Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-30
Żyrardów: Rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Żyrardowie
Zadanie 1. Budowa oświetlenia ulicznego w części ul. Jaktorowskiej
Zadanie 2. Budowa oświetlenia ulicznego w systemie LED w części ul. Jedności Robotniczej
Numer ogłoszenia: 339912 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyrardów , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8581567, faks 046 8553782.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w Żyrardowie Zadanie 1. Budowa oświetlenia ulicznego w części ul. Jaktorowskiej Zadanie 2. Budowa oświetlenia ulicznego w systemie LED w części ul. Jedności Robotniczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia na rozbudowę sieci oświetlenia ulicznego w Żyrardowie składa się następujący zakres rzeczowy: Zadanie 1. Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Jaktorowskiej (droga wojewódzka) na odcinku od działki Powiatowego Zarządu Dróg do granicy miasta Żyrardów - 4 (cztery) lampy oświetleniowe. Zadanie to obejmuje swym zakresem: 1. Wykonanie oświetlenia ulicznego w ul. Jaktorowskiej na odcinku od działki Powiatowego Zarządu Dróg do granicy miasta Żyrardów zgodnie z załączonym projektem, warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysem oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i aktualnie obowiązującymi przepisami i normami (roboty przygotowawcze, roboty ziemne, układanie kabla, ustawienie słupów, montaż opraw oświetleniowych, podłączenie do sieci, itd.); 2. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uzgodnienie go z zarządcą drogi, zatwierdzenie projektu przez instytucje do tego upoważnione oraz wdrożenie go na czas realizacji robót; 3. Obsługę geodezyjną niezbędną do tyczenia oraz do inwentaryzacji powykonawczej; 4. Wykonanie pomiarów: ochrony przeciwporażeniowej, uziemień roboczych, oporności izolacji kabli i natężenia oświetlenia; 5. Zorganizowanie odbioru zrealizowanych prac przez Zakład Energetyczny w Żyrardowie i Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Żyrardowa; 6. Uporządkowanie terenu robót po zakończeniu prac, w tym odtworzenie uszkodzonych podczas prac trawników, chodników, elementów drogi i innych elementów znajdujących się na trasie, bądź w pobliżu realizowanych robót; 7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej - inwentaryzacji w ilości 3 egz. (wraz z dostarczeniem aprobat i certyfikatów na wbudowane materiały); 8. Zamówienie obejmuje także roboty nieprzewidziane, lecz bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne do jego poprawnego i w pełni kompletnego wykonania. Zadanie 2. Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Jedności Robotniczej (droga gminna) na odcinku od ul. Izy Zielińskiej do ul. Filipa de Girarda - 6 (sześć) lamp oświetleniowych w systemie LED. Zadanie to obejmuje swym zakresem: 1. Wykonanie oświetlenia ulicznego w systemie LED w ul. Jedności Robotniczej na odcinku od ul. Izy Zielińskiej do ul. Filipa de Girarda zgodnie z załączonym projektem, warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysem oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i aktualnie obowiązującymi przepisami i normami (roboty przygotowawcze, roboty ziemne, układanie kabla, ustawienie słupów, montaż opraw oświetleniowych, podłączenie do sieci, itd.); 2. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uzgodnienie go z zarządcą drogi, zatwierdzenie projektu przez instytucje do tego upoważnione oraz wdrożenie go na czas realizacji robót; 3. Obsługę geodezyjną niezbędną do tyczenia oraz do inwentaryzacji powykonawczej; 4. Wykonanie pomiarów: ochrony przeciwporażeniowej, uziemień roboczych, oporności izolacji kabli i natężenia oświetlenia; 5. Zorganizowanie odbioru zrealizowanych prac przez Zakład Energetyczny w Żyrardowie i Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Żyrardowa; 6. Uporządkowanie terenu robót po zakończeniu prac, w tym odtworzenie uszkodzonych podczas prac trawników, chodników, elementów drogi i innych elementów znajdujących się na trasie, bądź w pobliżu realizowanych robót; 7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej - inwentaryzacji w ilości 3 egz. (wraz z dostarczeniem aprobat i certyfikatów na wbudowane materiały); 8. Zamówienie obejmuje także roboty nieprzewidziane, lecz bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne do jego poprawnego i w pełni kompletnego wykonania. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej integralną część SIWZ, na podstawie której należy wycenić wartość robót do oferty. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny robót niniejszego zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział - złożyć oferty Wykonawcy, którzy: 1. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4. Wykażą, że robotami w zakresie objętymi niniejszym zamówieniem kierować będą osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego tj. uprawnienia w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych i instalacji elektrycznych; 5. Wykażą, że z należytą starannością zrealizowali w ostatnich 5 latach tj. 2004-2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia w postaci wykonania oświetlenia ulicznego w zakresie rzeczowym odpowiadającym niniejszemu zamówieniu; 6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawionego lub potwierdzonego za zgodność ze stanem aktualnym wpisu nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Pisemne oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (zamówienia w okresie 2004-2009) odpowiadających swoim rodzajem zakresowi robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (Załącznik nr 2). 5.Opinie (referencje) poprzednich Zamawiających lub dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w ppkt. 4 zostały wykonane należycie. 6.Wskazanie osoby przewidzianej do pełnienia obowiązków kierownika budowy wraz z dostarczeniem kserokopii uprawnień konstrukcyjno-budowlanych i elektrycznych oraz zaświadczeń o przynależności do izby samorządu zawodowego (Załącznik nr 3). 7.Upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli jest ono wymagane). 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub jego miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1, 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub znajduje się jego miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, 2 zastępuje się je organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w ppkt 1, 2 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast pozostałe dokumenty wymienione w pkt III.2 należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do przedłożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów na żądanie Zamawiającego. W.w umowa powinna zawierać co najmniej: - upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; - określenie celu gospodarczego; - oznaczenie czasu trwania umowy obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi; - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez którykolwiek z podmiotów do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi; - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego; - zapisy dotyczące odpowiedzialności podmiotów składających ofertę wspólną w sprawie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków zamówienia spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli nie występują przesłanki zawarte w art. 26 pkt 3 Prawa zamówień publicznych. W przypadku gdy Wykonawca, jako załącznik do oferty, dołącza kopię jakiegoś dokumentu, powinna być ona potwierdzona przez Oferenta za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji pokój nr 31
Urząd Miasta Żyrardowa
Plac Jana Pawła II nr 1
96-300 Żyrardów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji pokój nr 31 Urząd Miasta Żyrardowa Plac Jana Pawła II nr 1 96-300 Żyrardów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Wykonanie alternatywnego zasilania w wodę pitną dla budynków szpitala CZMZ Sp. z o. o. w Żyrardowie
- "Remont poszycia i konstrukcji dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową przy ul. 1 Maja 48 w Żyrardowie"
- Remont lokali mieszkalnych w Żyrardowie w podziale na części.
- "Kontrola i nadzór nad realizacją umów dotyczących Modernizacji ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej 143802_5 Gmina Mszczonów - obszar wiejski, dla części 1,2,3,4"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac remontowych i robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją istniejącego Bloku Operacyjnego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4718W Bartniki-Puszcza Mariańska w m. Bartniki
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo-budowlane dot. pracowni zawodów elektrycznych, pracowni ruchu kolejowego oraz przystosowanie budynku szkoły do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie modernizacji trzech oddziałów budynku F kompleksu Szpitala w celu poprawy dostępności i jakości udzielanych świadczeń w zakresie onkologii.
- Dostawa systemów klimatyzacji (urządzeń klimatyzacyjnych) wraz z wykonaniem montażu tych systemów (urządzeń) i przewodów klimatyzacyjnych oraz ich uruchomieniem w budynku US w Skierniewicach
- "Modernizacja magazynów OC w Gminie Zagórz"
- Szkoła Podstawowa w Korzennej - przyjazna i dostępna dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Przebudowa kanalizacji w SP nr 376 przy ul. Ziemskiego w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.