eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowawymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w budynkach mieszkalnych użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2006-06-28

POZYCJA 34072

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Częstochowa: wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w budynkach mieszkalnych użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o., do kontaktów: Lucyna Milka, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3682461, fax 034 3682461, e-mail: uzp_zgm_czest@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgm-tbs.czest.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w budynkach mieszkalnych użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Częstochowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w budynkach mieszkalnych użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu 2. Zaświadczenie organu rejestrowego o właściwym profilu działania wykonawcy 3. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego 4. Wykaz obiektów wykonanych robót za lata 2001 - 2005 o minimalnej wartości 100.000 zł jednorazowo dla jednego Zamawiającego oraz listy rekomendujące (referencje) 5. Kserokopie uprawnień budowlanych pracownika wykonawcy wyznaczonego do pełnienia funkcji kierownika robót 6. Zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w budynkach mieszkalnych użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie, o wartości powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi Art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w SIWZ 2. Udokumentowanie wykonania w latach 2001 - 2005 co najmniej raz w roku prac o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości minimalnej 100.000 zł (netto) jednorazowo dla jednego Zamawiającego 3. Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Brak wymaganych w SIWZ dokumentów bądź ich nieaktualność skutkuje odrzuceniem oferty lub wykluczeniem wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk o nazwie Oferta 2. Szczegółowe warunki gwarancji udzielonej przez wykonawcę na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie, iż okres gwarancji nie może być krótszy niż 120 miesięcy. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 - ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Dowód wpłaty wadium 5. Szczegółowy opis techniczny oferowanej stolarki oraz montowanych elementów łącznie ze stosowanymi atestami, certyfikatami bądź deklaracjami zgodności 6. Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę n/w dokumentów : a/ zaświadczeń z właściwego oraganu podatkowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, b/zaświadczenie z właściwego oraganu rejestrowego, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem oraz wskazując osobę dom dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy ; w przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki, c/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d/ wykaz obiektów, w których wykonawca w latach 2001 - 2005 wykonał co najmniej raz w roku prace o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartośći minimalnej 100.000 zł jednorazowo dla jednego Zamawiającego zawierający : adres obiektu, zakres i wartość netto dostawy stolarki otworowej PCV, oraz nazwę inwestora wraz z listami rekomendującymi (referencjami), e/ kserokopie uprawnień budowlanych (decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym zamówieniem dla pracownika wykonawcy wyznaczonego do pełnienia funkcji kierownika robót, f/ zaswiadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do Izby na dzień składania ofert, g/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym budowlano - montażowej na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.czest.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można pobrać w siedzibie zamawiajacego odpłatnie lub drogą korespondencyjną za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.07.2006, godzina 10:00, Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.