eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Dostawa samochodu osobowego dla Powiatu Mieleckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Mielec: Dostawa samochodu osobowego dla Powiatu Mieleckiego
Numer ogłoszenia: 33964 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Mielecki , ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, faks 017 7800402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego dla Powiatu Mieleckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu osobowego dla Powiatu Mieleckiego. Pojazd będący przedmiotem zamówienia powinien spełniać co najmniej poniżej podane parametry techniczne oraz posiadać podane niżej wyposażenie. Specyfikacja techniczna pojazdu 5 - osobowego : Samochód fabrycznie nowy - dopuszczalny rocznik 2012 Rozstaw osi min.: 2 750 mm Rozstaw kół osi przedniej i tylnej min.: 1 515 mm -każda oś Długość min.: 4 800 mm Szerokość z lusterkami min.: 2 000 mm Nadwozie: sedan 4 - drzwiowe Kolor nadwozia : lakier metalik, kolor : czarny, granatowy lub grafit Silnik pojemność min.1 950 cm3 - max.2100 cm3 Moc min.: 170 KM Norma czystości spalin : Euro 5 Skrzynia biegów: manualna, 6-cio biegowa Napęd na koła przednie Zbiornik paliwa min. 60 l Rodzaj paliwa : olej napędowy Warunki gwarancji : Silnik i podzespoły min. 36 miesięcy, lub limit 150 000 km Lakier nadwozia min. 36 miesięcy, Perforacja nadwozia min. 144 miesiące Minimalne wymagania wyposażenia pojazdu: -ABS z układem wspomagania nagłego hamowania, -napęd na koła przednie, -skrzynia biegów 6 - cio biegowa manualna, -czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, -boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, -kurtyny powietrzne przód i tył, -tapicerka skórzano - materiałowa, -system wspomagania trakcji : ESP, ASR, -klimatyzacja dwustrefowa, automatyczna z filtrem, -chłodzony schowek w desce rozdzielczej, -tempomat, -szyby boczne przednie i tylne regulowane elektrycznie, -lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, składane, podgrzewane, -centralny zamek zdalnie sterowany, -światła p.mgielne, -reflektory Bi-kseonowe, kierunkowe doświetlające zakręt, -kierunkowskazy umieszczone w lusterkach zewnętrznych, -automatyczne włączane światła mijania i wycieraczki przedniej -czujnik zmierzchu i deszczu, -automatyczne odblokowanie drzwi w przypadku zderzenia, -automatycznie włączany hamulec postojowy, -czujnik parkowania przód i tył, -kamera parkowania tył, -automatyczne odblokowanie drzwi przy zbliżaniu się kierowcy i automatyczne blokowanie się drzwi przy oddalaniu się kierowcy od pojazdu, -fotel kierowcy regulowany elektrycznie, -radioodtwarzacz samochodowy CD MP3, sterowanie przy kierownicy, -radio z systemem łączności Bluetooth, -telefoniczny zestaw głośnomówiący Bluetooth, -złącze cyfrowe gniazda USB + JACK, -nawigacja z aktualnymi mapami Polski i Europy, sterowane przy pomocy joysticka z kolorowym wyświetlaczem LCD, -obręcze kół - aluminiowe min. 17 calowe, -wspomaganie układu kierowniczego, -koło zapasowe z aluminiową obręczą, -koło kierownicy skórzane, -kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, -aluminiowe listwy progowe, -komplet kół zimowych z obręczami aluminiowymi min. 17 cali plus opony - 4 sztuki, -chromowana końcówka rury wydechowej, -autoalarrm samochodowy fabryczny, -dywaniki samochodowe 2 komplety - jeden komplet zimowy - gumowy i jeden letni ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mielcu 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b, pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mielcu 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b - sala nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.