelskim, zlokalizowany przy ul. Łaszczowieckiej 12 obejmujący: a) działkę ogrodzoną o powierzchni 1.5744 ha, b) dwukondygnacyjny budynek administracyjny, c) budynek magazynowo - garażowy (parterowy), d) budynek portierni, e) wiatę techniczną (agregat prądotwórczy), f) plac odpraw celnych, g) parking samochodów osobowych. 2. Ochrona obiektów winna być sprawowana poprzez: 1) bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów, osób i mienia znajdującego się w tych obiektach i pomieszczeniach przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, ze szczególnym zwróceniem uwagi na pomieszczenia ustalone jako zagrożone, 2) wypełnianie obowiązków pracowników ochrony określonych w instrukcjach, stanowiących załączniki do wzoru umowy (dot. Zadania nr 1), 3) wykonywanie przedmiotu zamówienia według harmonogramu: a) obiekt Izby Celnej w Białej Podlaskiej, Urzędu Celnego w Lublinie oraz Oddziału Celnego w Tomaszowie Lubelskim: całodobowo, przez jednego pracownika ochrony fizycznej wymieniającego się rotacyjnie w godzinach 07:00 i 19:00, co stanowi 26.280 godzin, b) obiekt Urzędu Celnego w Białej Podlaskiej: w godzinach pracy urzędu, tj. od godziny 06:30 do godziny 16:30 od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt) przez jednego pracownika ochrony fizycznej, co stanowi 2.520 godzin, c) obiekt Oddziału Celnego w Białej Podlaskiej: całodobowo, przez jednego pracownika ochrony fizycznej wymieniającego się rotacyjnie w godzinach 07:00 i 19:00 oraz dodatkowo jednego pracownika ochrony od poniedziałku do soboty włącznie w godzinach 08:00 do godz. 20:00 za wyjątkiem dni świątecznych, co stanowi 12.444 godzin. ZADANIE NR 2 - Monitoring techniczny 1. Przedmiotem zamówienia jest włączenie lokalnych systemów alarmowych Zamawiającego do komputerowego Alarmowego Centrum Operacyjnego (ACO) posiadanego przez Wykonawcę, jego staraniem i na jego koszt oraz ochrona w formie monitoringu technicznego niżej wyszczególnionych obiektów, po łączach komutowanych TP S.A. i drogą radiową GSM, tj.: 1) Izby Celnej, Urzędu Celnego i Oddziału Celnego w Białej Podlaskiej ul. Celników Polskich 21-23 - poprzez włączenie zainstalowanych Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu i monitorowanie ich po łączu komutowanym TP S.A. i radiowym GSM, 2) Urzędu Celnego w Lublinie ul. Energetyków 20-22 - poprzez włączenie zainstalowanego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz monitorowanie po łączu komutowanym TP S.A. i drogą radiową GSM, 3) Oddziału Celnego w Puławach ul. Aleja 1000-lecia Państwa Polskiego 13 - poprzez włączenie zainstalowanego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu i monitorowanie po łączu komutowanym TP S.A., 4) Oddziału Celnego w Biłgoraju ul. Krzeszowska 64 - poprzez włączenie zainstalowanego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu i monitorowanie po łączu komutowanym TP S.A. 5) Oddziału Celnego w Zamościu ul. Namysłowskiego 8 - poprzez włączenie zainstalowanego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu i monitorowanie po łączu komutowanym TP S.A., 6) Oddziału Celnego w Hrubieszowie ul. Nowa 100 - poprzez włączenie zainstalowanego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu i monitorowanie po łączu komutowanym TP S.A. oraz radiowym GSM, 7) Oddział Celny w Tomaszowie Lubelskim ul. Łaszczowiecka 12 - poprzez włączenie zainstalowanego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu i monitorowanie po łączu komutowanym TP S.A. oraz drogą radiową GSM, 8) Oddział Celny w Chełmie ul. Hutnicza 3 - poprzez włączenie zainstalowanego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu i monitorowanie po łączu komutowanym TP S.A., 9) Magazyn depozytowy w Dorohusku ul. Graniczna 8 - poprzez włączenie zainstalowanego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu i monitorowanie po łączu komutowanym TP S.A. i drogą radiową GSM, 10) Obiekt z urządzeniem RTG w m. Gródek k. Hrubieszowa i monitorowanie po łączu komutowanym TP S.A. oraz drogą radiową GSM. 2. Zadanie ochrony wyżej wymienionych obiektów będzie sprawowane poprzez monitorowanie sygnałów drogą radiową lub telefoniczną z lokalnego systemu alarmowego zamontowanego w monitorowanym obiekcie, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) weryfikowania i rejestracji przesyłanych sygnałów, 2) zapewnienia całodobowego technicznego nadzoru nad ciągłością funkcjonowania urządzeń systemu transmisji alarmów (kontrola stanu torów łączności winna odbywać się w przypadku toru komutowanego i GSM co najmniej 2 razy na dobę), 3) zapewnienia gotowości do działania patrolu interwencyjnego składającego się z minimum dwóch licencjonowanych pracowników ochrony, który w przypadku alarmu dojedzie do wszystkich obiektów Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 15 minut bez względu na porę dnia, za wyjątkiem: UC w Lublinie - dojazd w czasie nie dłuższym niż 20 minut, magazynu depozytowego w Dorohusku - dojazd w czasie nie dłuższym niż 30 minut oraz obiektu z urządzeniem RTG w m. Gródek k.Hrubieszowa - dojazd w czasie nie dłuższym niż 20 minut, gdzie podejmie niezbędne czynności interwencyjno-zabezpieczające, mające na celu ochronę życia i zdrowia pracowników oraz mienia Zamawiającego na terenie chronionego obiektu, 4) wykonywania raz na kwartał konserwacji lokalnych systemów alarmowych (nie dotyczy napraw zleconych), z której jeden egzemplarz protokółu z przeprowadzonych czynności (podpisany przez osobę odpowiedzialną za ochronę obiektu) zostanie niezwłocznie przekazany Zamawiającemu. Jednocześnie Wykonawca winien zapewnić przystąpienie do czynności serwisu wynikłego ze stanu awarii technicznej, w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego (potwierdzonej pisemnie). 5) Wykonawca winien przeprowadzić szkolenie z zakresu obsługi systemu alarmowego, którym objęci zostaną pracownicy ochrony danego obiektu i osoby wskazane przez osoby bezpośrednio odpowiedzialne za dany obiekt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ważnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się realizacją minimum dwóch usług zgodnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o wartości łącznej minimum: Zadanie nr 1 - 400.000,00 zł, Zadanie nr 2 - 20.000,00 zł oraz przedstawi dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: Zadanie nr 1 - 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych), Zadanie nr 2 - 600.000,00 zł (sześćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty, tj.: zmianę osób uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia w przypadku zdarzeń losowych, przy czym nowa osoba musi posiadać co najmniej kwalifikacje jak osoba zastępowana. Każdorazowa zmiana osób będzie niezwłocznie zgłaszana Zamawiającemu w formie pisemnej, z dołączeniem wszystkich dokumentów wymaganych od osób świadczących usługę ochrony. Wskazana zmiana dokonywana będzie, wyłącznie w drodze sporządzenia wykazu osób, bez konieczności sporządzania aneksu do zawartej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska, Pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona fizyczna obiektów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, sprawowanej przez pracowników ochrony, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, nw. obiektów: 1) Izba Celna w Białej Podlaskiej, zlokalizowana przy ul. Celników Polskich 21, 2) Urząd Celny w Białej Podlaskiej, zlokalizowany przy ul. Celników Polskich 23, 3) Oddział Celny w Białej Podlaskiej, zlokalizowany przy ul. Celników Polskich 23, 4) Urząd Celny w Lublinie, zlokalizowany przy ul. Energetyków 20-22, 5) Oddział Celny w Tomaszowie Lubelskim, zlokalizowany przy ul. Łaszczowieckiej 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitoring techniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest włączenie lokalnych systemów alarmowych Zamawiającego do komputerowego Alarmowego Centrum Operacyjnego (ACO) posiadanego przez Wykonawcę, jego staraniem i na jego koszt oraz ochrona w formie monitoringu technicznego niżej wyszczególnionych obiektów, po łączach komutowanych TP S.A. i drogą radiową GSM, tj.: 1) Izby Celnej, Urzędu Celnego i Oddziału Celnego w Białej Podlaskiej ul. Celników Polskich 21-23, 2) Urzędu Celnego w Lublinie ul. Energetyków 20-22, 3) Oddziału Celnego w Puławach ul. Aleja 1000-lecia Państwa Polskiego 13, 4) Oddziału Celnego w Biłgoraju ul. Krzeszowska 64, 5) Oddziału Celnego w Zamościu ul. Namysłowskiego 8, 6) Oddziału Celnego w Hrubieszowie ul. Nowa 100, 7) Oddział Celny w Tomaszowie Lubelskim ul. Łaszczowiecka 12, 8) Oddział Celny w Chełmie ul. Hutnicza 3, 9) Magazyn depozytowy w Dorohusku ul. Graniczna 8, 10) Obiekt z urządzeniem RTG w m. Gródek k/Hrubieszowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.