Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Konin: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU KONIŃSKIEGO,
JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ FUNDUSZY CELOWYCH
Numer ogłoszenia: 340841 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Al. 1 Maja 9/363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2403213, faks 063 2403223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU KONIŃSKIEGO, JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ FUNDUSZY CELOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Konińskiego, jednostek organizacyjnych i funduszy celowych. Obsługą bankową objęte są: 1. Starostwo Powiatowe w Koninie oraz a.Powiatowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej; b. Powiatowy Fundusz Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym 2. Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie 3. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koninie 4. Dom Pomocy Społecznej w Ślesinie 5. Powiatowy Urząd Pracy w Koninie 6. Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie 7. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kleczewie 8. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Sompolnie 9. Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie 10. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Rychwale 11. Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ślesinie 12. Środowiskowy Dom Samopomocy w Ślesinie 13. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego oraz inne jednostki organizacyjne, fundusze celowe, rachunki dochodów własnych jednostek budżetowych, które mogą zostać powołane przez zamawiającego w trakcie realizacji umowy. 4.2. Prowadzenie obsługi bankowej będzie polegało na czynnościach bankowych według zasad zawartych w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bieżących i pomocniczych obowiązujących w Banku Wykonawcy, a w tym m.in.na: 1.Otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących i pomocniczych, z zachowaniem miesięcznego okresu kapitalizacji odsetek od zgromadzonych środków finansowych. 2. Realizacji poleceń przelewu. 3. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych odrębnie z poszczególnych tytułów. 4. Dokonywaniu wypłat gotówkowych. 5. Wydawaniu i zastrzeganiu czeków, odpisów dokumentów bankowych oraz zaświadczeń o prowadzeniu rachunków. 6. Przekazywaniu wyciągów bankowych z podaniem salda rachunku na każdy dzień roboczy. 7. Udostępnieniu usług typu home-banking w Starostwie Powiatowym i jednostkach organizacyjnych, umożliwiając dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku. 8. Lokowaniu wolnych środków. 9. Zapewnieniu płynnej obsługi kasowej petentów Starostwa Powiatowego w Koninie poprzez uruchomienie punktu kasowego w budynku będącym siedzibą Starostwa Powiatowego w Koninie. 4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:: 1.Zapewnienie usługi elektronicznego systemu rozliczeń ELIXIR. 2.Zapewnienie automatycznego lokowania środków finansowych w postaci depozytów automatycznych, tj. OVERNIGHT I WEEKENDOWYCH 3.Udostępnienie usługi home-banking w każdej jednostce organizacyjnej, umożliwiając dokonywanie przelewów oraz uzyskanie informacji o stanie rachunku. 4.Dokonywanie zestawienia operacji na rachunkach na zakończenie dnia i udostępnienie tego zestawienia w formie wyciągu bankowego Zamawiającemu w dniu następnym do godz. 1100. 5.Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 6.Wielkość prowizji i opłat oraz stałego wskaźnika K od oprocentowania środków na rachunkach bieżących i pomocniczych nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 7.Bank nie będzie pobierał: a)innych niż określone w przedstawionej ofercie prowizji ani opłat z tytułu prowadzenia rachunków; b)prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu wydanego przez Zamawiającego na rachunki prowadzone przez Wykonawcę; c)prowizji od kwoty przelewu w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego; d)prowizji ani opłat za wypłatę gotówkową z rachunku Zamawiającego na rzecz Zamawiającego; e)prowizji ani opłat za wpłatę gotówkową Zamawiającego na rachunek Zamawiającego; f)prowizji ani opłat za sporządzanie wyciągów bankowych; g)prowizji ani opłat z tytułu potwierdzenia stanu salda na rachunkach i otwarcia rachunków, h.innych niż określone w ofercie opłat z tytułu świadczenia usług typu home-banking; i)opłat od wpłat dokonywanych w punkcie kasowym. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych na rachunkach w innych bankach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki art. 22 ust.1 ustawy: 6.1. posiadają uprawnienia do czynności bankowych zgodnie z wymogami ustawowymi (warunek ten będzie spełniony, jeśli z załączonego przez Wykonawcę odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia); 6.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 6.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy (warunek ten będzie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenia o niezaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne). 6.5. Dodatkowe warunki udziału w postępowaniu: a) Bank musi posiadać oddział lub filię na terenie miasta Konina; b) Oddział (filia) Banku prowadzącego rachunki Zamawiającego powinien być otwarty od poniedziałku do piątku, co najmniej w godzinach od 800 do 1700. c) nieodpłatnie uruchomią punkt kasowy w siedzibie Starostwa Powiatowego do obsługi petentów Starostwa Powiatowego w Koninie. d) wielkość współczynnika wypłacalności banku na dzień 28 listopada 2008 r. nie może być mniejsza niż 8% - obliczona wg metody określonej przepisami NBP)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Wraz z ofertą złożoną na Formularzu Ofertowym (zał. Nr 1) należy załączyć: 7.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 7.1.2. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ 7.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7.1.9. Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa. 7.1.10. Parafowany projekt umowy- załącznik nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Oprocentowanie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koninie
Al.1 Maja 9
62-510 Konin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koninie Al.1 Maja 9 62-510 Konin, pok. 363 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kurs groomingu od podstaw"
- Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej w m. Dębówiec
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Terapeuta SPA & Wellness"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: "Spawanie rur spoinami czołowymi-proces spawania 135", "Spawanie blach spoinami czołowymi-proces spawania 135"
- zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Asystent nauczyciela przedszkola"
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanego samochodu z podnośnikiem koszowym w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
- Utworzenie i prowadzenie samoobsługowych punktów kasowych przy użyciu urządzeń płatniczych wraz z dystrybucją znaków opłaty sądowej
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.