eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa samochodów osobowych w policyjnej wersji nieoznakowanej do przewozu min. 8 osób

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-11

Warszawa: Dostawa samochodów osobowych w policyjnej wersji nieoznakowanej do przewozu min. 8 osób
Numer ogłoszenia: 340144 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Komendant Stołeczny Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów osobowych w policyjnej wersji nieoznakowanej do przewozu min. 8 osób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów osobowych w policyjnej wersji nieoznakowanej do przewozu min. 8 osób, w planowanej ilości 7 szt. zwanych w dalszej części ogłoszenia pojazdami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Każdy pojazd musi być przystosowany do: 1) eksploatacji we wszystkich porach roku i doby w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej: 2) jazdy po drogach twardych i gruntowych, 3) przechowywania na wolnym powietrzu, 4) mycia w myjniach automatycznych szczotkowych, 5) napraw w stacjach obsługowo-naprawczych. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) udzielania konsultacji w zakresie możliwości zabudowania oraz zaleceń dotyczących montażu w pojazdach wyposażenia służbowego, a w szczególności: a.1. sygnalizacji uprzywilejowania, a.2. instalacji zasilania urządzeń łączności radiowej, a.3. urządzeń do pomiaru zużycia paliwa, a.4. instalacji antenowych, a.5. innego specjalistycznego sprzętu służbowego (np. terminal mobilny), b) udzielania konsultacji w zakresie napraw i przeglądów pojazdów, w tym porad technicznych związanych z eksploatacją i naprawą pojazdów, c) umożliwienia naprawy pojazdów zgodnie z wymaganiami producenta bez utraty gwarancji w min. 1 stacji obsługi serwisowej zlokalizowanej na terenie m. st. Warszawy lub powiatu mińskiego, pruszkowskiego, piaseczyńskiego, wołomińskiego, otwockiego, legionowskiego, nowodworskiego, grodziskiego, warszawskiego zachodniego oraz jednej stacji obsługi pojazdów na terenie województwa śląskiego posiadającymi wyposażenie pozwalające na wykonanie napraw gwarancyjnych zaoferowanej marki pojazdu, 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy: a) były fabrycznie nowe, b) pochodziły z bieżącego roku produkcji dla dostawy, c) były w pełni sprawne, d) były wolne od wad fizycznych i prawnych, w tym uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz wad prawnych, e) posiadały wykonany przez Wykonawcę przegląd zerowy, potwierdzony w dokumentacji każdego pojazdu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Rozdz. II dokumentacji przetargowej oraz załączniku nr 2 do dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) świadectwo zgodności WE dla pojazdu bazowego posiadającego homologację wystawione zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz.1137 ze zm.) lub Dyrektywą 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 września 2007r. ustanawiającą ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów (Dz. U L 263 z 9.10.2007r., str. 1 z późn. zm.), potwierdzające, że oferowany pojazd bazowy spełnia podstawowe parametry techniczne, w tym w szczególności: a) rozstaw osi, b) zasadę działania silnika, c) pojemność skokową silnika, d) maksymalną moc netto silnika, e) rodzaj nadwozia; 2) oficjalny katalog (w języku polskim) producenta/importera pojazdu zawierający dane techniczne oraz wyposażenie pojazdu bazowego, potwierdzający wszystkie wymagania techniczne dla pojazdu bazowego określone w załączniku nr 2 lit. B. do dokumentacji przetargowej Zamawiający wymaga zaznaczenia tych danych oraz co najmniej 3 oferowanych kolorów nadwozia w przekazanym przez Wykonawcę dokumencie. 3) wykaz stacji obsługowych, w których realizowane będą naprawy gwarancyjne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Dodatkowe wyposażenie: boczne poduszki gazowe dla kierowcy i dysponenta - 3
  • 3 - Zużycie paliwa w cyklu łączonym - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają na wniosek Wykonawcy i po uzyskaniu zgody Zamawiającego w okresie trwania umowy zmianę stacji serwisowej, pod warunkiem, że nowa stacja będzie zlokalizowana na terenie miasta wojewódzkiego (mazowieckie, śląskie)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie z ww. strony internetowej lub na pisemny wniosek wykonawcy płatna wersję papierową. Koszt wykonania kopii 1 strony - 1 PLN oraz ewentualne koszty wysyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.