eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaŚwiadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów komputerowych w tym kursów komputerowych certyfikowanych dla uczniów biorących udział w projekcie Mam zawód - mam pracę w regionie - 8 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-23

Częstochowa: Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów komputerowych w tym kursów komputerowych certyfikowanych dla uczniów biorących udział w projekcie Mam zawód - mam pracę w regionie - 8 części
Numer ogłoszenia: 340934 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów komputerowych w tym kursów komputerowych certyfikowanych dla uczniów biorących udział w projekcie Mam zawód - mam pracę w regionie - 8 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów komputerowych w tym kursów komputerowych certyfikowanych dla uczniów biorących udział w projekcie Mam zawód - mam pracę w regionie - 8 części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9, 80.53.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie każdej części: Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy oraz aktualizację na 2013 r.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria, w zakresie poszczególnych części: W zakresie każdej części: - W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym okresie, zrealizował/a należycie - co najmniej trzy szkolenia grupowe (dla minimum 5 osób każde) z zakresu danej części zamówienia. ( według załącznika nr 7 do specyfikacji) - uprawnienia pedagogiczne W zakresie części 1,2,3,4,5,6,7,8. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria: a)Wykształcenie wyższe zawodowe z zakresu informatyk; b)Minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu informatyki c) osoba prowadząca zajęcia w Części 4 musi posiadać uprawnienia instruktora do prowadzenia zajęć na poziomie CCNA i mieć możliwość stworzenia klasy na platformie CISCO netacad.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie,w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Edukacji Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, Magdalena Nocoń, pok. 34..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko Wydziału Nadz. i Admin. (parter),ul. Śląska 11/13, 42-217 Cz-wa. Otwarcie: 26.07.13, godz. 09:30,w siedzibie zamawiającego w sali 108..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL CORE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL CORE Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 120 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 14 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL Advanced.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL Advanced Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 48 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 7 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego Linux - 3101 (SUSE Linux Enterprise 11 Fundamentals), 3102 (SUSE Linux Enterprise 11 Administration).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego Linux - 3101 (SUSE Linux Enterprise 11 Fundamentals), 3102 (SUSE Linux Enterprise 11 Administration) Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 50 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 9 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego CISCO CCNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego CISCO CCNA Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 140 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 18 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi programu do tworzenia grafiki rastrowej i wektorowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi programu do tworzenia grafiki rastrowej i wektorowej Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 40h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu projektowania dwuwymiarowego i trójwymiarowego z wykorzystaniem programu AutoCAD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu projektowania dwuwymiarowego i trójwymiarowego z wykorzystaniem programu AutoCAD Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 60 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego HTML - ECDL Webstarter.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 Część nr 7 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego HTML - ECDL Webstarter Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 145 h; liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego Autodesk 3DS MAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego Autodesk 3DS MAX Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 20 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 11 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.