eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › NA ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W OKRESIE ZIMOWYM LISTOPAD GRUDZIEŃ 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Nowy Dwór Gdański: NA ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W OKRESIE ZIMOWYM LISTOPAD GRUDZIEŃ 2009
Numer ogłoszenia: 340626 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472235, faks 055 2472235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W OKRESIE ZIMOWYM LISTOPAD GRUDZIEŃ 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009 2010 CPV 90 21 20 00-6 CPV 90 21 30 00-3 Zakres robót obejmuje: Odśnieżanie i likwidację śliskości na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim przy użyciu: - pojazdów ( samochody, ciągniki) stanowiących nośniki lemieszy odśnieżnych i piaskarek o ładowności od 6,0 Mg wzwyż perforowane wielonapędowe z obsługą zainstalowanych urządzeń; nośniki powinny być wposażone w światło pulsacyjne żółte oraz dodatkowe reflektory zainstalowane powyżej pługów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Odśnieżanie i likwidacja śliskości obejmuje teren gminy: Stegna, Sztutowo, Ostaszewo, Nowy Dwór Gdański Opis usług objętych zamówieniem: (1) Dojazdy do pracy lub miejsca wyznaczonego są niepłatne. (2) zakres usług objętych zamówieniem uzależniony będzie od warunków atmosferycznych i sytuacji na drogach ( przejezdność) (3) Stawki w wysokości oferowanej ceny obowiązują we wszystkie dni tygodnia (łącznie z dniami wolnymi od pracy oraz niedziele i święta) na wszystkich zmianach. (4) Stawki ofertowe obejmują wszystkie czynniki cenotwórcze także jak koszty paliwa, olejów i smarów do piaskarek, niezbędnej naprawy bieżące oferowanego sprzętu i przeprowadzenie obsługi codziennej i okresowej. (5) Zleceniodawca zastrzega sobie prawo zwolnienia środka transportowego lub sprzętu ze świadczenia usług objętych Umową bez prawa do wynagrodzenia w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych nie wymagających wykonywania usług objętych Umową. (6) Zleceniodawca zastrzega prawo rozliczania przerw w pracy powyżej jednej godziny wg stawek jak za dyżur. (7) Pojazdy będą wykorzystywane do celów zimowego utrzymania dróg tj. odśnieżanie, posypywanie jezdniw wyznaczonych przez Zleceniodawcę miejscach środkami uszorstniającymi (8) Zleceniobiorca zobowiązuje się przystąpić do odśnieżania i likwidacji śliskości w ciągu dwóch godzin od otrzymania wezwania wraz z obsługą i materiałami pędnymi. (9) Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby przez osoby upoważnione z ramienia Zarządu Dróg Powiatowych każdorazowo określając miejsce wykonania usług. (10) Załadunek piaskarek środkami uszorstniającymi nastąpi za pomocą sprzętu będącego w dyspozycji Zleceniodawcy w wyznaczonych miejscach. (11) Zleceniodawca oddaje do dyspozycji urządzenia stanowiące jego własność (pługi i piaskarki) w asortymencie i ilościach zgodnie z treścią Protokółu zdawczo-odbiorczego. (12) Wymienione w Protokóle zdawczo-odbiorczym urządzenia Zleceniodawca zamontuje Nieodpłatnie na nośnikach celem użytkowania w okresie objętym Umową. (13) Zastrzega się wyłączność w użytkowaniu przez Zleceniobiorcę zamontowanego sprzętu i urządzeń jedynie na drogach wyznaczonych przez Zleceniodawcę. (14) Awarie sprzętu lub urządzeń spowodowane nieprawidłową obsługą lub eksploatacją Zleceniobiorca usunie na własny koszt. (15) Zleceniobiorca bierze na siebie odpowiedzialność za przekazane przez Zleceniodawcę mienie i gwarantuje jego zwrot w terminie siedmiu dni od momentu wezwania przez Zleceniodawcę. (16) Zleceniodawca dokona wypłaty należności za świadczone usługi z ostatniej faktury po rozliczeniu się Zleceniobiorca z pobranych urządzeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) , który spełnia następujące warunki : 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a)podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 Ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej wymienione wyżej warunki zamawiający uzna za spełnione , jeżeli wykonawcy przedstawią dowody , że spełnia je każdy z członków konsorcjum . Wymogi kwalifikacyjne opisane wyżej stosuje się do wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Wykonawca poza własnymi dokumentami i oświadczeniami musi także dostarczyć dokumenty i oświadczenia każdego z członków konsorcjum. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku nie spełnienia tych wymagań oferta konsorcjum zostanie wykluczona. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o ww dokumenty na zasadzie spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii . Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę y uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnego poświadczenia kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji: 1.formularz oferty - zał. Nr 1 2.formularz cenowy - zał. Nr 2 3.oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp - zał. Nr 3 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydworgdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Morska 1 , 82-100 Nowy Dwór Gdański.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Morska 1 , 82-100 Nowy Dwór Gdański.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.