eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Udzielenie licencji i wdrożenie informatycznego systemu zdalnego nauczania (e-learningu) dla potrzeb realizacji projektu POKL 9.1.2. E-pogotowie matematyczne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Łódź: Udzielenie licencji i wdrożenie informatycznego systemu zdalnego nauczania (e-learningu) dla potrzeb realizacji projektu POKL 9.1.2. E-pogotowie matematyczne.
Numer ogłoszenia: 341146 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej , Al. Politechniki 11, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313614, 6313619, faks 042 6313614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: cmf@p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie licencji i wdrożenie informatycznego systemu zdalnego nauczania (e-learningu) dla potrzeb realizacji projektu POKL 9.1.2. E-pogotowie matematyczne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia licencji oprogramowania aplikacyjnego platformy e-learningowej do projektu POKL 9.1.2. E-pogotowie matematyczne realizowanego przez Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej (CMF PŁ) oraz hosting platformy internetowej ( w tym konserwacja i obsługa informatyczna systemu) w okresie od 10 dnia od podpisania umowy (nie później niż od 10.11.2009 r.) do dnia 31.08. 2011 r. Zamówienie obejmuje następujące 2 etapy: 1. Etap I, wdrażania systemu a) udzielenie bezterminowej licencji na oprogramowanie platformy elearningowej dla Politechniki Łódzkiej; b) instalacja i konfiguracja systemu na serwerze wykonawcy; c) przeniesienie części danych z obecnie użytkowanego oprogramowania CMF PŁ w zakresie matematyki obsługiwanym aktualnie przez stronę internetową (ok. 40 stron tekstu A4) http://cmf.p.lodz.pl ; d) uruchomienie systemu wraz z jego testowaniem; e) odbiór systemu przez Zamawiającego; 2. Etap II, obsługi systemu a) Hosting platformy e-learningowej na serwerach wykonawcy dla 700 użytkowników w tym 200 zalogowanych jednocześnie do czasu zakończenia realizacji projektu POKL/I/9.1.2/09 E-pogotowie matematyczne to jest do dn. 31. 08. 2011 r. b) Bieżąca obsługa systemu i administrowanie platformą w okresie od10 dni od dnia podpisania umowy (nie później niż 10.11.2009 r.) do dnia 31.08. 2011 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.21.90 - Usługi opracowywania oprogramowania edukacyjnego 72.22.50.00 - Usługi w zakresie oceny i analizy gwarancji jakości systemu 72.41.50.00 - Usługi hostingowe dla stron WWW 48.50.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości równej: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące PLN, groszy 00/100) Dowód wniesienia wadium w formie wpłaty na konto: Politechniki Łódzkiej, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź w banku: Bank Pekao S.A. II o/Łódź Nr: 36 1240 3028 1111 0010 2642 9048 Z adnotacją: wadium na przetarg E-pogotowie matematyczne - dla CMF PŁ. Ostateczny termin wniesienia wadium i doręczenia dowodu jego wniesienia upływa w dniu otwarcia ofert. do godz. 10.00. Za spełnienie tego wymogu uznaje się również wpływ kopii dowodu wpłaty wadium do godz. 10.00 w dniu otwarcia ofert za pomocą faksu do siedziby Zamawiającego(wymagane jest dostarczenie oryginału dokumentu do godz. 15.00 w dniu następnym do siedziby Zamawiającego).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2 SIWZ). 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 3 SIWZ). 1.5. posiadają ważną, co najmniej do dnia 31.08.2011 r. polisę ubezpieczeniową, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż 500000,00 PLN w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku niższej kwoty ubezpieczenia albo krótszego okresu ważności wymagane jest zobowiązanie Wykonawcy spełnienia tych warunków przed terminem zawarcia umowy. 1.6. przedstawią ważne zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami w ZUS i w Urzędzie Skarbowym (wystawione nie wcześniej niż 3-miesiące przed dniem otwarcia ofert). 1.7. przedstawią zaświadczenie o zrealizowaniu co najmniej trzech projektów e-learningowych (lub nauczania zdalnego) każdy na kwotę co najmniej 100000 PLN, potwierdzonych protokołem odbioru albo listem referencyjnym. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt. 7 Instrukcji SIWZ, wg formuły -spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 i załącznik nr 3 w SIWZ). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. wpis do KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy a ile ofertę składa pełnomocnik 1.4. Kopię ważnej, co najmniej do dnia 31.08.2011 r. polisy ubezpieczeniowej, a przypadku jej braku przedstawienie innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż 500000,00 PLN w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku niższej kwoty ubezpieczenia albo krótszego okresu ważności wymagane jest zobowiązanie Wykonawcy spełnienia tych warunków przed terminem zawarcia umowy. 1.5. Ważne zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami w ZUS (wystawione nie wcześniej niż 3-miesiące przed dniem otwarcia ofert). 1.6. Ważne zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami w Urzędzie Skarbowym (wystawione nie wcześniej niż 3-miesiące przed dniem otwarcia ofert). 1.7. Zaświadczenie o zrealizowaniu w zakresie udzielenia licencji lub obsługi informatycznej co najmniej trzech projektów e-learningowych (lub nauczania zdalnego) każdy na kwotę co najmniej 100000 PLN, potwierdzonych protokołem odbioru albo listem referencyjnym. 2. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się a udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., 1.2., powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. lub 2. składa równoważny dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania przez organa administracji państwowej. Dodatkowo załącza dokument, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium w formie wpłaty na konto: Politechniki Łódzkiej, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zp.p.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Politechniki 11, pokój 507, 90-924 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Łodzi przy al. Politechniki 11, Sekretariat -pok. 507, Godziny pracy Sekretariatu: od pn -pt 8.15-15.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej Program Operacyjny Kapitał Ludzki -POKL 9.1.2. Instytucja Zarządzająca - Urząd Marszałkowski w Łodzi. Beneficjent-Politechnika Łódzka -Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.