Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-21
Piła: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 341070 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Niepodległości 24, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2151127, faks 067 2151128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, urządzeń, podzespołów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania komputerowego. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych: Cz. I: Komputer typu All-in-One 10 szt., Komputer Administrator 1 szt., Monitor 24 cale LCD 1 szt., Moduł 24 portowy 1 szt., Licencje dostępowe do Windows 2008 Serwer 50 szt., Microsoft Office Professional 2010 MOLP GOV 11 szt., Dysk twardy SSD 2 szt., Dysk twardy SATA 2TB 4 szt., Pamięć RAM DDR2 6 szt., Pamięć RAM DDR3 6 szt., Aktualizacja oprogramowania ESET Smart Security BE Client 75 szt., Nosnik optyczny - płyta BR 50 szt., Sprężone powietrze 40 szt., Tester okablowania 1 szt., Taśmy DLT 16 szt., Aktualizacja subskrypcji Fortigate 100A 1 szt. Cz. II: Urządzenie wielofunkcyjne: drukarka/kopiarka/skaner 3 szt., Drukarka kolorowa stało atramentowa 1 szt. Cz. III:System składowania danych iSCSI 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9, 30.23.20.00-4, 30.23.32.30-2, 30.24.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Pile, al. Niepodległości 24, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Pile, al. Niepodległości 24, 64-920 Piła, sekretariat pok. 15 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego Cz. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer typu All-in-One 10 szt., Komputer Administrator 1 szt., Monitor 24 cale LCD 1 szt., Moduł 24 portowy 1 szt., Licencje dostępowe do Windows 2008 Serwer 50 szt., Microsoft Office Professional 2010 MOLP GOV 11 szt., Dysk twardy SSD 2 szt., Dysk twardy SATA 2TB 4 szt., Pamięć RAM DDR2 6 szt., Pamięć RAM DDR3 6 szt., Aktualizacja oprogramowania ESET Smart Security BE Client 75 szt., Nosnik optyczny - płyta BR 50 szt., Sprężone powietrze 40 szt., Tester okablowania 1 szt., Taśmy DLT 16 szt., Aktualizacja subskrypcji Fortigate 100A 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9, 30.23.20.00-4, 30.24.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego Cz. II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych: drukarka/kopiarka/skaner szt. 3 oraz drukarki kolorowej stało atramentowej szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4, 30.23.32.30-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego Cz. III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu składania danych iSCSI szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Realizacja działań dotyczących poprawy świadomości ekologicznej w ramach projektu"Efektywny rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury ZIT MOF Piły-Przebudowa zieleni wzdłuż Bulwarów(...)"-powtórzony 2
- Modernizacja systemu łączności radiowej w KP PSP Piła
- WYROBY MEDYCZNE DLA PRACOWNI ENDOSKOPII II
- Zagospodarowanie obszaru zlokalizowanego przy skrzyżowaniu ul. Kazimierza Wielkiego i Równej w Pile
- Rozbudowa systemu enova365
- Zakup 14 zestawów defibrylatorów z tablicami informacyjnymi wraz z ich instalacją.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup projektora kinowo - cyfrowego wraz z obiektywem, montażem oraz wykonaniem niezbędnych prac związanych z zainstalowaniem i uruchomieniem projektora
- Dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni komputerowych w czterech szkołach Gminy Janów
- Dostawa sprzętu dydaktycznego, komputerowego i multimedialnego z przeznaczeniem dla wskazanych sal przedszkolnych i szkolnych
- "Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego do ZST w Mikołowie i do ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: "Zawodowy Mikołowski - Edukacja Zawodowa
- Dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Miejskim w Łobzie oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Łobez
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.