Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-30
Świętochłowice: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 339786 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach , ul. Plebiscytowa 3/7, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 3462700, faks 032 3462729.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do siedziby urzędu sprzętu komputerowego. Zamówienie jest realizowane w ramach Części I i Części II. Część I: Komputer biurkowy (zestaw) - 7 sztuk Serwer - 1 sztuka Awaryjne urządzenia energetyczne (zasilacz awaryjny UPS) - 2 sztuki Drukarka laserowa - 3 sztuki Skaner komputerowy - 1 sztuka Dysk magnetyczny typ I - 4 sztuki Dysk magnetyczny typ II - 4 sztuki Dysk magnetyczny typ III - 2 sztuki Dysk magnetyczny typ IV - 2 sztuki Pamięć o dostępie swobodnym RAM typ I - 8 sztuk Pamięć o dostępie swobodnym RAM typ II - 6 sztuk Części komputerów (zasilacz do komputera) - 2 sztuki Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) - 2 sztuki Urządzenia z pamięcią flash USB typ I - 4 sztuki Urządzenia z pamięcią flash USB typ II - 2 sztuki Klawiatura komputerowa - 10 sztuk Myszka komputerowa - 10 sztuk Część II: Urządzenia sieciowe - Firewall sprzętowy+ System centralnego logowania i raportowania - 1 sztuka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.82.00.00 - Serwery 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.12.00 - Konsole 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.5. Zamawiający dodatkowo wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na Część I zamówienia, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował dostawy urządzeń komputerowych na kwotę złotych 90 000,00. 1.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: 1.2.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2.2. Każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu i części IV pkt 3.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 1 Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia. 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawca przedstawi: 2.1.1. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych, w art. 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 2.1.3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.1.5. Wykaz wykonanych dostaw (z podaniem wartości) w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (dotyczy Części I zamówienia). 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1. Dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. 3.2. Każdy z Wykonawców składa osobno dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 2, ppkt 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3, 2.1.4. 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych dostaw (z podaniem wartości) w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (dotyczy Części I zamówienia). 7. Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 8.1. Dokument wskazujący pełnomocnika (w przypadku jego ustanowienia) do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. 8.2. Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej tj. część VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w pkt. 2, 3, 4, 5, dla każdego partnera z osobna. Natomiast dokument wymieniony w pkt 1 oraz pkt 6 Wykonawcy składają wspólnie. 9. Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ wyjątek stanowi pkt 7). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć (za zgodność z oryginałem) każdą z tych stron..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.swietochlowice.sisco.info/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
ul. Plebiscytowa 3/7
41-600 Świętochłowice
pokój 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 07:45, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach ul. Plebiscytowa 3/7 41-600 Świętochłowice Sekretariat pokój 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
- Sukcesywne półroczne dostawy artykułów żywnościowych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Świętochłowicach - 01.07.2024 - 31.12.2024 - artykuły ogólnospożywcze
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Święto (...)
- Dostawa pojazdu osobowego o napędzie elektrycznym dla potrzeb Straży Miejskiej w Świętochłowicach
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa serwera dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 3 części
- Dostawa zestawów komputerowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Budowa monitoringu dla Miasta Darłowo
- Dostawa routerów i switchy
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.