Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Sobótka: Wywóz nieczystości stałych pochodzących z budynków mieszkalnych na terenie miasta Sobótka administrowanych przez ZBM oraz placu targowego w Sobótce i budynku administracyjnego ZBM w Sobótce
Numer ogłoszenia: 340578 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Mieszkalnych , ul. Fryderyka Chopina 14, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 31-62-091, faks 0-71 31-62-092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zbm1@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych pochodzących z budynków mieszkalnych na terenie miasta Sobótka administrowanych przez ZBM oraz placu targowego w Sobótce i budynku administracyjnego ZBM w Sobótce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych w miarę potrzeb (opróżnianie wg ustalonego harmonogramu) z gospodarstw domowych pochodzących z nieruchomości będących w administracji Zakładu Budynków Mieszkalnych na terenie miasta Sobótka oraz placu targowego w Sobótce i budynku administracyjnego ZBM w Sobótce wymienionych w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy. 2.W zakresie przedmiotu zamówienia będzie również: 1)wyposażenie nieruchomości w pojemniki na nieczystości stałe w ilości, która zapewni należyte wykonanie usługi z nieruchomości będących w zarządzie ZBM na terenie miasta Sobótka oraz placu targowego i budynku administracyjnego ZBM wymienionych w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy, 2)nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych (plastik, szkło, makulatura) gromadzonych w oznakowanych pojemnikach lub workach będących własnością Wykonawcy systematycznie jeden raz w miesiącu ( w terminie uzgodnionym z Zamawiającym), 3)dostarczenie pojemników lub worków do gromadzenia odpadów segregowanych ( plastik, szkło, makulatura), ilość i miejsce ustawienia do uzgodnienia z Zamawiającym, 4)naprawy oraz wymiany pojemników zużytych w czasie eksploatacji bądź uszkodzonych w trakcie ich opróżniania, 5)wywóz nieczystości stałych pozostawionych poza pojemnikami w przypadku przepełnienia pojemników oraz uprzątnięcia i zabrania odpadów wysypanych w trakcie opróżniania pojemników, 6)wykonywanie 1 raz w roku ( w okresie letnim) dezynfekcji pojemników, 7)nieodpłatnego wywozu śmieci wielkogabarytowych, tj. różnego rodzaju przedmiotów, mebli, sprzętu domowego itp. z miejsc wytypowanych przez Zamawiającego (dwa razy w roku) - na pisemne zlecenie Zamawiającego. 8)zwiększenie częstotliwości wywozu odpadów przed świętami i w związku z porządkami wiosennymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą tylko wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualnego zezwolenia na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Burmistrza Miasta i Gminy Sobótka zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.), c)posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) lub udokumentują zwolnienie z obowiązku posiadania takiego zezwolenia. d)Oświadczenia, że posiadają aktualną umowę na odbiór odpadów komunalnych na wysypisko do tego przeznaczone - wzór oświadczenia załącznik Nr 4 do SIWZ. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedłożonych wraz o ofertą stosownych oświadczeń Wykonawcy. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wzór oświadczenia załącznik Nr 3 do SIWZ. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedłożonych wraz ofertą stosownych oświadczeń Wykonawcy. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wzór oświadczenia załącznik Nr 3. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedłożonych wraz o ofertą stosownych oświadczeń Wykonawcy. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia załącznik Nr 3 do SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia ww warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, b.Formularz cenowy z wykorzystanie wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ, c.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Załącznik Nr 3 do SIWZ, d.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: Odpis ( zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności winni złożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię takiego wniosku. e.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f.zaakceptowany wzór umowy wraz z załącznikiem- załącznik nr 5 do SIWZ, g.aktualne zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta i Gminy Sobótka na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.), h.aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z póź. zm.) lub udokumentowanie zwolnienia z obowiązku posiadania takiego zezwolenia, i.Oświadczenie, że posiada aktualną umowę na odbiór odpadów komunalnych z wysypiskiem do tego przeznaczonym, j.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Np. konsorcjum, spółka cywilna...) każdy ze Współwykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione pkt. 1 lit. c,d, e, g, h, i, j. W odniesieniu do pozostałych dokumentów (oświadczeń) Wykonawca ten składa jeden dokument (lub kilka) wspólny dla wszystkich Współwykonawców. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące członków konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. 3.Dokumenty określone w pkt. 1 lit. d, e, g, j mogą być przedstawione w formie oryginału (ew. notarialnie poświadczonej kserokopii) lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, lub przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobotka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budynków Mieszkalnych
ul. Fryderyka Chopina 14
55-050 Sobótka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Budynków Mieszkalnych ul. Fryderyka Chopina 14 55-050 Sobótka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- Likwidacja dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Drohiczyn
- "Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (popiołu) w podziale na cztery części"
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- Wywóz odpadów komunalnych z Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim oraz terenowych jednostek organizacyjnych
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.