eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Obsługa techniczna OGM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Legnica: Obsługa techniczna OGM
Numer ogłoszenia: 339953 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7238213, faks 076 7238206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa techniczna OGM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące wykonywanie prac konserwacyjnych i remontowych w budynkach zarządzanych przez ZGM, w budynkach będących w trwałym zarządzie ZGM oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Legnica, znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych pod innym zarządem, w branżach budowlanej i instalacyjnej (sanitarnej i elektrycznej). W zakres prac wchodzą: - roboty dekarskie (naprawa pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, czyszczenie rynien i rur spustowych, remonty bieżące dachów oraz inne prace w zakresie robót dekarskich), - pozostałe roboty budowlane (remonty lokali mieszkalnych i użytkowych, remonty ścian zewnętrznych i wewnętrznych, balkonów i stropów, montaż i naprawa stolarki okiennej, drzwiowej, podłóg, bram, poręczy, stopni schodowych, tralek, szklenie okien i inne naprawy w zakresie robót budowlanych, - roboty instalacyjne (naprawa, remont i konserwacja instalacji gazowych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i elektrycznych), - usuwanie nawisów z sopli lodowych i śniegu z budynków w okresie jesienno-zimowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości - 10 000 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych) za część I zamówienia - 10 000 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych) za część II zamówienia należy wnieść w terminie do dnia 19 grudnia 2008 r. do godz.09:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - ocena spełniania warunku odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń lub zobowiązań, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.2 ustawy, zaświadczenia z ZUS lub KRUS o braku zaległości w opłatach składek za ubezpieczenie oraz zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych. 2) mają zarejestrowaną działalność w zakresie objętym przetargiem - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie w oparciu o wypis z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem na stanowiskach: - kierownika robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci elektryczne i elektroenergetyczne posiadającego dodatkowo uprawnienia do dozoru nad eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych, - kierownika robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci sanitarne posiadającego dodatkowo uprawnienia do dozoru nad eksploatacją urządzeń gazowych i cieplnych, Osoby te powinny należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie załącznika nr 7 do specyfikacji oraz kserokopii uprawnień budowlanych, zaświadczeń kwalifikacyjnych oraz zaświadczeń Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 4) w ciągu ostatnich 3 lat należycie wykonali siłami własnymi prace o charakterze zbliżonym do przedmiotu przetargu, o wartości nie mniejszej niż 450 000 zł z czego 270 000 zł w branży budowlanej i 180 000 zł w branży instalacyjnej - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie załączników nr 8 i 9 do specyfikacji, 5) dysponują środkami (gotówka lub zdolność kredytowa) nie mniejszymi niż 80 000 zł - ocena spełniania warunku odbywać się będzie na podstawie zaświadczenia z banku, 6) odbyli szkolenie z zakresu bhp dla pracodawców lub osób kierujących pracownikami przez osobę reprezentującą firmę jako pracodawca lub osobę odpowiedzialną za realizacje przedmiotu postępowania z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Nr 180, poz.1860 z późn. zm.) - ocena spełniania warunku odbywać się będzie na podstawie zaświadczenia o odbyciu kursu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 4, 5 i 6 do specyfikacji. W przypadku braku możliwości złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 5 i 6 do specyfikacji), wykonawca winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 2) aktualny wypis z rejestru przedsiębiorców lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie z ZUS o braku zaległości w opłatach składek za ubezpieczenie lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz osób pełniących funkcje kierownika robót - wg załącznika nr 7 do specyfikacji, 6) kserokopie uprawnień budowlanych kierowników robót, zaświadczeń kwalifikacyjnych uprawniających do dozoru nad eksploatacją urządzeń elektrycznych, gazowych , cieplnych oraz zaświadczeń o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 7) wykaz wykonanych zamówień w branżach objętych przetargiem - wg załączników nr 8 i 9 do specyfikacji, 8) posiadane referencje dotyczące robót wykazanych w załącznikach nr 8 i 9, 9) zaświadczenie z banku prowadzącego podstawowy rachunek wykonawcy określające wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) aktualne zaświadczenie o odbyciu okresowego szkolenia z zakresu bhp dla pracodawców lub osób kierujących pracownikami przez osobę reprezentującą firmę jako pracodawca lub osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu przetargu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Koszty zakupu - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.legnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej Dział Techniczny, ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, pok. nr 301.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria zamawiającego, 59-220 Legnica, ul. Zielona 5, pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.