eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miasta Włocławek z podziałem na 4 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Włocławek: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miasta Włocławek z podziałem na 4 zadania
Numer ogłoszenia: 340776 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miasta Włocławek z podziałem na 4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miasta Włocławek, z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: Zakup sprzętu sieciowego. Zadanie nr 2: Zakup drukarek. Zadanie nr 3: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania. Zadanie nr 4: Zakup sprzętu serwerowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.12.00-9, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.23.31.50-7, 30.23.71.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: Zadanie nr I pn.: Zakup sprzętu sieciowego: 1.500,00 złotych; Zadanie nr II pn.: Zakup drukarek: 500,00 złotych; Zadanie nr III pn.: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania: 7.500,00 złotych; Zadanie nr IV pn.: Zakup sprzętu serwerowego: 1.500,00 złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Opis przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 1 do formularza oferty. 2. Wydrukowany z programu PassMark CPU Mark wynik testu zaoferowanego przez Wykonawcę procesora, zainstalowanego w komputerach stacjonarnych, stanowiących przedmiot zamówienia. 3. Wydrukowany z programu PassMark CPU Mark wynik testu zaoferowanego przez Wykonawcę procesora, zainstalowanego w komputerach typu laptop, stanowiących przedmiot zamówienia. 4. Wydrukowany z programu PassMark CPU Mark wynik testu zaoferowanego przez Wykonawcę procesora, zainstalowanego na płytach głównych, stanowiących przedmiot zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Arkusz cenowy, stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np.: z odpisu z rejestru

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) zmiany modelu zaoferowanego sprzętu w przypadku wycofania zaoferowanego sprzętu z produkcji - potwierdzone przez producenta lub dystrybutora danego sprzętu - na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych, 2) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek; Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych; 87-800 Włocławek; Zielony Rynek 11/13; pokój nr 25A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, mieszczące się w holu budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek; Urząd Miasta Włocławek; 87 -800 Włocławek; ul. Zielony Rynek 11/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętu sieciowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1. Przełącznik zarządzalny typu A w ilości 2 sztuk. 2. Przełącznik zarządzalny typu B w ilości 20 sztuk. 3. Przełącznik zarządzalny typu C w ilości 1 sztuki. 4. Moduł światłowodowy typu A w ilości 4 sztuk. 5. Moduł światłowodowy typu B w ilości 2 sztuk. 6. Moduł światłowodowy typu C w ilości 2 sztuk. 7. Moduł światłowodowy typu D w ilości 1 sztuki. 8. Patchcord typu A w ilości 2 sztuk. 9. Patchcord typu B w ilości 4 sztuk. 10. Patchcord typu C w ilości 4 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1. Drukarka typu A w ilości 10 sztuk. 2. Drukarka typu B w ilości 1 sztuki. 3. Urządzenie wielofunkcyjne w ilości 2 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 3 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1. Komputer w ilości 100 sztuk. 2. Laptop w ilości 3 sztuk. 3. Płyta główna z procesorem oraz pamięcią w ilości 10 sztuk. 4. Dysk twardy typu A w ilości 10 sztuk. 5. Zasilacz komputerowy w ilości 10 sztuk. 6. Napęd optyczny w ilości 10 sztuk. 7. Monitor typu A w ilości 40 sztuk. 8. Monitor typu B w ilości 1 sztuki. 9. Przełącznik KVM typu A w ilości 2 sztuk. 10. Przełącznik KVM typu B w ilości 2 sztuk. 11. Kontroler RAID w ilości 2 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.31.50-7, 30.23.71.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup sprzętu serwerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 4 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1. Konsola KVM w ilości 1 sztuki. 2. Serwer typu A w ilości 1 sztuki. 3. Server typu B w ilości 1 sztuki. 4. Dysk twardy typu B w ilości 4 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.