To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Pietrowice Wielkie: Warsztaty jak zadbać o siebie by poprawić własny wizerunek
Numer ogłoszenia: 340156 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220258 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie, tel. 32 4198101, faks 32 4198101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warsztaty jak zadbać o siebie by poprawić własny wizerunek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego i indywidualnego dla 11 uczestniczek w dniach od 10.09.2012 do 14.09.2012, w łącznej ilości 54 godzin. 2) Szkolenie grupowe teoretyczne- musi odbyć się w terminie od 10.09.2012 do 11.09.2012 w godzinach od 8.00 do 13.45 i stanowić 10 godz. szkolenia teoretycznego 3 )W szkoleniu grupowym teoretycznym w każdym dniu szkolenia uczestniczy 11 uczestniczek. 4) Program szkolenia grupowego musi obejmować zagadnienia: a) podstawy stylizacji - podstawowe zasady autoprezentacji, b) podział kolorów - barwy podstawowe, komplementarne, zgaszone, złamane, c) typowe cechy i typy urody - analiza kształtu twarzy i sylwetki, d) sposoby określania typów urody - analiza kolorystyczna, e) makijaż adekwatny do typu urody, f) analiza sylwetki, g) dobór fryzur i kolorów włosów, h) dobór fasonów garderoby, i) dobór dodatków - okulary, torebki, biżuteria, perfumy etc., j) techniki wizażu, makijaż korekcyjny i techniki kamuflażu, k) najnowsze trendy w modzie i makijażu, 5) Uczestniczkom grupowego szkolenia teoretycznego przysługują w czasie szkolenia: 15 min. przerwa kawowa oraz 30 min. przerwa obiadowa nie wliczane do czasu trwania szkolenia. 6) Indywidualne szkolenia praktyczne zmiany wizerunku, muszą odbywać się w dniach od 12.09.2012 do 14.09.2012,. pomiędzy godz. 8.00 a godz. 16.15, z podziałem 11 uczestniczek na 3 grupy liczące w jednym dniu szkolenia od 3 do 4 osób, 7) Łączna ilość godzin indywidualnych szkoleń praktycznych wynosi 44 godziny zegarowe, 8) Na uczestniczkę w jednym dniu szkolenia przypadają 4 godz. praktycznego szkolenia, w tym 2 godz. na zmianę wizerunku w zakresie kosmetyki i 2 godz. na zmianę wizerunku w zakresie fryzjerstwa, 9) Szkolenia w jednym dniu muszą być prowadzone naprzemiennie, równolegle i w tym samym czasie muszą odbywać się zarówno praktyczna zmiana wizerunku w zakresie kosmetyki jak i praktyczna zmiana wizerunku w zakresie fryzjerstwa, 10) Szkolenia odbywają się jednym dniu w dwóch blokach, dwie uczestniczki rozpoczynają jednocześnie praktyczną zmianę wizerunku w bloku porannym trwającym od godz. 8.00 do godz.12.00, dwie kolejne uczestniczki rozpoczynają jednocześnie praktyczną zmianę wizerunku w bloku południowym trwającym od godz. 12.15 do godz. 16.15, 11) Wymagane jest, aby w harmonogramie indywidualnych szkoleń praktycznych wskazać uczestniczkom godzinę rozpoczęcia szkoleń,11) Wymagane jest aby indywidualne szkolenia praktyczne odbywały się w lokalu opisanym w pkt 3.2 ppkt 1-3, 12) Program indywidualnych szkoleń praktycznych musi uwzględniać indywidualne porady, potrzeby uczestniczek i musi obejmować: a)zmianę wizerunku w zakresie kosmetyki twarzy, zabieg pielęgnacyjny maseczka, henna rzęs, henna i regulacja brwi, kosmetyka paznokci- wykonanie manicure, b)zmianę wizerunku w zakresie stylizacji fryzury, strzyżenie, odżywienie włosów, farbowanie, modelowanie. 2 Wykonawca musi zapewnić: 1) lokal w skład którego wchodzi: min. 1 sala o powierzchni min.25 m2 wyposażona w stoliki, krzesła (w ilości odpowiadającej ilości uczestników szkolenia) oraz sanitariaty, 2) lokal będący salonem kosmetyczno- fryzjerskim lub profesjonalną pracownią szkoleniową wyposażoną w co najmniej jedno stanowisko kosmetyczne i jedno stanowisko fryzjerskie z myjnią wraz z materiałami i sprzętem umożliwiającym realizację szkolenia, 3) lokal/lokale, o których mowa wyżej muszą znajdować się na terenie miasta Raciborza 4) kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonych szkoleń, 5) materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, 6) odpowiednie warunki BHP podczas szkolenia, 7) catering dla uczestniczek szkolenia grupowego: a) w przerwie kawowej: kawę, herbatę, wodę miner. w dzbankach (0,33l-os)., mleczko/śmietankę do kawy, cukier, oraz na przemiennie: owoc, jogurt, batonik (1 szt-os), ciasta kruche koktajlowe (4szt-os) b) w przerwie obiadowej gorący posiłek (drugie danie w skład którego wchodzą ziemniaki lub ryż lub kasza; porcja mięsa lub ryby; surówka) każdego dnia inny podawany w opakowaniach termoizolacyjnych jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku + woda miner. w dzbankach (0,33l-os) 3. Wykonawca jest zobowiązany: przeprowadzić szkolenie zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, 1) oznakować wszelką dokumentację związaną z realizacją umowy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl, 2) opracować i dołączyć przed podpisaniem umowy szczegółowy program szkolenia obejmujący zagadnienia o których mowa w § 3 pkt. 3.1. ppkt 4 i 13. 3) opracować harmonogram przeprowadzenia szkolenia z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin zgodny z programem szkolenia i przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, 4) dostarczyć w dniu rozpoczęcia szkolenia uczestnikom niezbędne materiały biurowe (notes oraz długopis - w ilości po 1 szt. na uczestnika), oraz materiały ćwiczeniowe niezbędne do praktycznej zmiany wizerunku. 5) ubezpieczyć uczestników na cały czas trwania szkolenia (od dnia rozpoczęcia szkolenia) od następstw nieszczęśliwych wypadków (na sumę ubezpieczenia 10 000 zł, forma ubezpieczenia imienna, pełny zakres całodobowy). Kserokopię polisy należy dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia, a w przypadku kiedy okres od podpisania umowy do rozpoczęcia szkolenia będzie krótszy, najpóźniej w dniu rozpoczęcia. W przypadku zmiany osób uczestniczących w Projekcie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie nowym uczestnikom na własny koszt. 6) przed rozpoczęciem szkolenia zamieścić ogłoszenie o szkoleniu i nazwę instytucji szkolącej na stronie internetowej pod adresem: www.inwestycjawkadry.pl, a wydruk ze strony internetowej dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia, 7) niezwłocznie informować na piśmie Zamawiającego o nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji z uczestnictwa w nim, 8) wydać zaświadczenie oraz certyfikat o ukończeniu szkolenia (Zamawiającemu) potwierdzające zakres oraz umiejętności zdobyte w związku z ich ukończeniem. Wydane zaświadczenie oraz certyfikat powinny obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo UE, EFS. 9) przeprowadzić na zakończenie szkolenia badania ankietowe uczestników dotyczące poziomu zawartości merytorycznej oraz jakości prowadzonego szkolenia. Ankieta ta winna posiadać metryczkę (wzór ankiety należy dołączyć celem zatwierdzenia przed podpisaniem umowy), 10) przeprowadzić analizę ankiet, a wyniki przekazać Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej z możliwością przetwarzania danych, 11) prowadzić dokumentację z przebiegu szkolenia (dokumentacja powinna obowiązkowo zawierać informację o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo - EFS, UE ) którą stanowi: a)lista obecności, (obecność na liście musi być potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika)- uzupełniania na bieżąco, b) lista potwierdzającą odbiór materiałów biurowych przez uczestników, c) dziennik zawierający wymiar godzin, tematy szkolenia- uzupełniany na bieżąco, d) rejestr wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia- sporządzony po zakończonym szkoleniu, e) ankiety z przeprowadzonych badań- sporządzone podczas ostatnich zajęć z uczestniczkami szkolenia, f) analizę z przeprowadzonych badań sporządzoną po zakończeniu szkolenia, g) lista osób - odbiór Cateringu (potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika) - uzupełniania na bieżąco, h) zdjęcia dokumentujące przebieg szkolenia min. 10 zdjęć ze szkoleń grupowych oraz min. 22 zdjęcia ze szkoleń indywidualnych (2 zdjęcia na uczestniczkę), dokumentujących zmianę wizerunku (stan ex ante i ex post), które należy dostarczyć na płycie CD-DVD w momencie ukończenia szkolenia (Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zdjęć aparatem cyfrowym). 12)do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia do dnia 31.12.2020r. W przypadku konieczności przedłużenia tego terminu Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę przed jego upływem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach Projektu DO PRACY BY SIĘ SZŁO- NASZA GMINA NAS PROMUJE w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W RACIBORZU
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W RACIBORZU
- CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO, ul. Zamkowa 6, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11596,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14850,00
Oferta z najniższą ceną: 14850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14850,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B w ramach realizacji projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Przeprowadzenie dwudniowego szkolenia pn. "Wymagania normy ISO/IEC 27001:2022 oraz zasady i techniki przeprowadzania audytów wewnętrznych systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji..."
- Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 92 krótkookresowych pobytów 3-dniowych dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz 2 wyjazdowych turnusów profilaktycznych 10-dni dla dzieci i młodzieży
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej oraz warsztaty wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania na terenie Pow. Szamotulskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.