eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Organizacja kursu magazyniera z obsługą wózka widłowego w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Cedry Wielkie: Organizacja kursu magazyniera z obsługą wózka widłowego w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2
Numer ogłoszenia: 339760 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich , ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 683 66 01, faks 58 683 66 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursu magazyniera z obsługą wózka widłowego w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przeprowadzenia kursu magazyniera z obsługą wózka widłowego. Program kursu powinien być podzielony na część teoretyczną oraz indywidualną część praktyczną zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodów zaakceptowanych przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej oraz dający uprawnienia do wykonywania w.w zawodu. Program kursu powinien zawierać bloki tematyczne wymagane na państwowym egzaminie Urzędu Dozoru Technicznego. 2.Zakres programowy kursu powinien obejmować następujące zagadnienia: - przyjęcie odpowiedzialności materialnej, - przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie towarów zgodnie z najnowszą technologią magazynową, - sporządzanie dokumentów magazynowych, - prowadzenie ewidencji ruchu i stanu zapasów oraz wykonywanie inwentaryzacji przy wspomaganiu komputerowym, - kierowanie magazynem i personelem magazynowym zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, - sporządzanie dokumentów kasowych, prowadzenie ewidencji ruchu i stanu zapasu oraz wykonywanie inwentaryzacji, - obsługa komputerowych programów użytkowych w magazynie, - obsługa wózków widłowych (typy stosowanych wózków, budowa wózków, czynności operatora przy obsłudze wózka widłowego (przed podjęciem pracy, w czasie pracy i po zakończeniu pracy), wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, BHP w zawodzie, wiadomości o dozorze technicznym, praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem.). 3. Szkolenie musi być zakończone egzaminem wewnętrznym (część pisemna + część praktyczna). Po pozytywnie zdanym egzaminie wewnętrznym Wykonawca zgłasza uczestnika kursu do Państwowej Komisji Egzaminacyjnej celem przystąpienia do egzaminu państwowego, którego zaliczenie będzie uprawniało do kierowania i operowania wózkiem widłowym. Koszt tego egzaminu pokrywa Wykonawca i powinien go wliczyć w cenę oferty. 4. Szkolenie powinno zakończyć się przeprowadzeniem egzaminu sprawdzającego oraz wydaniem stosownego: - zaświadczenia o ukończeniu szkolenia na podstawie §18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. poz. 186 z późn. zm.) - zaświadczenia kwalifikacyjnego z Urzędu Dozoru Technicznego o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. z 2001r. Nr 79, poz. 849 ze zmianami). 5. Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć 6. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem kursu. 7. W przypadku konieczności posiadania przez uczestników badań lekarskich, przed rozpoczęciem kursu Wykonawca zobowiązany jest do ich skierowania na badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu oraz do sfinansowania tych badań i zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o wynikach badań niezwłocznie po ich otrzymaniu. 8. W przypadku braku wskazań do uczestniczenia w przedmiotowym szkoleniu wynikającego z przeprowadzonych badań lekarskich Wykonawca otrzyma tylko wynagrodzenie za wykonane badania lekarskie. 9. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. 10. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu. 11. Miejsce szkolenia: W miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację zajęć zgodnie z przepisami BHP, w pomieszczeniach odpowiednio dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia. - WYKŁADY - sala dydaktyczna przystosowana do liczby uczestników, w której każdy kursant będzie mieć zapewnione miejsce siedzące (stolik-ławka bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek oraz niezbędne materiały dydaktyczne i szkoleniowe. - PRAKTYKA - miejsce przystosowane do przeprowadzenia zajęć objętych przedmiotem zamówienia oraz niezbędny sprzęt umożliwiający przeprowadzenie części praktycznej szkolenia tj.: co najmniej 2 wózki widłowe umożliwiające przeprowadzenie zajęć praktycznych. Plac manewrowy wyposażony w co najmniej 16 sztuk pachołków, co najmniej 10 sztuk palet. Plac manewrowy musi być odpowiednio utwardzony o rozmiarze zapewniającym właściwy przebieg szkolenia. (w tym odzież ochronną i sprzęt ochronny - jeżeli to konieczne). 12. Liczba uczestników: 10 Beneficjentów Ostatecznych zakwalifikowanych przez Zamawiającego do udziału w szkoleniu pn. kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2 13. Termin realizacji: w okresie 18 września 2013r.-22 listopad 2013r. 14. Wymiar czasowy: kurs powinien obejmować 110 godzin - 30 godzin zajęć teoretycznych oraz 80 godzin zajęć praktycznych. Określenie godzina oznacza godzinę zegarową - 60 minut. 15. Odpowiednio szczegółowy harmonogram realizacji kursu z zajęciami rozpisanymi na każdego uczestnika wymaga akceptacji Zamawiającego. 16. Inne postanowienia dotyczące kursu: - Zajęcia teoretyczne mogą się odbywać w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 9:00 - 19:00 - Wszyscy uczestnicy kursu mają otrzymać od Wykonawcy materiały edukacyjne w formie drukowanej oraz elektronicznej (płyta CD, długopis, teczka, zeszyt-notes, skrypty dotyczące danego kursu zawierające omawiane zagadnienia, oznaczone logo projektu) - Pomieszczenia, w których odbywać się będzie cześć teoretyczna oraz praktyczna kursów zapewnia Wykonawca - Sala, w której odbędą się zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać oznaczone przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. - Zamawiający ma prawo wprowadzić zmiany w przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramie zajęć. Jeżeli Zamawiający wprowadzi takie zmiany poinformuje o tym Wykonawcę minimum 7 dni przed terminem kursu. - W cenie oferty należy przewidzieć koszty pierwszego egzaminu państwowego dla każdego uczestnika - Wykonawca ubezpieczy uczestników na czas trwania szkolenia - Wykonawca zagwarantuje dla uczestników podczas przerw kawowych herbatę, kawę, ciastka, wodę mineralną. - W przypadku, gdy zajęcia będą trwały więcej niż 5 godzin dziennie - Wykonawca zapewni w cenie kursu także 1 gorący posiłek dla uczestników projektu. 17. Operacja współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej 18. Cenę oferty należy traktować, jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 19.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 20.Transport do miejsca, w którym będzie odbywał kurs zapewnia Wykonawca.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna takiego, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się posiadanym doświadczeniem w realizacji: co najmniej dwóch usług, których przedmiotem było przeprowadzenie kursu magazyniera z obsługą wózka widłowego, z udziałem co najmniej pięciu osób w każdym z nich. Wykazane przez Wykonawcę usługi muszą być wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę posiadającego niezbędny potencjał techniczny Zamawiający uzna takiego, który dysponuje pomieszczeniami odpowiednio dostosowanymi do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadającymi odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia. -WYKŁADY - sala dydaktyczna przystosowana do liczby uczestników (10), w której każdy kursant będzie mieć zapewnione miejsce siedzące (stolik/ławka bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek oraz niezbędne materiały dydaktyczne i szkoleniowe. - PRAKTYKA - Za Wykonawcę posiadającego niezbędny sprzęt: - co najmniej 2 wózki widłowe umożliwiające przeprowadzenie zajęć praktycznych. Ponadto Wykonawca winien posiadać plac manewrowy wyposażony w co najmniej 16 sztuk pachołków, co najmniej 10 sztuk palet. Plac manewrowy musi być odpowiednio utwardzony o rozmiarze zapewniającym właściwy przebieg szkolenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uznany zostanie taki, który dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami spełniającymi następujące wymagania: - posiadającymi wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat budowy i obsługi wózków widłowych oraz posiadać ukończony kurs operatorów wózków widłowych potwierdzony uzyskaną kwalifikacją zawodową. Wymaga się przeprowadzenia przez każdą z osób co najmniej dwóch szkoleń grupowych (każda grupa musi obejmować minimum 5 osób) o tematyce zgodnej z profilem zamówienia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia tego wymogu Wykonawca składa oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez osoby wytypowane do realizacji zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty 2.W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale I pkt. V ppkt. 8 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: zmiany ustawowej podatku VAT - poprzez zmianę jednostkowej ceny brutto usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz maksymalnej wartości zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.