Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Legnica: Dostawę lekkich samochodów z napędem terenowym do rozpoznawania stref skażeń ekologicznych i powodziowych z wyposażeniem dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy
Numer ogłoszenia: 340983 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy , ul. Witelona 2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8523661 do 64, faks 076 8663554.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę lekkich samochodów z napędem terenowym do rozpoznawania stref skażeń ekologicznych i powodziowych z wyposażeniem dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkich samochodów z napędem terenowych do rozpoznawania stref skażeń ekologicznych i powodziowych z wyposażeniem dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy - 3 (trzech) sztuk fabrycznie nowych rok produkcji 2008 spełniających wymagania określone w załączniku Nr 1 i Nr 2 do SIWZ (wymagania techniczne).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII niezbędnych do przeprowadzenia postępowania i wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5. Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w rozdziale VIII..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a) oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w Rozdziale VII pkt.1 b) w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o którym mowa w rozdz. VII pkt. 1a: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. VII pkt 1b: - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 - Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.legnica.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy, ul. Witelona 2, 59-220 Legnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy, ul. Witelona 2, 59-220 Legnica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Brennik, zespół pałacowy "Prząśnik" (XVIII w.): Restauracja i odnowienie elewacji zewnętrznej budynku głównego "Pałac"
- "Przebudowa pomieszczeń kuchni Miejskiego Przedszkola nr 1 w Legnicy - wykonanie wentylacji" - powtórka
- Wykonanie posadzki w Powiatowym Zespole Szkół w Chojnowie w ramach zadania pn.: Adaptacja pomieszczeń budynku PZS w Chojnowie w ramach zadania pn. "Utworzenie Szkoły Specjalnej w Powiecie Legnickim"
- "Przebudowa/modernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ul. Lotniczej 52 w Legnicy (Etap II)"
- Usługę aktualizacji i rozbudowy zintegrowanego systemu informatycznego do Obsługi Toku Studiów BAZUS/SIMPLE.ERP dla Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
- Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie gmin: Kunice, Legnickie Pole, Miłkowice
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.