eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówZakup i dostawa sprzętu przeznaczonego do wyposażenia pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Aresztu Śledczego przy ul. Młyńskiej 21 w Międzyrzeczu - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Goleniów: Zakup i dostawa sprzętu przeznaczonego do wyposażenia pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Aresztu Śledczego przy ul. Młyńskiej 21 w Międzyrzeczu - II etap
Numer ogłoszenia: 340351 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze - Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Goleniowie , ul. Grenadierów 66, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4182844, faks 091 4182854.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu przeznaczonego do wyposażenia pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Aresztu Śledczego przy ul. Młyńskiej 21 w Międzyrzeczu - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę n/w elementów: szafka wisząca - 1szt., szafka z półkami - 5szt., szafka - 2szt., biurko dyspozytorskie - 3szt., fotel obrotowy - 6szt., półka wisząca - 8szt., wieszak panelowa- 5szt., tablica korkowa- 22szt., szafa duża- 4szt., regał- 1szt., szafa mała- 1szt., krzesło- 5szt., regał metalowy- 7szt., regał- 4szt., stół świetlicowy- 9szt., lustro- 1szt., biurko- 3szt., wieszak stojący- 7szt.,zafa- 1szt., verticale- 12szt., szafa- 3szt., szafka metalowa- 2szt., krzesło twarde- 13szt., stół- 1szt., stojak na broń- 1szt., pojemnik- 2szt., krzesło twarde- 8szt., panel wieszakowy- 1szt., zestaw szafek kuchennych- 1szt., regał- 1szt., szafa ubraniowa- 1szt., biurko- 1szt., krzesło obrotowe- 1szt., pólka- 2szt., krzesło obrotowe- 3szt., stół - 3szt., podest- 3szt., skrzynie- 2szt., szafa metalowa aktowa- 4szt., regał- 1szt., lustro- 2szt., zestaw komputerowy- 1szt., czajnik elektryczny- 4szt., radioodtwarzacz- 3szt., lampka biurowa- 5szt., waga elektroniczna- 1szt., alkomat- 1szt., zestaw komputerowy- 2szt., zegar ścienny- 1szt., latarka- 4szt., termometr + higrometr- 3szt., lampa- 1szt., kuchenka mikrofalowa- 1szt., lodówka podblatowa- 1szt., żelazko- 1szt., deska do prasowania- 1szt., kosz uchylny- 24szt., apteczka ścienna- 3szt., szczotka +zmiotka+ szufelka- 6szt., dozownik na ręczniki papierowe- 8szt., dozownik na piankę mydlaną- 8szt., szczotka WC+ uchwyt metalowy na papier toaletowy- 3szt., lustro- 4szt., lustro plastikowe- 2szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.31.00 - Fotele 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.14.33.10 - Stoliki 39.12.11.00 - Biurka 32.32.43.00 - Urządzenia telewizyjne 37.46.10.00 - Gry stołowe i wyposażenie 37.46.12.20 - Stoły do gry w piłkarzyki 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.14.40.00 - Meble łazienkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. /W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może złożyć w/w dokument w jednym egzemplarzu/. 1.2. oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. /W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może złożyć w/w dokument w jednym egzemplarzu/. 2. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich Wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 2.1. do oferty należy załączyć wykaz asortymentów z podaniem ich nazwy i charakterystyki oraz ceny brutto za 1 szt. asortymentu oddzielnie dla zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3; 2.2. złożyć oświadczenie o zatrudnieniu przez Wykonawcę na czas realizacji przedmiotu zamówienia do 10 osób pozbawionych wolności. /W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może złożyć w/w dokument w jednym egzemplarzu/ . 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w : 1) w pkt. 1. ppkt. 1.1. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Dokument o którym mowa w pkt. 1.1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 1.1. zastępuje się go sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4. 6. Oferty wspólnie przedstawione przez Wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt. 1 dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa- treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania pleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum, f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Goleniowie, ul. Grenadierów 66, 72-100 Goleniów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Goleniowie, ul. Grenadierów 66, 72-100 Goleniów, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż mebli przeznaczonych do wyposażenia pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Aresztu Śledczego przy ul. Młyńskiej 21 w Mięzyrzeczu - II etap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować n/w asortyment meblowy: szafka wisząca - 1szt., szafka z półkami - 5szt., szafka - 2szt., biurko dyspozytorskie - 3szt., fotel obrotowy - 6szt., półka wisząca - 8szt., wieszak panelowa- 5szt., tablica korkowa- 22szt., szafa duża- 4szt., regał- 1szt., szafa mała- 1szt., krzesło- 5szt., regał metalowy- 7szt., regał- 4szt., stół świetlicowy- 9szt., lustro- 1szt., biurko- 3szt., wieszak stojący- 7szt.,zafa- 1szt., verticale- 12szt., szafa- 3szt., szafka metalowa- 2szt., krzesło twarde- 13szt., stół- 1szt., stojak na broń- 1szt., pojemnik- 2szt., krzesło twarde- 8szt., panel wieszakowy- 1szt., zestaw szafek kuchennych- 1szt., regał- 1szt., szafa ubraniowa- 1szt., biurko- 1szt., krzesło obrotowe- 1szt., pólka- 2szt., krzesło obrotowe- 3szt., stół - 3szt., podest- 3szt., skrzynie- 2szt., szafa metalowa aktowa- 4szt., regał- 1szt., lustro- 2szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.13.21.00-7, 39.11.31.00-8, 39.11.11.00-4, 39.14.33.10-2, 39.12.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, dostawa i instalacja sprzętu RTV i AGD przeznaczonych do wyposażenia pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Aresztu Śledczego przy ul. Młyńskiej 21 w Mięzyrzeczu - II etap..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować n/w sprzęt RTV i AGD: zestaw komputerowy- 1szt., czajnik elektryczny- 4szt., radioodtwarzacz- 3szt., lampka biurowa- 5szt., waga elektroniczna- 1szt., alkomat- 1szt., zestaw komputerowy- 2szt., zegar ścienny- 1szt., latarka- 4szt., termometr + higrometr- 3szt., lampa- 1szt., kuchenka mikrofalowa- 1szt., lodówka podblatowa- 1szt., żelazko- 1szt., deska do prasowania- 1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.43.00-3, 37.46.10.00-7, 37.46.12.20-5, 30.21.31.00-6, 39.71.13.62-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż asortymentu łazienkowego przeznaczonego do wyposażenia pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Aresztu Śledczego przy ul. Młyńskiej 21 w Międzyrzeczu - II etap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować n/w asortyment łazienkowy: kosz uchylny- 24szt., apteczka ścienna- 3szt., szczotka +zmiotka+ szufelka- 6szt., dozownik na ręczniki papierowe- 8szt., dozownik na piankę mydlaną- 8szt., szczotka WC+ uchwyt metalowy na papier toaletowy- 3szt., lustro- 4szt., lustro plastikowe- 2szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.40.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.