Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-19
Legnica: Inwentaryzacja budynków - przetarg nr 6
Numer ogłoszenia: 33979 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7238213, fax 076 7238206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacja budynków - przetarg nr 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej budynków mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych w Legnicy, w celu stworzenia dokumentacji technicznej budynków w rozumieniu przepisów art. 29 ust. 1 pkt 1 c ustawy z dnia 24.06.94r. o własności lokali (Dz. U. z 2000 r. Nr 80 poz. 803) ul. ul. Lotnicza 6, Łukasińskiego 42, Matejki 1, Mickiewicza 22, Nowy Świat 31, Nowy Świat 4, Grunwaldzka 3, Jaworzyńska 5, Pl. Klasztorny 3, Rynek 21, Traugutta 11, Biegunowa 22-24
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.51.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 200.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 900 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie oświadczeń, zaświadczeń z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacaniu podatków oraz zaświadczeń z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu w płatnościach składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne. 2. Zarejestrowana działalność w zakresie objętym przetargiem - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie w oparciu o wypis z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadanie uprawnień budowlanych co najmniej w ograniczonym zakresie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane - ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów potwierdzających nadanie uprawnień budowlanych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny wypis z rejestru przedsiębiorców lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kserokopię dokumentów potwierdzających nadanie uprawnień budowlanych osobom sporządzającym inwentaryzację. 4. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu w opłatach za ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej Dział Techniczny, ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, pok. nr 306.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria zamawiającego, 59-220 Legnica, ul. Zielona 5, pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wykonanie serwisowania instalacji/urządzeń systemów klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz grzewczo-wentylacyjnych w obiektach O/ZUS Legnica oraz podległych jednostkach terenowych.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- DOSTAWA MOBILNEGO APARATU RTG ORAZ ULTRASONOGRAFU UROLOGICZNEGO
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH STOSOWANYCH W RAMACH CHEMIOTERAPII
- "Usługi w zakresie wykonywania operatów szacunkowych" - zamówienie zostało podzielone na 5 części
- Zakup i dostawa 50 sztuk krzeseł obrotowych do Sądu Okręgowego w Legnicy".
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





