Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-22
Pilzno: ODBUDOWA PRZEDSZKOLA W PILŹNIE
Numer ogłoszenia: 339652 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilzno , ul. Rynek 6, 39-220 Pilzno, woj. podkarpackie, tel. 014 6721036, faks 014 6722491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilzno.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA PRZEDSZKOLA W PILŹNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Odbudowa przedszkola w Pilźnie. W ramach zadania zostanie odbudowany obiekt przedszkola o kubaturze 5 785,0 m3. W zakres zadania wchodzi: rozbiórka istniejącego obiektu przedszkola do górnego poziomu ścian fundamentowych oraz odbudowa obiektu przedszkola..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) następujące roboty budowlane: - wykonał budynek w systemie szkieletowym ze stali zimnogiętej o kubaturze min. 5 000 m3 i wartości robót min. 2,6 mln netto; powyższy warunek będzie również spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem dwóch budynków w systemie szkieletowym ze stali zimnogiętej o kubaturze min. 2 500 m3 każdy i wartości robót min. 1,3 mln netto dla każdego budynku. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku, w walutach obcych, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wskaże poniższe osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniające następujące wymagania: b1) Kierownik budowy posiadający: - następujące kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia, - doświadczenie w kierowaniu budową na obiekcie wykonanym w systemie szkieletowym ze stali zimnogiętej, b2) Kierownik robót branży sanitarnej posiadający: - następujące kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia, b3) Kierownik robót branży elektrycznej posiadający: - następujące kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia. Uwagi: - jedna osoba może pełnić kilka funkcji, - Zamawiający będzie honorował także zagraniczne uprawnienia budowlane w zakresie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz ma zawierać roboty w zakresie wykonania budynków w systemie szkieletowym ze stali zimnogiętej. Za najważniejsze roboty dla których należy przedstawić dowody uznaje się roboty budowlane niezbędne do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt III.3.2. Dowodami, o których mowa w pkt III.4.1., są: a) poświadczenie, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. c) Wykonawca w miejsce poświadczenia, o którym mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30-12-2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). d) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej. Zamawiający nie wymaga wskazania w wykazie robót budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, to zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Do terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio zapisy z pkt III.4.3.1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Termin zakończenia robót może ulec zmianie w następujących przypadkach: - opóźnienia przekazania przez Zamawiającego placu robót, jeżeli to opóźnienie nastąpiło z przyczyn zależnych od Zamawiającego, - przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, w tym spowodowanych zmianą dokumentacji projektowej, - zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, - wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, - wystąpienia siły wyższej np. powodzi, trąby powietrznej - mającej wpływ na realizację robót, - wystąpienia utrudnień w prowadzeniu robót, niezależnych od Wykonawcy, których nie można było wcześniej przewidzieć. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: - ujawnienia się wad dokumentacji technicznej, - zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w zakresie lub w sposób przewidziany w dokumentacji technicznej nie jest możliwe, - zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych niż przewidziane w dokumentacji projektowej. 3) Wykonawca, w szczególnych przypadkach, może wystąpić z wnioskiem o zmianę kierownika budowy/robót, pod warunkiem, iż proponowany kierownik spełnia wymagania postawione w SIWZ. Do szczególnych przypadków zaliczamy m.in. długotrwałą chorobę uniemożliwiającą pełnienie pracy. 4) Wynagrodzenie umowne ulegnie zmianie w przypadku: - zmiany ilości faktycznie wykonanych robót w stosunku do ilości tych robót zawartych w przedmiarze robót (kosztorysie ofertowym), - wykonania robót wynikających z Dokumentacji Projektowej, lecz nie ujętych w przedmiarze robót. Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do Dokumentacji Projektowej. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie rozliczenia obmiarowego w formie kosztorysu powykonawczego. 5) Wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (dotyczy nie zafakturowanej części wynagrodzenia). 6) Jeżeli w trakcie realizacji umowy zajdzie potrzeba zmiany podwykonawcy np. z powodu jego upadłości, to nowy podwykonawca musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Ponadto, jeżeli Wykonawca wykorzystał zasoby podwykonawcy przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym, to nowy podwykonawca musi spełniać wymagania postawione w SIWZ. Dla oceny tego spełniania Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty opisane w SIWZ. Wszystkie dopuszczalne zmiany umowy przedstawione są we wzorze umowy (część II SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilzno.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pilźnie, adres: 39-220 Pilzno, ul. Rynek 6, pok. nr 4. Odpłatność za kopię SIWZ wynosi 630,00 zł netto, płatne gotówką lub przelewem z terminem zapłaty 7 dni..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pilźnie, 39-220 Pilzno, ul. Rynek 6, pok. nr 1 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest objęty współfinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PILZNO
więcej: przetargi PILZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności (...)
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Chociczy w ramach zadania "Poprawa jakości edukacji włączającej w Zespole Szkół w Chociczy"
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Utworzenie żłobka miejskiego oraz domu kultury przy ul. Ceglanej 2A w Białej Podlaskiej"
- Budowa przedszkola o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej w Kłodzku - obiekt demonstracyjny.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Strumień - etap I w podziale na dwa zadania
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





