Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-28
Warszawa: Zakup, dostawa i rozładunek artykułów spożywczych innych
Numer ogłoszenia: 339645 - 2010; data zamieszczenia: 28.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 129 "Raj Na Skarpie" , ul. Jazdów 10 B, 00-467 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 628 28 43, faks 22 628 28 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: raj29@op.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i rozładunek artykułów spożywczych innych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: aromat do ciast , różne zapachy zawartość 2ml-30szt; ananasy w lekkim syropie , w metalowej puszce ,waga 565g -80szt; budyń śmietankowy lub owocowy ,masa netto 60g -140 szt; bakalie ,op.folia ,masa 250g - 20 szt ; batonik czekoladowy z nadzieniem mlecznym , masa 80-120 g -2000szt; bazylia -susz , masa 10g - 80szt;cukier puder ,opakowanie papierowe , waga -500g -30 kg;cukier biały ,opakowanie papierowe, waga 1000g-800kg; cukier waniliowy ,waga32g-60szt;czosnek granulowany,waga 32g-60szt;drożdże suche , waga -7g -50szt; dżem wysoko słodzony, waga 320g - 150szt; fasolka biała , drobna ,sucha -60kg; fasolka konserwowa, waga -400g -40szt; groch suchy , łuskany, połówki - 50 kg;chrzan tarty na kwasku,opakowanie-słoiczek , waga 200ml -50 szt;groszek zielony , konserwowy , waga -400g -50 szt;galaretka owocowa, opakowanie papierowe,masa 100g -160 szt;herbata czarna ,liściasta ,opakowanie papierowe ,masa 100g - 120szt;herbata czarna expresowa , opakowanie -kartonik w 100szt.torebek - 100szt;herbata owocowa , miętowa, zielona w zależności od potrzeby ,opakowanie -kartonik w kartoniku od 20 -50szt.torebek -120szt;koncentrat pomidorowy ,opakowanie puszka metalowa , masa 410g -150szt; kakao naturalne , opakowanie kartonik ,masa 100g -80szt;czekolada rozpuszczalna,opakowanie torba metalowa , masa 1000g - 25szt;kawa zbożowa rozpuszczalna ,opakowanie-kartonik,masa 150g -50szt;kisiel owocowy , masa 100g - 80szt;kasza manna, pszenna -25kg;kasza gryczana , palona - 80kg;kasza pęczak -20kg;kasza jęczmienna drobna -30kg;kukurydza słodka ,konserwowa , opakowanie puszka metalowa, masa 400g - 60szt;ketchup łagodny w butelce plastikowej , masa 480g-80szt;kaszka kukurydziana -20kg;koperek susz , waga 20g -60szt;liście laurowe,masa 20g - 50szt;makaron typu świderki , opakowanie folia, masa 500g-80kg; makaron nitki ,masa 500g-120kg;makaron spageti ,masa 500g - 90 kg; makaron rurki ,masa 500g -100kg;makaron wstążka ,masa 500g -100kg, makaron zacierka , masa 250g-70kg;miód wielokwiatowy , opakowanie słoik , masa 380g -900g - 80kg;mąka pszenna typ 550 , opakowanie papierowe , masa 1000g - 120 kg;mąka ziemniaczana -25kg; napój herbaciany , granulat , masa 1000g - 20szt;krem czekoladowy , opakowanie słoik , masa 350g - 4okg; natka susz ,masa 15g - 30szt;oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia na zimno , masa 500ml - 25 szt; olej rzepakowo- słonecznikowy w butelce plastikowej 1000ml-120szt;oregano-susz , masa 15g -40szt; płatki kukurydziane smaku miodowym , masa netto 250g -100szt;płatki kukurydziane o smaku cynamonowym , masa netto 250g -100szt; płatki kukurydziane ,masa 250g -150szt;płatki kukurydziane o smaku czekoladowym , masa 250 g- 100szt;pieprz czarny mielony , masa15g - 80szt, płatki jęczmienne , masa 500g-40 szt;płatki ryżowe , masa 250g -40szt; płatki owsiane ,masa 1000g- 50szt;ryż długo ziarnisty , masa 1000g -50 kg;powidła śliwkowe bez koncentratów , opakowanie słoik , masa 320 g - 80 szt;tuńczyk w oleju , duże kawałki ,opakowanie puszka metalowa , masa 185g -90szt;seler konserwowy , opakowanie słoik , masa 1800g - 12 szt; sól jodowana, warzona , opakowanie folia ,masa 1000g - 100kg;sok owocowy ,mała zawartość cukru , bez konserwantów ,opakowanie karton 1000ml - 120szt;syrop malinowy lyub pomarańczowy , opakowanie -butelka szklana ,masa 1000ml -120szt;ziele angielskie- przyprawa ,masa 15g - 40szt;zioła prowansalskie - przyprawa , masa 15g -30szt; maggi - przyprawa do zup , opakowanie buteleczka p-200ml -40szt;wafelki z nadzieniem orzechowym , czekoladowym lub śmietankowym w czekoladzie , masa 29g -2000szt;ciasteczka maslane , kruche ,opakowanie karton 1000g -2500g -50kg;ciastka herbatniki , masa netto 80 -120 g - 400szt; pierniczki w czekoladzie , masa 150g -400szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony , gdy Wykonawca wykaże się spełnieniem tego warunku składając oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony , gdy Wykonawca wykaże się spełnieniem tego warunku składając oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony , gdy Wykonawca wykaże się spełnieniem tego warunku składając oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony , gdy Wykonawca wykaże się spełnieniem tego warunku składając oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony , gdy Wykonawca wykaże się spełnieniem tego warunku składając oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: raj29@op.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole nr 129 Raj na Skarpie
ul.Jazdów 10 b , 00-467 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Przedszkole nr 129 Raj na Skarpie ul.Jazdów 10b , 00-467 Warszawa gabinet Dyrektora Przedszkola nr 129.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - PIECZYWO"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - MIĘSO, WĘDLINY i DRÓB"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina "
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.