eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowo-rekreacyjnego w ramach miesięcznego abonamentu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Wrocław: Dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowo-rekreacyjnego w ramach miesięcznego abonamentu
Numer ogłoszenia: 339655 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych , ul. Małachowskiego 9, 50-084 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 717 14 00, faks 71 717 55 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: transport kolejowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowo-rekreacyjnego w ramach miesięcznego abonamentu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowego w ramach miesięcznego abonamentu. CPV - 92600000-7 1. Wykonawca poprzez dostarczone karnety/bilety wstępu zapewni dla uprawnionych osób dostęp do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowego w ramach miesięcznego abonamentu. Usługi jakie Wykonawca zapewni w ramach realizacji zamówienia jako minimum to: a) Basen kryty (lub równoważnie: Aquapark) b) Aqua-aerobik c) Grota solna d) Indor cycling e) Zajęcia Jogi f) Lodowisko g) Nordic walking h) Sauna i) Siłownia j) Spinning k) Squash l) Sztuki walki m) Ściana wspinaczkowa n) Taniec o) Zajęcia Fitness 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający oczekuje, aby dostępność placówek (punktów usługowych) była możliwie najszersza i obejmowała obszar całego kraju (Polska). Zamawiający oczekuje, aby co najmniej 5 % ogólnej liczby placówek (punktów usługowych) znajdował się na terenie województwa dolnośląskiego oraz aby co najmniej 50 % z liczby placówek (punktów usługowych) z terenu województwa dolnośląskiego znajdowała się na terenie Miasta Wrocławia. 3. Karnety powinny być przygotowane w formie np.: bonów, kart magnetycznych, kart chipowych, kart zbliżeniowych etc. Stanowiących imienne karty wejścia do poszczególnych placówek rekreacyjnych dla każdej z uprawnionych osób. 4. Wykonawca winien zapewnić realizację zamówienia w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 5. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować całość zamówienia. 6. Karnety winny upoważniać użytkownika do wejść oraz korzystania z usług w obiektach zlokalizowanych na terenie całego kraju oraz w szczególności w obszarze Wrocławia. 7. Zakres usług, dostępnych w ramach pakietu sportowego-rekreacyjnego, będzie dostępny na stronie internetowej Wykonawcy. 8. Wykonawca musi zaproponować w ramach karnetu możliwość skorzystania, na terenie Wrocławia, z minimum 50 obiektów, w tym co najmniej dwoma basenami o dł. min. 25m każdy. 9. Wykonawca zapewni możliwość dokonania zakupu dodatkowych karnetów w liczbie nie przekraczającej 20 % wielkości przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający informuje, że liczba 550 karnetów jest szacunkiem dokonanym na podstawie aktualnego zainteresowania pracowników i innych osób uprawnionych ze strony pracodawcy tą formą rekreacji, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tej ilości na mniejszą do 20%. 11. Lista kart/karnetów dla pracowników i osób towarzyszących oraz dzieci ustalona zostanie na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże na 10 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Następne zamówienia odbywać się będzie każdorazowo na 10 dni przed końcem danego miesiąca. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany osobowej listy kart korzystających z karnetu, z zastrzeżeniem że zmiana użytkownika karnetu nastąpi po wcześniejszym zawiadomieniu przez Zamawiającego. Zawiadomienie takie nastąpi nie później jak na koniec każdego miesiąca. 13. Wykonawca w ramach realizacji zadania, umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę we Wrocławiu i innych miastach Polski, w trakcie trwania niniejszej umowy. 14. Aktualna lista obiektów winna być zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonawca zapewni możliwość dokonania zakupu dodatkowych karnetów w liczbie nie przekraczającej 20 % wielkości przedmiotu zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00 - Usługi sportowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia, według zasady: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia, według zasady: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia, według zasady: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia, według zasady: spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z ofertą musi przedłożyć Wykaz oferowanych przez Wykonawcę usług - w formie tabelarycznego zestawienia lub zawierających wymagane informacje materiałów reklamowych lub promocyjnych. Dostarczone dokumenty powinny zawierać informacje potwierdzające, że oferowane usługi są zgodne tj. spełniają minimalne wymagania Zamawiającego, dotyczące pakietu usług wskazane w § 3 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 25
  • 2 - Cena jednostkowa miesięczna karnetu dla osoby towarzyszącej - 25
  • 3 - Cena jednostkowa miesięczna karnetu dla dzieci poniżej 15-tego roku życia - 25
  • 4 - Dostępność - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przewozy Regionalne sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu, ul. Stanisława Małachowskiego 9, Wrocław (Dział Ekonomiczny -pokój 206).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Przewozy Regionalne sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu, ul. Stanisława Małachowskiego 9, Wrocław (Dział Ekonomiczny -pokój 206).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: 1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl. 2. Dla obliczenia terminu składania ofert Zamawiający zastosował możliwość skrócenia terminu na publikację ogłoszenia, przewidzianą w art. 5 ust. 1 Ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia są usługi o charakterze niepriorytetowym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.