Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-10
Kraków: Odnowa oznakowania poziomego na drogach krajowych województwa małopolskiego w latach 2012 - 2014 w podziale na 5 części
Numer ogłoszenia: 34107 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa oznakowania poziomego na drogach krajowych województwa małopolskiego w latach 2012 - 2014 w podziale na 5 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć nr 1 - obejmująca odnowę oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Rejon Kraków Część nr 2 - obejmująca odnowę oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Rejon Nowy Sącz Część nr 3 - obejmująca odnowę oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Rejon Nowy Targ Część nr 4 - obejmująca odnowę oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Rejon Tarnów Część nr 5 - obejmująca odnowę oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Rejon Wadowice. Zamówienie obejmuje w szczególności: Wykonanie w latach 2012 -2014 na wyznaczonych odcinkach dróg krajowych województwa małopolskiego odnowy oznakowania poziomego (tzw. malowanie zasadnicze lub roboty zasadnicze) oraz bieżące wykonywanie oznakowania poziomego w lokalizacjach i terminach określanych poleceniami Zamawiającego (tzw. malowanie lub roboty cząstkowe). Zakres i lokalizację robót zasadniczych przewidzianych do wykonania w latach 2012 -2014 określono, oddzielnie dla poszczególnych części zamówienia, w załącznikach 1.1-1.5 w Tomie IV SIWZ- Planowane zakresy robót zasadniczych dla części 1-5. Formularze cenowe zawierają zbiorcze zestawienia planowanych ilości robót zasadniczych oraz szacowane ilości robót cząstkowych dla każdej części zamówienia. /Rozdział 2 Tomu I SIWZ/. Zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, ze jeden Wykonawca może złożyć ofertę na nie więcej niż dwie części zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio dla: Części nr 1 - 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) Części nr 2 - 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) Części nr 3 - 23 000,00 zł (dwadzieścia trzy tysiące złotych) Części nr 4 - 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) Części nr 5 - 18 000,00 zł (osiemnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał /zakończył/ na drogach/ulicach krajowych/wojewódzkich, w ramach jednego lub kilku zadań, oznakowanie poziome o łącznej powierzchni malowania wynoszącej: -dla technologii cienkowarstwowej co najmniej 150 000 m2 (w tym jedno zadanie o powierzchni co najmniej 35 000 m2) oraz -dla technologii grubowarstwowej co najmniej 10 000 m2. (Uwaga: Poprzez zadanie należy rozumieć wykonanie oznakowania poziomego w ramach jednej umowy)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. W przypadku składania oferty na jedną część zamówienia: Wykonawca przedstawi wraz z ofertą, do pełnienia funkcji Kierownika Robót osobę posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w kierowaniu co najmniej 3 robotami budowlanymi obejmującymi wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych/wojewódzkich. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia: Wykonawca przedstawi wraz z ofertą, do pełnienia funkcji Kierownika Robót dwie (2) osoby, każda posiadająca stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w kierowaniu co najmniej 3 robotami budowlanymi obejmującymi wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych/wojewódzkich. Uwaga: W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia osoba wskazana do pełnienia funkcji Kierownika robót w jednej części zamówienia nie może być równocześnie proponowana w drugiej części zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości odpowiednio nie mniejszej niż: - dla Części nr 1 - 500 000,00 PLN, - dla Części nr 2 - 500 000,00 PLN, - dla Części nr 3 - 450 000,00 PLN, -dla Części nr 4 -450 000,00 PLN, - dla Części nr 5 - 400 000,00 PLN. Wykonawca, który składa ofertę na dwie części zamówienia, musi w ofercie wykazać spełnienie warunków wymaganych dla obu części. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 1., do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w postaci gwarancji lub poręczenia bankowego, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w kasie w siedzibie Zamawiającego, natomiast kopię załączyć do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiajacego, na wniosek Wykonawcy osobiście w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: uzup. pkt II.2)1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy w okresie od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 02 kwietnia 2012r do dnia 15 grudnia 2014r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/26/25, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawy artykułów mrożonych - ZP-35/25
- Zestaw ewaluacyjny z czujnikiem zdarzeniowym - KC-DE-zp.272-694/25
- Dostawa: System do wytwarzania przyrostowego elementów metalowych technologiami SLS/SLM
- Wymiana drzwi klatek schodowych w segmentach E i F budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, ul. Gronostajowa 2 na drzwi dymoszczelne.
- "Adaptacja pomieszczeń dla apteki szpitalnej w budynku Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie przy ul. Skarbowej 1" w formule "zaprojektuj i wybuduj""
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa chodnika w msc. Sieraków gm. Radzymin"
- Przebudowa części drogi powiatowej nr 1321 D w m. Ruda Żmigrodzka polegająca na budowie chodnika
- Przebudowa drogi gminnej ul. Golina w Iskrzyczynie i ul. Myśliwska w Simoradzu
- Wykonanie i utrzymanie elementów stałej organizacji ruchu na terenie Gminy Lesznowola w roku 2026
- Oznakowanie dróg na terenie Gminy Alwernia w ramach projektu stałej organizacji ruchu
- Wprowadzenie i utrzymanie czasowych organizacji ruchu w zakresie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecin w latach 2026-2028.
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





