Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Poznań: Remont i modernizacja budynku administracyjnego w Koninie, ul. Kolejowa 5a, 62-510 Konin
Numer ogłoszenia: 340350 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja budynku administracyjnego w Koninie, ul. Kolejowa 5a, 62-510 Konin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i modernizacja budynku administracyjnego w Koninie, ul. Kolejowa 5a, 62-510 Konin. 1. Zakres robót remontowych obejmuje: 1.1. Remont dachu - naprawa pokrycia z papy termozgrzewalnej - naprawa obróbek blacharskich - uszczelnienie połączeń 1.2. Remont schodów wejściowych 1.3. Remont instalacji kanalizacyjnej 1.4. Malowanie ścian i sufitów 2. Zakres robót modernizacyjnych obejmuje: 2.1. modernizacja rampy 2.2. zabudowa ścian osłonowych 2.3. montaż szlabanu przy bramie wjazdowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymienionych w Rozdziale VI. SIWZ na podstawie kryterium spełnia nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenie, dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum jedna robota budowlana) - wg załącznika nr 3 UWAGA: Zamawiający wyjaśnia, iż poprzez przedstawienie w wykazie wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, rozumie roboty polegające na remoncie pomieszczeń budynku o wartości roboty co najmniej 100 000,00 zł obejmujących branżę ogólnobudowlaną. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4. UWAGA: Wykaz powinien przedstawiać minimum jedna osobę pełniącą funkcję kierownika budowy. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających uprawnienia budowlane dla wykazanej osoby oraz kserokopie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w: 1) Rozdziale VI. pkt 1. ppkt 2) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż wskazano wyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, Dział Zamówień Publicznych, I piętro pok. nr 128..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, Dział Zamówień Publicznych, I piętro pok. nr 128..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa świeżych owoców oraz warzyw i owoców sezonowych
- Dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu
- Dostawa mebli medycznych, wózków i sprzętu medycznego, akcesoriów medycznych i rehabilitacyjnych oraz narzędzi chirurgicznych
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania mieszkania w budynku oświaty na pomieszczenia biurowo-admiracyjne przy ul. Tczewskiej 11 w Poznaniu
- AD/ZP/66/25 Usługi elektryczne w zakresie badania i pomiarów okresowych instalacji elektrycznej i instalacji odgromowej w obiektach Politechniki Poznańskiej.
- Modernizacja istniejących źródeł światła na energooszczędne wraz z osprzętem w ciągach komunikacyjnych Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu im. K. Jonschera Uniwersytetu ... (ZP 15/25).
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTA BUDOWLANA - REMONT KOMINÓW, MONTAŻ PRZECIWPOŻAROWEGO WYŁĄCZNIKA PRĄDU, MONTAŻ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO ORAZ MONTAŻ INSTALACJI WEWNĘTRZNEJ HYDRANTOWEJ.
- Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi
- Rewitalizacja obmurowania w zespole dworsko-pałacowym w Medyce.
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Wrocław
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 2/P/2025.
- Remont dachu budynku I/ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73.
więcej: Modernizacja zakładów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.