Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Sosnowiec: Dostawa worków na odpady komunalne oraz odpady ulegające biodegradacji
dla MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 340401 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu , ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3642045, faks 032 3642055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa worków na odpady komunalne oraz odpady ulegające biodegradacji dla MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Przedmiotem zamówienia jest realizowana według potrzeb i na zlecenie Zamawiającego, dostawa worków na odpady komunalne oraz odpady podlegające biodegradacji dla mieszkańców Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o., najemców TBS oraz na potrzeby biur MZBM - TBS Sp. z o.o. Szacunkowa ilość zamawianych worków w okresie obowiązywania umowy: ok. 88.000 rolek worków na odpady komunalne oraz ok. 3100 sztuk worków na odpady ulegające biodegradacji. Zamawiający wymaga, aby: -dostarczane worki posiadały następujące parametry Worki na odpady komunalne - pojemność 35L, rozmiar 50 cm/60 cm, folia typu LDPE Worki na odpady podlegające biodegradacji - pojemność 120L, rozmiar 70 cm/110 cm, folia typu LDPE -worki na odpady komunalne dostarczane były w rolkach po 15 sztuk w każdej z rolek; -worki na odpady ulegające biodegradacji mogą być dostarczane w rolkach o innej ilości sztuk, w tym przypadku dla Zamawiającego istotna jest ich ilość jednostkowa (tj. w sztukach); -kolorystyka worków na odpady komunalne była zróżnicowana w stosunku do każdej z kwartalnych dostaw i przedstawiała się następująco: I kwartał 2009r. - zielone, II kwartał 2009r. - niebieskie, III kwartał 2009r. - żółte, IV kwartał 2009r. - czerwone Zamawiający przy składaniu zlecenia na dostawę, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, zastrzega sobie możliwość zmiany kolorystyki worków na odpady komunalne w zakresie 4 kolorów i określenia ich kolorystyki w danym kwartale w sposób odmienny niż wynika to z powyższej tabeli, z tym jednakże zastrzeżeniem, iż dany kolor może wystąpić tylko raz w przeciągu realizacji umowy. -worki na odpady ulegające biodegradacji były w kolorze czarnym; -worki obydwu typów były opatrzone etykietą fabryczną określającą wymiary, pojemność, ilość sztuk w rolce, datę produkcji oraz nazwę producenta. Dostawy worków odbywać się będą środkami transportu Wykonawcy w ilościach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego w zleceniu, bezpośrednio do każdego z czterech Rejonów Obsługi Wspólnot oraz siedziby Zarządu MZBM - TBS Sp. z o.o. pomiędzy okresami wskazanymi poniżej: worki na odpady komunalne - 22.12.2008r. - 29.12.2008r. na I kwartał 2009r., 09.03.2009r. - 16.03.2009r. na II kwartał 2009r., 08.06.2009r. - 15.06.2009r. na III kwartał 2009r., 07.09.2009r. - 14.09.2009r. na IV kwartał 2009r. worki na odpady ulegające biodegradacji - 09.03.2009r. - 16.03.2009r. na II kwartał 2009r., 07.09.2009r. - 14.09.2009r. na IV kwartał 2009r. Zlecenia będą wystawiane po dokonanych uzgodnieniach co do ilości, miejsca i terminu wykonania dostawy z Działem Eksploatacji (ZEE) Zamawiającego, jednakże nie później niż w ostatnim dniu poprzedzającym pierwszy dzień terminu określonego w tabelach powyżej. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 30 dniowej gwarancji jakości obydwu typów dostarczonych worków na odpady. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru (Załącznik nr 2 do umowy). Protokół odbioru dostawy winien być podpisany przez Zamawiającego w ciągu trzech dni od dnia dostawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 Ustawy w wysokości 1.000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych), w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego:ING Bank Śląski Oddział S-c 82 1050 1360 1000 0008 0000 0572. Skuteczne wniesienie wadium w formie pieniężnej następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w MZBM-TBS Sp. z o.o. ul. Korczaka 7, Sosnowiec (sekretariat). Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, 2 i 4 Ustawy. Utrata wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy). Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres: od dnia 08.12.2008r. do dnia 06.01.2009rIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy; 2. wniosą wadium w wysokości 1.000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych) na warunkach określonych w pkt 13 SIWZ. Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą dostarczyć: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (Załącznik nr 3 do SIWZ) - wskazana data podpisania oświadczenia. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) - wskazana data podpisania oferty. 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną, przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 3. potwierdzenie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 13 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - TBS Spółka z o.o.
ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec
Dział Ekonomiczny, I p, pok. nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - TBS Spółka z o.o. ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec Sekretariat Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10 SIWZ, przy czym: dokument wymagany w pkt 11.2 Wykonawcy składają odrębnie. dokument wymieniony w pkt 11.5 SIWZ Wykonawcy składają łącznie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.1 SIWZ winno zostać podpisane wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, formularz ofertowy - pkt. 11.3 winien zostać podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





