Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-30
Kraków: Usługa przewozu osób dla MCDN ODN Tarnów
Numer ogłoszenia: 340120 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46, faks 0-12 623 77 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przewozu osób dla MCDN ODN Tarnów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu osób (pracowników MCDN ODN w Tarnowie oraz nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych z terenu miasta Tarnowa) w dniach od 25.10.2009 do 28.10.2009. Usługa będzie świadczona w dwie strony. Usługa będzie świadczona na trasie: Tarnów - Bad Berka (Niemcy) - Tarnów, zgodnie z niżej opisaną trasą: 3.1.1.Trasa: wyjazd 25 października 2009, o godzinie 7.00 - Tarnów ul. Nowy Świat 30, przyjazd na godzinę 21.00 - Bad Berka (Niemcy), Czas trwania przejazdu ok. 14 godzin, odległość 850km. 3.1.2.Trasa: wyjazd 26 października 2009, godzina 15.00, trasa Bad Berka - Weimar, czas trwania przejazdu ok. 20 min, przyjazd na godzinę 15:20, odległość 15km. Wyjazd z Waimaru do Bad Berki, godz. 20:30 przyjazd na godzinę 20.50. odległość 15km. 3.1.3.Trasa: wyjazd 27 października 2009, godzina 15.00, Bad Berka - Erfurt. Czas trwania przejazdu ok. 40 min, odległość 28km. Przyjazd na godzi. 15:40; Wyjazd z Erfurtu godz. 20:30 przyjazd do Bad Berki, na godzinę 21.10, odległość 28km. 3.1.4.Trasa: wyjazd 28 października 2009, godzina 8.00 Bad Berka, przyjazd na godzinę 22.00 Tarnów ul. Nowy Świat 30, Czas trwania przejazdu ok. 14 godzin, odległość 850km. 3.2.Zamawiający wymaga aby pojazd posiadał miejsca siedzące co najmniej dla 16 osób. Łączna ilość kilometrów wynosi około 1786km. 3.3.Zamawiający pokrywa wyżywienie i zakwaterowanie jedynie jednemu kierowcy. W przypadku większej liczby kierowców koszty wyżywienia oraz noclegu kolejnych osób opłaca Wykonawca. 3.4.Zamawiający wymaga, aby wiek pojazdów, którymi będzie świadczona usługa nie przekraczał 10 lat. Zamawiający wymaga aby zaoferowane pojazdy były sprawne technicznie, czyste estetyczne zewnątrz i wewnątrz. Z Wykonawcą oraz jego pracownikami musi być zapewniona stała łączność telefoniczna. Pracownicy Wykonawcy powinni posiadać uprawnienia zawodowe wymagane ogólnie obowiązującymi przepisami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.12.00 - Usługi dostarczania paczek 64.10.00.00 - Usługi pocztowe i kurierskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 p.z.p. 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. ważną licencję na wykonywanie krajowego i międzynarodowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia. Powyższe potwierdza się poprzez załączenie do oferty następujących dokumentów:.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2.3. Ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. nr 125, poz. 1371 ze zm.); 2.4. Ważną licencję na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. nr 125, poz. 1371 ze zm.); 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez Wykonawcę, dla osób podpisujących ofertę przez pełnomocnika upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa, pkt 2.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność oświadczenia oceniana będzie analogicznie jak w zakresie dokumentów. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Składanie ofert przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Zgodnie z art. 23 prawa p.z.p. wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (dot. m.in. konsorcjów, spółek cywilnych). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia 5. Dokumenty składane przez podmioty występujące wspólnie: 5.1. Wszyscy uczestnicy podmiotu występującego wspólnie składają dokumenty wymienione w niniejszej SIWZ w części II w pkt 2.1 i 2.2 - każdy z osobna. 5.2. Pozostałe dokumenty wymienione w części II podmioty występujące łącznie składają wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Lubelska 23 30-003 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Lubelska 23 30-003 Kraków, pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Usługi obsług okresowych i napraw awaryjnych wojskowych pojazdów mechanicznych.
- Ochrona i dozorowanie budynków biurowych Zarządu Dróg Miasta Krakowa.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie lasera do leczenia jaskry wraz ze szkoleniem personelu
- Roboty budowlane związane z aranżacją wystawy "Gotyk w Karpatach" w Sali Wystaw Zmiennych w Gmachu Głównym MNK
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO DYNAMICZNEJ STABILIZACJI MIĘDZYTRZONOWEJ SZYJNEJ TYPU ACIF
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów
- Usługi pocztowe dla Urzędu Miejskiego w Miliczu
- Świadczenie usług pocztowych - rok 2026
- " Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim na okres do 31 grudnia 2026 roku".
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Sobótka w 2026 roku
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych (...) w 2026 roku
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





