eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilznoODBUDOWA PRZEDSZKOLA W PILŹNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Pilzno: ODBUDOWA PRZEDSZKOLA W PILŹNIE
Numer ogłoszenia: 339652 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilzno , ul. Rynek 6, 39-220 Pilzno, woj. podkarpackie, tel. 014 6721036, faks 014 6722491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilzno.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA PRZEDSZKOLA W PILŹNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Odbudowa przedszkola w Pilźnie. W ramach zadania zostanie odbudowany obiekt przedszkola o kubaturze 5 785,0 m3. W zakres zadania wchodzi: rozbiórka istniejącego obiektu przedszkola do górnego poziomu ścian fundamentowych oraz odbudowa obiektu przedszkola..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) następujące roboty budowlane: - wykonał budynek w systemie szkieletowym ze stali zimnogiętej o kubaturze min. 5 000 m3 i wartości robót min. 2,6 mln netto; powyższy warunek będzie również spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem dwóch budynków w systemie szkieletowym ze stali zimnogiętej o kubaturze min. 2 500 m3 każdy i wartości robót min. 1,3 mln netto dla każdego budynku. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku, w walutach obcych, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wskaże poniższe osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniające następujące wymagania: b1) Kierownik budowy posiadający: - następujące kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia, - doświadczenie w kierowaniu budową na obiekcie wykonanym w systemie szkieletowym ze stali zimnogiętej, b2) Kierownik robót branży sanitarnej posiadający: - następujące kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia, b3) Kierownik robót branży elektrycznej posiadający: - następujące kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia. Uwagi: - jedna osoba może pełnić kilka funkcji, - Zamawiający będzie honorował także zagraniczne uprawnienia budowlane w zakresie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz ma zawierać roboty w zakresie wykonania budynków w systemie szkieletowym ze stali zimnogiętej. Za najważniejsze roboty dla których należy przedstawić dowody uznaje się roboty budowlane niezbędne do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt III.3.2. Dowodami, o których mowa w pkt III.4.1., są: a) poświadczenie, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. c) Wykonawca w miejsce poświadczenia, o którym mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30-12-2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). d) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej. Zamawiający nie wymaga wskazania w wykazie robót budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, to zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Do terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio zapisy z pkt III.4.3.1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Termin zakończenia robót może ulec zmianie w następujących przypadkach: - opóźnienia przekazania przez Zamawiającego placu robót, jeżeli to opóźnienie nastąpiło z przyczyn zależnych od Zamawiającego, - przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, w tym spowodowanych zmianą dokumentacji projektowej, - zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, - wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, - wystąpienia siły wyższej np. powodzi, trąby powietrznej - mającej wpływ na realizację robót, - wystąpienia utrudnień w prowadzeniu robót, niezależnych od Wykonawcy, których nie można było wcześniej przewidzieć. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: - ujawnienia się wad dokumentacji technicznej, - zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w zakresie lub w sposób przewidziany w dokumentacji technicznej nie jest możliwe, - zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych niż przewidziane w dokumentacji projektowej. 3) Wykonawca, w szczególnych przypadkach, może wystąpić z wnioskiem o zmianę kierownika budowy/robót, pod warunkiem, iż proponowany kierownik spełnia wymagania postawione w SIWZ. Do szczególnych przypadków zaliczamy m.in. długotrwałą chorobę uniemożliwiającą pełnienie pracy. 4) Wynagrodzenie umowne ulegnie zmianie w przypadku: - zmiany ilości faktycznie wykonanych robót w stosunku do ilości tych robót zawartych w przedmiarze robót (kosztorysie ofertowym), - wykonania robót wynikających z Dokumentacji Projektowej, lecz nie ujętych w przedmiarze robót. Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do Dokumentacji Projektowej. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie rozliczenia obmiarowego w formie kosztorysu powykonawczego. 5) Wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (dotyczy nie zafakturowanej części wynagrodzenia). 6) Jeżeli w trakcie realizacji umowy zajdzie potrzeba zmiany podwykonawcy np. z powodu jego upadłości, to nowy podwykonawca musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Ponadto, jeżeli Wykonawca wykorzystał zasoby podwykonawcy przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym, to nowy podwykonawca musi spełniać wymagania postawione w SIWZ. Dla oceny tego spełniania Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty opisane w SIWZ. Wszystkie dopuszczalne zmiany umowy przedstawione są we wzorze umowy (część II SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilzno.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pilźnie, adres: 39-220 Pilzno, ul. Rynek 6, pok. nr 4. Odpłatność za kopię SIWZ wynosi 630,00 zł netto, płatne gotówką lub przelewem z terminem zapłaty 7 dni..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pilźnie, 39-220 Pilzno, ul. Rynek 6, pok. nr 1 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest objęty współfinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.