eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawy sprzętu jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 340620 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Kielce: Dostawy sprzętu jednorazowego użytku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego, krajowy numer identyfikacyjny 29115054400000, ul. ul. Św. Leonarda  10, 25311   Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3612344 w. 29, e-mail , faks .
Adres strony internetowej (URL): www.scrmits.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.scrmits.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
25-040 Kielce ul. Pakosz 72, pokój 301


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu jednorazowego użytku
Numer referencyjny: TP/267/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu jednorazowego użytku w niżej podanych ilościach przez okres jednego roku, o następujących parametrach: L.p. Asortyment Jednostka miary Ilość sztuk/ opakowań / rolek 1 Cewnik Foley CH16-30, obustronnie pokryty elastomerem silikonowym z plastikową zastawką o pojemności balonu (5-15 ml), jałowy. Na opakowaniu pojedynczym oraz zbiorczym nadrukowana fabrycznie informacja o maksymalnym czasie przebywania cewnika w cewce moczowej pacjenta, sterylizowane radiacyjnie. Op. a 10 sztuk 1 op. 150 2 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 6-10, o długości 40 cm , sterylny, z dwoma otworami bocznymi i jednym centralnym, pakowany jednostkowo, z datą ważności i produkcji 1 szt. 130 3 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 12-20, długość 60 cm 1 szt. 1 000 4 Cewnik do podawania tlenu przez nos z drenem odługości minmum 180 cm do 220 cm, sterylny. 1 szt. 7 200 5 Czyściwo celulozowe o szerokości 26,5 cm x 141 m, gramatura < 64g/m2 +/- 1 g do 65g/m2 +/- 1 g, z perforacją co 38 cm 1 rolka 40 6 Elektrody piankowe hydrożelowe, owalne o wymiarach 57x34mm 1 szt. 190 000 7 Elektrody piankowe pediatryczne hydrożelowe o wymiarach 30x24 mm 1 szt. 2 000 8 Filtr oddechowy pediatryczny, elektrostatyczny, wirusowo-bakteriobójczy, sterylny z portem do kapnografii zamykanym zatyczką, waga 9 g, przestrzeń martwa 10 ml 1 szt. 50 9 Filtr oddechowy elektrostatyczny, wirusowo-bakteriobójczy, sterylny z portem do kapnografii zamykanym zatyczką, waga 28,5g, przestrzeń martwa 45ml 1 szt 950 10 Folia izotermiczna (koc ratunkowy) o rozmiarze 1,6x2,4 m 1 szt. 900 11 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 5x25; sterylne op=100 szt 1 op. 50 12 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,6x30; sterylne op=100 szt 1 op. 170 13 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,7x40; sterylne op=100 szt 1 op. 600 14 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,8x40; sterylne op=100 szt 1 op. 750 15 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,9x40; sterylne op=100 szt 1 op. 380 16 Igła do pobierania leków z fiolek z gumowym korkiem z zakończeniem typu Pencil Point, zapobiegającym fragmentacji korka - rozm. 1.2 dł. 30mm - op. a 100 szt. 1 op. 200 17 Jednorazowe końcówki ochronne do termometru Braun a 20 szt. 1 op. 750 18 Kaczka jednorazowego użytku 1 szt. 60 19 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 18G 1,2x32mm, przepływ 80ml/min. 1 szt. 16 000 20 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 20G 1,0x32mm, przepływ 54ml/min. 1 szt. 30 000 21 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 22G 0,8x25mm, przepływ 31ml/min. 1 szt. 12 000 22 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 16G 1,7x45mm, przepływ 180ml/min. 1 szt. 500 23 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 24G 0,7x19mm, przepływ 18 ml/min. 1 szt. 600 24 Kaniula bezpieczna do długotrwałych wlewów dożylnych wyposażona w automatyczny, plastikowy mechanizm zapobiegający przed zakłuciem podczas użycia i po użyciu kaniuli, aktywowany przez znajdujący się na igle występ, posiadający zastawkę antyzwrotną, bez portu bocznego, ze skrzydełkami oraz dodatkowym uchwytem, 4 paski kontrastujące w RTG, cewnik wykonany z poliuretanu (PUR).Sterylna Rozmiary: 18G 1,2x32 mm, przepływ 110 ml/min 18G 1,2x45mm, przepływ 100 ml/min 1 szt. 100 25 Kaniula bezpieczna do długotrwałych wlewów dożylnych wyposażona w automatyczny, plastikowy mechanizm zapobiegający przed zakłuciem podczas użycia i po użyciu kaniuli, aktywowany przez znajdujący się na igle występ, posiadający zastawkę antyzwrotną, bez portu bocznego, ze skrzydełkami oraz dodatkowym uchwytem, 4 paski kontrastujące w RTG, cewnik wykonany z poliuretanu (PUR).Sterylna. Rozmiar 20G 1,0x32mm, o przepływie 64 ml/min 1 szt. 100 26 Kieliszki jednorazowego użytku 75 szt. w jednym opakowaniu 1 op. 40 27 Korek do kaniul z trzpieniem poniżej jego krawędzi 1 szt. 100 28 Maska tlenowa z drenem dla dorosłych, 1 szt. 2 000 29 Maska tlenowa z drenem dla dzieci, 1 szt. 550 30 Maska tlenowa z drenem dla dzieci nebulizatorem 1 szt. 250 31 Maska tlenowa z drenem dla dorosłych nebulizatorem 1 szt, 450 32 Nakłuwacz 1,8 mm posiadający barwny kod głębokości wkłucia a 200 szt. 1 op. 140 33 Nerka jednorazowego użytku 1 szt. 400 34 Opaski uciskowe (stazy) jednorazowego użytku do pobierania krwi w kolorze różowym/niebieskim, wykonane z szerokiego rozciągliwego paska gumy syntetycznej, perforowane, płaskie. Na pojedynczym opakowaniu napisy w języku polskim oraz graficzna instrukcja obsługi. Rolka 25 szt. 1 op. 200 35 Plaster do mocowania kaniul 6 x 8 jałowy transparentny 1 szt. 58 000 36 Papier termoczuły do ekg Zoll 90x90x200, 1 szt. 2 000 37 Papier do EKG Ascard 112mm x 25m 1 szt. 80 38 Papier do EKG Ascard 58mm x 25m 1 szt. 25 39 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych jałowy, w skład aparatu wchodzi: osłonka igły biorczej, igła biorcza dwukanałowa, hydrofobowy filtr powietrza z zatyczką w kolorze niebieskim, komora kroplowa 20 kropli = 1ml+/-0,1ml wolna od PCV, filtr płynu o wielkości oczek 15um, zaciskacz rolkowy, dren medyczny dł. 150cm, łącznik stożkowy luer - lock, osłonka łącznika luer - lock, sterylizowane EO, opakowanie przyrządu blister-pack ( folia-papier). Przyrząd w całości wolny od ftalanów (DEHP) informacja na opakowaniu jednostkowym). 1 szt. 10 000 40 Pęseta jednorazowego użytku mikrobiologicznie czysta 1 szt. 600 41 Rurka ustno - gardłowa Nr 0, sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 80 42 Rurka ustno - gardłowa Nr 5 sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 90 43 Rurka ustno - gardłowa Nr 1 sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 70 44 Rurka ustno - gardłowa Nr 2 sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 160 45 Rurka ustno - gardłowa Nr 3 sterylna, pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 240 46 Rurka ustno - gardłowa Nr 4 sterylna, pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 260 47 Rurka intubacyjna bez mankietu( dziecięca) Nr 2; 2,5; 3; 3,5; 4; 4,5;5;5,5;6 1 szt. 140 48 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, z podwójnym znacznikiem głębokości Nr 5 - 9,5 1 szt. 1 200 49 Szpatułka drewniana sterylna x 100 szt., pakowana jednostkowo, z datą ważności i produkcji 1 op. 450 50 Strzykawka trzyczęściowa 2ml Luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,1ml do 2,5ml, kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. 1 op. 700 51 Strzykawka trzyczęściowa 5ml Luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,2ml do 5ml i co 0,25ml do 5,5ml, kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. 1 op. 500 52 Strzykawka trzyczęściowa 10ml Luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,2ml do 11ml, kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem, wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji ważności; pakowane w kartonowe opakowania op. 100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. 1 op. 100 53 Strzykawka trzyczęściowa 20ml Luer, położenie końcówki boczne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,5ml do 22ml, kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem, wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego złamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji ważności; pakowane w kartonowe opakowania op. 100 szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. 1 op. 120 54 Podład celulozowy dwuwarstwowy 50 cm ,długość 50 m z perforacją co 37 cm, gramatura 34g/m^2 nasączony środkiem bakteriobójczym, co ma być potwierdzone deklaracją producenta 1 rolka 100 55 Podład celulozowy dwuwarstwowy 59 cm szerokość, długość 80 m, o gramaturze 34 g/m^2 z perforacją co 37 cm, nasączony środkiem bakteriobójczym, co ma być potwierdzone deklaracją producenta 1 rolka 40 56 Pojemniki na odpady medyczne 0,7 l o wysokości 14,3 cm, wykonany z PP, ze wskaźnikiem maksymalnego napełnienia oraz uchwytem do przenoszenia, wyposażony w wieczko z otworem wrzutowym z wcięciem do zdejmowania igieł i otworem typu "margaretka" do zdejmowania igieł insulinowych, z zatrzaskiem zapobiegającym przypadkowemu zamknięciu oraz możliwością zamknięcia tymczasowego oraz stałego, kolor czerwony 1 szt. 4 700 57 Pojemniki na odpady medyczne 5-6 l , o wymiarach: 16,7 cm szerokości i 16,7 cm długości oraz 38,6 cm wysokości, wykonany z PP ,posiadający uchwyt do przenoszenia, posiadający wskaźnk maksymalnego napełnienia, wieczko z otworem wrzutowym z wcięciem do zdejmowania igieł i otworem typu "margaretka" do zdejmowania igieł insulinowych z systemem zatrzaskowym zapobiegającym przypadkowemu zamknięciu , kolor czerwony 1 szt. 5 000 58 Pojemnik na odpady medyczne 10l wykonany z PP,z pokrywą i otworem o średnicy minimum 90mmm, kolor czerwony 1 szt. 1 500 59 Przedłużacz tlenowy sterylny długości min. 2,0 m 1 szt. 80 60 Prowadnica do rurek intubacyjnych- rozmiary 6Fr,10Fr,14Fr, sterylne 1 szt. 50 61 Rękawice diagnostyczne do procedur o podwyższonym ryzyku, lateksowe, bezpudrowe, chlorowane. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,40 mm, dłoni 0,30 mm, mankiecie 0,20 mm,o długości 290-300 mm, rozciągliwość przed starzeniem 750 %, siła zrywająca przed starzeniem 28 N. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671 - potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta , brakiem potwierdzenia ,bądź potwierdzoną przez wytwórcę/producenta, dołączone do oferty. Odporne na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z normą EN 374-2, odporne na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN374-3, odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z normą EN 374-3,zgodnie z normą EN 420, EN 388-potwierdzone certyfikatem z jednostki niezależnej od producenta- dołaczone do oferty. Opakowanie a 50 sztuk. Rozmiar S,M,L,XL. 1 op. 300 62 Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe, o wysokiej rozciągliwości, powierzchnia teksturowana na palcach, chlorowane od strony wewnętrznej, pokryte polimerem na stronie roboczej, mankiet ma być rolowany, kształt uniwersalny. Długość minimalna 240 mm, grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,08 +/- 0,01; na dłoni 0,07+/- 0,01, a na mankiecie 0,06 +/- 0,01. Rozmiar rękawiczek kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kategorii III zgodnie z 89/686/EWG lub niezarejestrowaną. Dopuszczone do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramami na opakowaniu oraz posiadające certyfikat z jednostki niezależnej od producenta, który ma być dołączony do oferty. Zgodne z wymaganiami EN 455 części 1,2,3,4.Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671, potwierdzoną przez jednostkę niezależną brakiem potwierdzenia ,bądź potwierdzoną przez wytwórcę/producenta, zgodne z normą EN 374-1,2,3 (łącznie z punktem 5.3.2), EN 420, EN 388 - potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta - dołączone do oferty. Odporne na przenikanie min. 10 cytostatyków na min. 2 poziomie- potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta - dołączone do oferty oraz orginalnym nadrukiem substancji i poziomów ochrony na opakowaniu. Informacja o barierowości dla min. 2 alkoholi stosowanych w dezynfekcji o stężeniu min. 70% na min. 2 poziomie ochrony (fabryczne oznakowanie na opakowaniu oraz dołączone do oferty badania z jednostki niezależnej od producenta). Pozbawione tiuramów oraz MBT potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej - dołączone do oferty. Rozmiar S,M,L opakowanie a 200 szt., XL opakowanie a 180 szt. 1 op. 6 000 63 Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem,polimerowane obustronnie, koloru zielonego.Wewnętrzna warstwa zawiera żel aloesowy, zewnętrzna warstwa antypoślizgowa na całej powierzchni rękawicy. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,17mm, dłoni 0,16mm, mankiecie 0,15mm, długość 275-300mm, rozciągliwość przed starzeniem min. 870%, siła zrywu przed starzeniem min. 12 N. Na każdej rękawicy nadruk rozmiaru. Produkt zgodny z wymaganiami EN 374, EN 420, EN 388- potwierdzone certyfikatem z jednostki nie zależnej od producenta-dołączony do oferty. Odporna na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F 1671. Opakowanie wewnętrzne papierowe, a zewnętrzne folia (nie składane na pół). Rozmiary 5,5-9,0 1 para 1 200 64 Staza gumowa, lateksowa 1 szt. 40 65 Szyna Kramera długość 150 x 10 cm 1 szt. 60 66 Szyna Kramera długość 100x 10cm 1 szt. 80 67 Szyna Kramera długość 80 x 12 cm 1 szt. 40 68 Szyna Kramera długość 50 x 8 cm 1 szt. 30 69 Układ noworodkowy, 2 rury o długości 1,2 m, średnicy 10mm, końcówki 15 M od strony respiratora, od strony pacjenta złącze Y z portem 7,6 i końcówką 15F 1 szt. 30 70 Układ nnoworodkowy, 2 rury o długości 1,6 m, średnicy 10mm,końcówki 15 M od strony respiratora, od strony pacjenta złącze Y z portem 7,6 i końcówką 15F 1 szt. 50 71 Worek na mocz 2l z odpływem jałowy 1 szt. 1 000 72 Zgłębnik żołądkowy ch 12-24/1250mm 1 szt. 90 73 Żel do EKG 250 ml 1 szt. 55 74 Wziernik plastikowy jednorazowego użytku do otoskopu 4,25 mm op.34 szt. 1 szt. 20 75 Wziernik plastikowy jednorazowego użytku do otoskopu 2,75 mm op.34 szt. 1 szt. 20 76 Bezigłowy port iniekcyjny z przedłużaczem z czasem stosowania przez 7 dni lub do 140 aktywacji, przeźroczysta obudowa, niebieska silikonowa samouszcelniająca się membrana nie wystająca poza obręb portu, bez elementów metalowych, długość całkowita 14cm z przesuwnym zaciskiem na drenie. Dostępne w dwóch średnicach drenów: 1,2 x 2,5mm (przepływ 76 ml/min.) i 3,0 x 4,1mm (przepływ 152ml/min.). Pakowany pojedynczo, sterylny. Opakowanie folia/papier 1 szt. 60 77 Strzykawka do pomp infuzyjnych 50/60 ml trzyczęściowa, Luer-Lock, 1 szt. 100 Wszystkie zaoferowane artykuły medyczne muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania oraz deklaracje zgodności CE stwierdzające zgodność z dyrektywą 93/42 EEC zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. wyrobach medycznych(Dz.U. 107,poz.679), za wyjątkiem wyrobów medycznych klasy I i II a ,które zostały już wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA i nie są objęte obowiązkiem zgłoszenia.

II.5) Główny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 dostawy na kwotę 300.000,00 zł. każda. W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie , przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 dostawy na kwotę 300.000,00 zł. każda. W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie , przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5, składa stosowne do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą ne prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Parametry jakościowe20
Okes gwarancji niezmienności cen20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w szczególności części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). 2) Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Dostawcy i Zamawiającego, przedłużenia się procedury przetargowej. 3) Zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, z uwagi na niezależne od stron okoliczności - siła wyższa. Za okoliczności "siły wyższej" uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią. 4) Strony umowy dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 5) Ceny jednostkowe netto przedmiotu umowy mogą ulec zmianie po okresie niezmienności ceny w przypadku zmiany o (+, -) 10 % średniego kursu euro w odniesieniu do średniego kursu euro z dnia zawarcia umowy lub z dnia ostatniej zmiany ceny przedmiotu umowy w związku ze zmianą średniego kursu euro. "Średni kurs euro" oznacza: oficjalny średni kurs wymiany EURO i Polskiego Złotego, który odpowiada kursowi średniemu pomiędzy oficjalnym kursem kupna i sprzedaży EURO i Polskiego Złotego ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/11/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.