To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-09
Ogłoszenie nr 339673 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.
Orzesze: Przebudowa ul. Łukasiewicza w Orzeszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308508
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny
276257653, ul.
ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48323248800, faks
+48323248826, e-mail
rzp@orzesze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Łukasiewicza w Orzeszu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP.271.23.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia 1.1 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 1.2 Przedmiot zamówienia: Przebudowa ul. Łukasiewicza w Orzeszu. Remont odcinka nawierzchni na odcinku - 300 mb Roboty przygotowawcze 1. Cięcie piłą nawierzchni beton niespękanych na gł. 12 cm - 10,00 m 2. Mechaniczna rozbiórka z wywozem rumoszu z podbudowy bet. gr. 12 cm - 10,00 m2 3. Rozebranie krawężników bet. o wym. 15x30cm na podsypce cem-piask - 20,00 m z odwozem i utylizacją 4. Rozebranie ław z bet. pod krawężniki z odwozem i utylizacją - 1,20 m Odwodnienie 1. Roboty ziemne w gruncie kat III wykonane koparkami podsięb. - 4,80 m3 z transportem urobku i utylizacją (wykop pod przykanaliki i studzienki ściekowe) 2. Podłoża pod kanały i obiekty z mat sypkich gr 10 cm - 0,48 m3 (podsypki z piasku pod przykanaliki i studzienki ściekowe) 3. Podłoża betonowe gr 10cm - ława z chudego bet pod studzienki ściekowe - 0,20 m3 4. Studzienki ściekowe uliczne bet. O śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 2 szt 5. Kanały z rur PCV o śr. Zewn. 200 mm łączone na wcisk - przykanaliki - 3,00 m 6. Podłoża pod kanały i obiekty z mat sypkich o gr. 25 cm - 3,437 m3 obsypka z rur i zasypanie wykopów piaskiem 7. Odwodnienie liniowe z polimerobetonu bez podbudowy - 3,00 m -elementy korytkowe o śr. 200 mm - ruszt żeliwny - wymiana odwodnienia liniowego Podbudowa 8. Roboty ziemne w gruncie kat IV wykonane koparkami podsięb. - 325,53 m3 o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku i utylizacją 9. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstr. nawierzchni - 930,09 m2 w gr kat.III-IV 10. Dolna warstwa podbudowy z z kruszywa łamanego - gr. 17 cm - 840,09 m2 11. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - gr. 8 cm - 741,99 m2 kruszywo łamane frakcji 0-31,5 mm Krawężniki 12. Ława betonowa z oporem pod krawężniki - 39,37 m3 13. Krawężniki betonowe o wym. 15*30 cm na podsypce cem-piask - 656,10 mb Roboty nawierzchniowe 14. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 6,00 szt 15. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 11,00 szt 16. Wjazdy do bram z kostki brukowej bet. 20x10 cm o gr. 8 cm - 660,00 m2 na podsypce cem-piask - nawierzchnia drogi z kostki BEHATON szara 17. Wjazdy do bram z kostki brukowej bet. 20x10 cm o gr. 8 cm - 81,99 m2 na podsypce cem-piask - nawierzchnia zjazdów z kostki BEHATON czerwona Roboty wykończeniowe 18. Rozebranie naw. Z kostki beton na zjazdach wraz z obrzeżami - 30,00 m2 19. Wjazdy do bram z kostki brukowej bet. 20x10 cm o gr. 8 cm - 30,00 m2 na podsypce cem-piask - ułożenie kostki z rozbiórki 20. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mechan. - 12,00 m3 o gr warstwy 10 cm - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym frakcji 4/31,5 mm 21. Geodezyjna mapa powykonawcza - 1 kpl II. Zakres zamówienia: 1. roboty budowlane na wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni remontowanej ulicy poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego 1. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z gazu, wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności. Wykonawca zapewni w trakcie realizacji robót możliwość dojazdu karetki pogotowia, służb specjalnych w wypadkach bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia, koniecznej ochrony mienia. 3. roboty budowlane prowadzić pod nadzorem i kontrolą właścicieli sieci uzbrojenia terenu 4. usunąć wszelkie kolizje nie wymienione w opisie i uwagach, a które można było przewidzieć przy kalkulowaniu ceny oferty 5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych 6. oznakować wykonywane roboty zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt 7. powiadomić zarządcę drogi - Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia 8. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 9. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 1.2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ). 1.2.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.2.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.2.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.2.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.2.8. Warunki gwarancji - min. 3 lata do 5 lat gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały licząc od dnia ostatecznego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.2.9. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Dodatkowy przedmiot: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 34922100-7 Oznakowanie drogowe 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.3. Podwykonawcy: 1.3.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.3.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.3.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.3.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.3.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 7 do SIWZ) 1.3.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.4. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.5. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierownika robot, m.in. czynności betonowania, czynności brukarskie, czynności instalacyjne, czynności kierujących ruchem drogowym podczas wykonywania robot i innych pracowników- minimum 5 osób.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111200-0,
34922100-7,
45233000-9,
45233120-6,
45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT141729.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 131610,0 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Usługi transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Ubezpieczenie Miasta Orzesze"
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.