eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › ZAKUP USŁUG POLEGAJĄCYCH NA OCHRONIE WSKAZANYCH OBIEKTÓW NA 2009 ROK SPR NR 24/P/10/08



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Zgierz: ZAKUP USŁUG POLEGAJĄCYCH NA OCHRONIE WSKAZANYCH OBIEKTÓW NA 2009 ROK SPR NR 24/P/10/08
Numer ogłoszenia: 340645 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4474 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 750 21 01, faks 042 750 20 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP USŁUG POLEGAJĄCYCH NA OCHRONIE WSKAZANYCH OBIEKTÓW NA 2009 ROK SPR NR 24/P/10/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OCHRONA FIZYCZNA ORAZ MONITORING WSKAZANYCH OBIEKTÓW JW NR 4474.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp; e) posiadają załogi(patrole) interwencyjne złożone z licencjonowanych pracowników ochrony (licencja I stopnia); f) posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia; g) posiadają świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minim. III stopnia stwierdzające, że Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową; h) posiadają kancelarię niejawną o klauzuli Zastrzeżone dotyczy tylko Zadania Nr 2; i) posiadają funkcjonujące całodobowo centrum monitorowania - dotyczy Zadania Nr 3; j) uczestniczyli w wizji lokalnej organizowanej przez Zamawiającego; k) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - składa każdy z Wykonawców oddzielnie; l) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy - Załączniki Nr 2 i-lub 2a i-lub 2b do SIWZ; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3. Warunki umowy (podpisana ostatnia strona formularza umowy) - Załącznik Nr 4 i-lub 4a i-lub 4b do SIWZ. 4. Oświadczenie o posiadaniu kancelarii niejawnej (Załącznik Nr 5 do SIWZ - dotyczy zadania Nr 2). Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia faktu posiadania kancelarii niejawnej przez Wykonawcę. 5. Oświadczenie o wyposażeniu wszystkich pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zadania w jednolite umundurowanie oraz wyposażenie zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 6. Oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej mogącej w czasie maksymalnie do 25 minut wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie Zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych - minimum 2 pracowników ochrony posiadających licencję I-stopnia wyposażonych w broń palną i ostrą amunicję, ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności wraz z pojazdem gotowym do natychmiastowego użycia w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia (Załącznik Nr 9 do SIWZ). 7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz przystąpieniu niezwłocznie po podpisaniu umowy do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją na zasadach i w trybie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002 w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa - Dz. U. nr 78 poz. 707 (Załącznik Nr 10 do SIWZ). 8. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, data wystawienia dokumentów nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Treść dokumentów powinna być w języku polskim, a jeśli są wystawione w języku obcym to z pełnym tłumaczeniem na język polski. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Treść dokumentów powinna być w języku polskim lub z pełnym tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 9. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 10. aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, 11. kserokopię świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minim. III stopnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4474 ul. Konstantynowska 85 95 - 100 Zgierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4474 ul. Konstantynowska 85 95 - 100 Zgierz Kancelarja jawna nr 116 bud. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OCHRONA FIZYCZNA KOMPLEKSU NR 2466 W M. ŁÓDŹ UL. LEGIONÓW 83.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA POLEGAJĄCA NA OCHRONIE FIZYCZNEJ WSKAZANEGO KOMPLEKSU JEDEN POSTERUNEK JEDNOOSOBOWY - 12 GODZINNY BEZ BRONI I BEZ LICENCJI PRACOWNIKA OCHRONY..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OCHRONA FIZYCZNA KOMPLEKSU NR 2938 W M. ZGIERZ UL. PIATKOWSKA 35 I KOMPLEKSU NR 5740 W M. JEŻEWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OCHRONA FIZYCZNA WSKAZANYCH KOMLEKSÓW: KOMLEKS NR 2938 - JEDEN POSTERUNEK JEDNOOSOBOWY-12 GODZINNY BEZ BRONI I BEZ LICENCJI KOMLEKS NR 5740 - DWA POSTERUNKI JEDNOOSOBOWE OCHRONA W GODZINACH 15:00-08:00 W DNI POWSZEDNIE, W DNI WOLNE OD PRACY CAŁODOBOWO BEZ BRONI Z LICENCJA PRACOWNIKA OCHRONY I STOPNIA..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OCHRONA OBIEKTU WKU W SKIERNIEWICACH UL. BATOREGO 64A (WYPOSAŻONEGO W TUSiA).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OCHRONA OBIEKTU WKU W SKIERNIEWICACH UL. BATOREGO 64A (WYPOSAŻONEGO W TUSiA) W SYSTEMIE CAŁODOBOWYM SIŁAMI WYKONAWCY ROZMIESZCZONYMI POZA OBIEKTEM METODĄ MONITOROWANIA SYSTEMU ALRMOWEGO OBIEKTU ORAZ METODĄ PATROLOWĄ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.50.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.