Ogłoszenie z dnia 2009-09-30
Nasielsk: Poczwórne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i kruszywem dróg gminnych w miejscowści Żabiczyn oraz remont ulicy Garbarskiej w Nasielsku
Numer ogłoszenia: 339910 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk , ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nasielsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poczwórne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i kruszywem dróg gminnych w miejscowści Żabiczyn oraz remont ulicy Garbarskiej w Nasielsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Część I - poczwórne powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych w miejscowości Żabiczyn o długości ~ 2713 mb, w tym: a) Roboty przygotowawcze: profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej równiarką samojezdną wraz z zagęszczeniem walcem ogumionym na szerokość 6,00 m b) Poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z rozsypaniem klińca i grysów kamiennych płukanych o wymiarach 16/31,5 mm, 8/16 mm, 4/8 mm i 0/4 mm i skropienie emulsją asfaltowa każdej warstwy nawierzchni o szerokości 4,60 m oraz 4,7 m, transport kruszywa samochodami samowyładowczymi 5-10 Mg. Część II - remont ulicy Garbarskiej w Nasielsku o dł. 196,20 mb, w tym: a) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod podbudowę b) Uzupełnienie podbudowy żwirowej grub. 10 cm po ubiciu c) Nawierzchnia z betonu asfaltowego grub. 5 cm warstwa wiążąca d) Odwodnienie do studni chłonnej betonowej e) Wymiana włazu żeliwnego na kanalizacji sanitarnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium: Część I: 4.000 zł Część II: 1.000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci spełniający niżej podane warunki: 1. Muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 4. Muszą udowodnić, że dysponują środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zadania. 5. Muszą dysponować odpowiednimi pod względem kwalifikacji pracownikami inżynieryjno-technicznymi; kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 6. Muszą posiadać doświadczenie i przygotowanie fachowe - zrealizować w ciągu ostatnich 5 lat min 3 zadania o charakterze i złożoności zbliżonych do zakresu robót objętych zamówieniem potwierdzonych referencjami od Zamawiających. 7. Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym). 8. Udzielą na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 36 miesięcy. 9. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 6 niniejszej specyfikacji Informacje o oświadczeniach i dokumentach metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy (przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: w punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym czasie, oraz informacja dotyczącą personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) na załączniku nr 2 do formularza oferty. W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia. 4. Informację o podwykonawcach (jeżeli nie dotyczy wpisać nie dotyczy)- załącznik nr 3. 5. Wykaz niezbędnych maszyn, urządzeń i sprzętu, jakimi dysponuje Wykonawca i które zamierza wykorzystać do realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Należy podać następujące dane: rodzaj sprzętu, rok produkcji, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności, tj. własny czy wynajmowany/dzierżawiony). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 6. Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 zadania o charakterze i złożoności zbliżonych do zakresu robót objętych zamówieniem o wartości powyżej 200 000,00 złotych (brutto), na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego z cenami jednostkowymi oraz wartością zamówienia stanowiącą ofertę. 10. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 11. Zaakceptowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektroowa 3, 05-190 Nasielsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektroowa 3, 05-190 Nasielsk, pokój 109.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poczwórne powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych w miejscowości Żabiczyn.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poczwórne powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych w miejscowości Żabiczyn o długości ~ 2713 mb, w tym: a) Roboty przygotowawcze: profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej równiarką samojezdną wraz z zagęszczeniem walcem ogumionym na szerokość 6,00 m b) Poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z rozsypaniem klińca i grysów kamiennych płukanych o wymiarach 16/31,5 mm, 8/16 mm, 4/8 mm i 0/4 mm i skropienie emulsją asfaltowa każdej warstwy nawierzchni o szerokości 4,60 m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ulicy Garbarskiej w Nasielsku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ulicy Garbarskiej w Nasielsku o dł. 196,20 mb, w tym: a) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod podbudowę b) Uzupełnienie podbudowy żwirowej grub. 10 cm po ubiciu c) Nawierzchnia z betonu asfaltowego grub. 5 cm warstwa wiążąca d) Odwodnienie do studni chłonnej betonowej e) Wymiana włazu żeliwnego na kanalizacji sanitarnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI NASIELSK
- Budowa boiska sportowego przy szkole podstawowej w Cieksynie i utwardzenie terenu
- Modernizacja wybranych odcinków dróg gminnych
więcej: przetargi NASIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej w m. Lipianki - Etap I
- Budowa drogi publicznej nr 852577 P w miejscowości Joanka w Gminie Baranów.
- Przebudowa placu manewrowego i remont drogi wewnętrznej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Białej.
- Remont ścieżki rowerowej "Łynostrada" w ciągu drogi powiatowej Nr 1447N polegającej na wymianie nawierzchni z gruntowej na nawierzchnię bitumiczną
- Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Oświęcim - część II
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gołdap w 2025 roku
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.