Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Gliwice: Wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy
ul. Harcerskiej 5, ul. Skowrońskiego 14 i ul. Kowalskiej 14 w Gliwicach.
Część 1 - Zadanie 1.
Wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy
ul. Harcerskiej 5.
Część 2 - Zadanie 2.
Wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy
ul. Skowrońskiego 14.
Część 3 - Zadanie 3.
Wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy
ul. Kowalskiej 14.
Numer ogłoszenia: 34117 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, faks 032 2310395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2tbszbm.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy ul. Harcerskiej 5, ul. Skowrońskiego 14 i ul. Kowalskiej 14 w Gliwicach. Część 1 - Zadanie 1. Wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy ul. Harcerskiej 5. Część 2 - Zadanie 2. Wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy ul. Skowrońskiego 14. Część 3 - Zadanie 3. Wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy ul. Kowalskiej 14..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest wykonanie prac wymienionych w tytule zadania zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiarem robót, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) dysponował: osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, Osoba z uprawnieniami budowlanymi musi należeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) posiadał niezbędne doświadczenie i wiedzę w realizacji zamówień z zakresu robót ogólnobudowlanych. Wykonawca musi udowodnić wykonanie min. 1 roboty z zakresu robót ogólnobudowlanych o wartości min. 20.000 zł brutto 3) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy w chwili trwania postępowania nie dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia muszą wykazać w ofercie, iż takim potencjałem i osobami będą dysponować przy realizacji zamówienia publicznego. W tym zakresie wykonawca może korzystać z zasobów innego podmiotu, który zobowiąże się do ich udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie publiczne. ( dot. pkt 1) Po otwarciu ofert, zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału, o których mowa powyżej. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art.24 ust.4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi: a ) przedłożyć w ofercie aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem; b ) w zał. oferty p.n. Potencjał kadrowy wykazać osoby, zgodnie z pkt 1), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; c ) przedłożyć w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby/osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w zał. oferty p.n. Potencjał kadrowy wykonawca wskazał osobę/osoby, którymi będzie dysponował; d ) przedłożyć w ofercie oryginał lub kserokopię uprawnień budowlanych oraz dokumenty potwierdzające przynależność osoby z uprawnieniami budowlanymi do regionalnej izby samorządu zawodowego, e ) w załączniku oferty p.n. Wykaz wykonanych zamówień o podobnym charakterze przedstawić wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania f ) przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały należycie wykonane; Dokumenty, o których wyżej mowa należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl lub www.zbm2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich II TBS Sp. z o.o. , 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 09:00, miejsce: ZBM II TBS Sp. z o.o. , 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b, Dział Przetargów pok. 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy ul. Harcerskiej 5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest wykonanie prac wymienionych w tytule zadania zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiarem robót, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy ul. Skowrońskiego 14..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest wykonanie prac wymienionych w tytule zadania zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiarem robót, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy ul. Kowalskiej 14..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest wykonanie prac wymienionych w tytule zadania zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiarem robót, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi - 10
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





