eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeSukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie Skłodowskiej 34

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-29

Zabrze: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie Skłodowskiej 34
Numer ogłoszenia: 341227 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291507 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk, ul. M. Curie-Skłodowskiej 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 60 77, faks 0-32 271 29 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka naukowo-badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie Skłodowskiej 34.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie Skłodowskiej 34 obejmującej 2 zadania: a) Zadanie nr 1 - wkłady barwiące, tonery i moduły bębnów Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (wkłady drukujące i moduły bębnów) określonych w formularzu asortymentowo-cenowy stanowiący zał. nr 5.1 do formularza ofertowego. Powyższe materiały eksploatacyjne muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1. Wkłady drukujące muszą być materiałami pochodzącymi od producenta danego sprzętu, w którym docelowo mają być wykorzystane lub materiałami równoważnymi. 2. Za materiały równoważne należy uznać artykuły, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych zalecanych przez producenta urządzenia, w którym powinny być stosowane. 3. Materiały równoważne muszą pochodzić z bieżącej produkcji i być fabrycznie nowe w całości, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. 4. Materiały równoważne nie mogą posiadać śladów poprzedniego używania, uszkodzenia i nie mogą być regenerowane albo refabrykowane. Oznacza to, że żaden podzespół ani element składowy nie był wykorzystywany w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. 5. Materiały równoważne muszą być wyposażone w występujące w materiałach oryginalnych elementy elektroniczne (chipy) spełniające wymogi producenta urządzenia w którym mają być stosowane i nie mogą ograniczać pełnej współpracy z oprogramowaniem urządzeń drukujących, monitorującym np. stan zasobników z tuszem lub tonerem i/lub stan techniczny materiału eksploatacyjnego. 6. Materiały równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu drukującego do którego są przeznaczone oraz wpływać ujemnie na jakoś wydruku, wyspecyfikowaną w warunkach technicznych określonych przez producenta powyższego sprzętu. 7. Materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 8. Na opakowaniach muszą być wypisane wszystkie typy drukarek, kserokopiarek, z którymi dany materiał eksploatacyjny jest kompatybilny czyli dopuszczony do stosowania. 9. Wkłady drukujące (tonery, tusze) muszą zawierać na obudowie / naboju informację umożliwiającą ich identyfikację. W przypadku materiałów równoważnych, gdy kod identyfikacyjny jest inny od kodu stosowanego przez producenta materiałów oryginalnych i nie zawiera opisu umożliwiającego jego łatwą identyfikację, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz kodów producenta /ów zamienników wraz z informacją do jakich drukarek dany model jest przeznaczony. 10. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne, niezależnie od tego, czy są to produkty /oryginalne/ czy równoważne muszą być wyprodukowane nie wcześniej, niż 3 miesiące przed terminem dostawy. Na wszystkich oferowanych materiałach eksploatacyjnych musi być fabryczne oznaczenie daty produkcji. 11. Oferowane materiały muszą zawierać karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC dla wszystkich oferowanych kaset. b) Zadanie nr 2 - wkłady barwiące i tonery Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowy stanowiący zał. nr 5.2 do formularza ofertowego Powyższe materiały eksploatacyjne muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1. Wkłady drukujące muszą być materiałami pochodzącymi od producenta danego sprzętu, w którym docelowo mają być wykorzystane lub materiałami równoważnymi. 2. Za materiały równoważne należy uznać artykuły, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych zalecanych przez producenta urządzenia, w którym powinny być stosowane. 3. Materiały równoważne muszą pochodzić z bieżącej produkcji i być fabrycznie nowe w całości, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. 4. Materiały równoważne nie mogą posiadać śladów poprzedniego używania, uszkodzenia i nie mogą być regenerowane albo refabrykowane. Oznacza to, że żaden podzespół ani element składowy nie był wykorzystywany w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. 5. Materiały równoważne muszą być wyposażone w występujące w materiałach oryginalnych elementy elektroniczne (chipy) spełniające wymogi producenta urządzenia w którym mają być stosowane i nie mogą ograniczać pełnej współpracy z oprogramowaniem urządzeń drukujących, monitorującym np. stan zasobników z tuszem lub tonerem i/lub stan techniczny materiału eksploatacyjnego. 6. Materiały równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu drukującego do którego są przeznaczone oraz wpływać ujemnie na jakoś wydruku, wyspecyfikowaną w warunkach technicznych określonych przez producenta powyższego sprzętu. 7. Materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 8. Na opakowaniach muszą być wypisane wszystkie typy drukarek, kserokopiarek, z którymi dany materiał eksploatacyjny jest kompatybilny czyli dopuszczony do stosowania. 9. Wkłady drukujące (tonery, tusze) muszą zawierać na obudowie / naboju informację umożliwiającą ich identyfikację. W przypadku materiałów równoważnych, gdy kod identyfikacyjny jest inny od kodu stosowanego przez producenta materiałów oryginalnych i nie zawiera opisu umożliwiającego jego łatwą identyfikację, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz kodów producenta /ów zamienników wraz z informacją do jakich drukarek dany model jest przeznaczony. 10. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne, niezależnie od tego, czy są to produkty /oryginalne/ czy równoważne muszą być wyprodukowane nie wcześniej, niż 3 miesiące przed terminem dostawy. Na wszystkich oferowanych materiałach eksploatacyjnych musi być fabryczne oznaczenie daty produkcji. 11. Oferowane materiały muszą zawierać karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC dla wszystkich oferowanych kaset. II. Zamawiający zastrzega sobie, że ilości asortymentu wskazane w załączniku do formularza ofertowego są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu ofertowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację dostawy w wielkościach podanych w ofercie. III. Termin realizacji: sukcesywne dostawy w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty brutto określonej w ofercie wybranego wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane z następujących projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG): a) Termosterowalne polimery biozgodne jako zamienniki skóry do leczenia oparzeń i ran. b) Materiały opakowaniowe nowej generacji z tworzywa polimerowego ulegającego recyklingowi organicznemu. c) Polimerowe chirurgiczne systemy resorbowalne z pamięcią kształtu. d) Biodegradowalne wyroby włókniste (koordynatorem Politechnika Łódzka).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - wkłady barwiące, tonery i moduły bębnów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GANDOLF Andrzej Kulesza, ul. Oszmiańska 7, 03-503 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86283,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57921,94

  • Oferta z najniższą ceną: 52964,63 / Oferta z najwyższą ceną: 74768,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - wkłady barwiące i tonery

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GANDOLF Andrzej Kulesza, ul. Oszmiańska 7, 03-503 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17577,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17430,14

  • Oferta z najniższą ceną: 12534,25 / Oferta z najwyższą ceną: 18088,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.