eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w TarnowieCZĘŚĆ I zamówienia - "Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej" dla 10 osób, CZĘŚĆ II zamówienia - "Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL BASE" dla 15 osób, CZĘŚĆ III zamówienia - "Obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP" dla 15 osób.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-09

Ogłoszenie nr 339620 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.

Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie: CZĘŚĆ I zamówienia - "Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej" dla 10 osób, CZĘŚĆ II zamówienia - "Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL BASE" dla 15 osób, CZĘŚĆ III zamówienia - "Obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP" dla 15 osób.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (II) Mój rozwój, moja szansa" realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 308148 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 85176311800000, ul. pl. J. Bema  3, 33100   Tarnów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 146 882 300, faks 146 882 301, e-mail krta@praca.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.up.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie: CZĘŚĆ I zamówienia - "Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej" dla 10 osób, CZĘŚĆ II zamówienia - "Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL BASE" dla 15 osób, CZĘŚĆ III zamówienia - "Obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP" dla 15 osób.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WOP.2710.7.2016.BH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I zamówienia - organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej" dla 10 osób 3.1.1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla 10 osób bezrobotnych, 2) szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie winno obejmować minimum 67 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 15 godzin jazdy na wózku jezdniowym dla każdej osoby, 4) program szkolenia winien obejmować w szczególności: budowę wózków jezdniowych, podnośnikowych, typy wózków, czynności operatora przed rozpoczęciem, w trakcie oraz po zakończeniu pracy, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, BHP, wiadomości o dozorze technicznym, bezpieczna wymiana butli gazowych, zajęcia praktyczne, 5) szkolenie winno zakończyć się egzaminem przed Komisją Kwalifikacyjną Urzędu Dozoru Technicznego, 6) na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu musi przypadać 1 osoba, tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 wózek jezdniowy i odbyć 15 godzin nauki kierowania wózkiem, 7) w przypadku skierowania przez Zamawiającego do odbycia szkolenia osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić wymagania w zakresie rodzaju niepełnosprawności tych osób, tj. dostosować sposób prowadzenia szkolenia oraz potencjał techniczny i kadrowy do skierowanych osób niepełnosprawnych, 8) jeżeli Zamawiający będzie kierował osobę niepełnosprawną na szkolenie poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie, wskazując rodzaj i stopień niepełnosprawności kierowanej osoby, 9) absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji zawierający m. in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone: o znakiem Fundusze Europejskie Program Regionalny, o logo Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, o logo Województwa Małopolskiego, zgodnie z dokumentami dotyczącymi oznaczenia projektów dostępnymi na stronie internetowej www.rpo.malopolska.pl. Informacje dotyczące zastosowania wymagań informacyjnych i promocyjnych zostały określone w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, a w zakresie wykorzystania logotypu województwa małopolskiego w Skróconej wersji Księgi Identyfikacji Wizualnej, 10) ponadto, dokumenty o których wyżej mowa (tj. zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji) muszą posiadać informacje: o o projekcie w ramach którego prowadzone będzie szkolenie: Projekt "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (II) Mój rozwój, moja szansa" jest realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 8 Rynek Pracy, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy, o dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 11) po zdanym egzaminie przed Komisją Kwalifikacyjną Urzędu Dozoru Technicznego absolwent winien otrzymać zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego wydane przez UDT, 12) koszt egzaminu, o którym mowa powyżej, pokrywa Wykonawca - wchodzi on w ogólny koszt szkolenia i musi zostać uwzględniony w kalkulacji kosztów (załącznik nr 4 do SIWZ), 13) powyższy egzamin musi zostać przeprowadzony w okresie 1 miesiąca od zakończenia szkolenia, 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku niezależnym od Zamawiającego, 15) w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia, o którym wyżej mowa, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, które będzie iloczynem faktycznej liczby uczestników szkolenia oraz jednostkowego kosztu szkolenia określonego w ofercie Wykonawcy, 16) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie wyłącznie z udziałem osób skierowanych przez Zamawiającego (nie dopuszcza się dołączania do grupy innych uczestników), 17) przeprowadzenie na zakończenie szkolenia wśród uczestników szkolenia ankiety, której wzór stanowi załącznik nr 13 do SIWZ; ankiety Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, 18) czasu trwania egzaminu nie wlicza się do liczby godzin szkolenia, 19) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 20) zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty (tj. przez 6 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 21) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 22) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 23) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek, 24) szkolenie musi zostać przeprowadzone z uwzględnieniem technologii informatycznych takich jak np. rzutnik/projektor multimedialny, tablica interaktywna. CZĘŚĆ II zamówienia - organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL BASE" dla 15 osób. 3.2.1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL BASE dla 15 osób bezrobotnych, 2) szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie winno obejmować minimum 100 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 80 godzin zajęć praktycznych 4) program szkolenia winien obejmować minimum 4 moduły, - podstawy pracy z komputerem (BASE - B1), - podstawy pracy w sieci (BASE - B2), - przetwarzanie tekstów (BASE - B3), - arkusze kalkulacyjne (BASE - B4), 5) po zakończeniu każdego z ww. modułów szkoleniowych Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia przystąpienie do egzaminu ECDL BASE, 6) egzamin, o którym wyżej mowa musi zostać przeprowadzony zgodnie z zasadami administratora standardu ECDL w Polsce, tj. Polskiego Towarzystwa Informatycznego i działającego przy nim polskiego Biura ECDL oraz uprawnionego egzaminatora przy odpowiednim potencjale technicznym, 7) każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia ECDL BASE, 8) w przypadku skierowania przez Zamawiającego do odbycia szkolenia osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić wymagania w zakresie rodzaju niepełnosprawności tych osób, tj. dostosować sposób prowadzenia szkolenia oraz potencjał techniczny i kadrowy do skierowanych osób niepełnosprawnych, 9) jeżeli Zamawiający będzie kierował osobę niepełnosprawną na szkolenie poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie wskazując rodzaj i stopień niepełnosprawności kierowanej osoby, 10) absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji zawierający m. in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone: o znakiem Fundusze Europejskie Program Regionalny, o logo Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, o logo Województwa Małopolskiego, zgodnie z dokumentami dotyczącymi oznaczenia projektów dostępnymi na stronie internetowej www.rpo.malopolska.pl. Informacje dotyczące zastosowania wymagań informacyjnych i promocyjnych zostały określone w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, a w zakresie wykorzystania logotypu województwa małopolskiego w Skróconej wersji Księgi Identyfikacji Wizualnej, 11) ponadto, dokumenty o których wyżej mowa (tj. zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji) muszą posiadać informacje: o o projekcie w ramach którego prowadzone będzie szkolenie: Projekt "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (II) Mój rozwój, moja szansa" jest realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 8 Rynek Pracy, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy, o dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 12) po pozytywnie zaliczonych egzaminach z wszystkich modułów przeprowadzonych przez upoważnionego przez Polskie Towarzystwo Informatyczne egzaminatora ECDL absolwent winien otrzymać certyfikat ECDL BASE w wersji papierowej, 13) w przypadku zdania egzaminów z części modułów absolwent winien otrzymać certyfikat ECDL PROFILE o zdaniu egzaminów w ramach określonych modułów, 14) koszt egzaminu, o którym mowa powyżej pokrywa Wykonawca - wchodzi on w ogólny koszt szkolenia i musi zostać uwzględniony w kalkulacji kosztów (załącznik nr 4 do SIWZ), 15) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminów w certyfikowanych Laboratoriach ECDL posiadających aktualne uprawnienia do przeprowadzenia egzaminów ECDL BASE, 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku niezależnym od Zamawiającego, 17) w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia, o którym wyżej mowa Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, które będzie iloczynem faktycznej liczby uczestników szkolenia oraz jednostkowego kosztu szkolenia określonego w ofercie Wykonawcy, 18) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szkolenie wyłącznie z udziałem osób skierowanych przez Zamawiającego (nie dopuszcza się dołączania do grupy innych uczestników), 19) przeprowadzenie na zakończenie szkolenia wśród uczestników szkolenia ankiety, której wzór stanowi załącznik nr 13 do SIWZ; ankiety Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, 20) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 21) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 22) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 23) szkolenie musi trwać średnio niemniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 24) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek, 25) szkolenie musi zostać przeprowadzone z uwzględnieniem technologii informatycznych takich jak np. rzutnik/projektor multimedialny, tablica interaktywna. CZĘŚĆ III zamówienia - organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP" dla 15 osób. 3.3.1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP dla 15 osób bezrobotnych, 2) szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 50 godzin zajęć praktycznych, 4) program szkolenia winien obejmować w szczególności: techniki sprzedaży, marketing i reklamę w handlu, obsługę kasy fiskalnej, obsługę terminala kart płatniczych, minimum sanitarne, BHP na stanowisku pracy, 5) liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 1 osoba, tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 kasę fiskalną, 6) w przypadku skierowania przez Zamawiającego do odbycia szkolenia osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić wymagania w zakresie rodzaju niepełnosprawności tych osób, tj. dostosować sposób prowadzenia szkolenia oraz potencjał techniczny i kadrowy do skierowanych osób niepełnosprawnych, 7) jeżeli Zamawiający będzie kierował osobę niepełnosprawną na szkolenie poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie, wskazując rodzaj i stopień niepełnosprawności kierowanej osoby, 8) absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji zawierający m. in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone: o znakiem Fundusze Europejskie Program Regionalny, o logo Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, o logo Województwa Małopolskiego, zgodnie z dokumentami dotyczącymi oznaczenia projektów dostępnymi na stronie internetowej www.rpo.malopolska.pl. Informacje dotyczące zastosowania wymagań informacyjnych i promocyjnych zostały określone w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, a w zakresie wykorzystania logotypu województwa małopolskiego w Skróconej wersji Księgi Identyfikacji Wizualnej, 9) ponadto, dokumenty o których wyżej mowa (tj. zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji) muszą posiadać informacje: o o projekcie w ramach którego prowadzone będzie szkolenie: Projekt "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (II) Mój rozwój, moja szansa" jest realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 8 Rynek Pracy, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy, o dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku niezależnym od Zamawiającego, 11) w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia, o którym wyżej mowa Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, które będzie iloczynem faktycznej liczby uczestników szkolenia oraz jednostkowego kosztu szkolenia określonego w ofercie Wykonawcy, 12) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szkolenie wyłącznie z udziałem osób skierowanych przez Zamawiającego (nie dopuszcza się dołączania do grupy innych uczestników), 13) przeprowadzenie na zakończenie szkolenia wśród uczestników szkolenia ankiety, której wzór stanowi załącznik nr 13 do SIWZ; ankiety Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, 14) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 15) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 16) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 17) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 18) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek, 19) szkolenie musi zostać przeprowadzone z uwzględnieniem technologii informatycznych takich jak np. rzutnik/projektor multimedialny, tablica interaktywna.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV: 80533100-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej" dla 10 osób
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9840
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ośrodek Szkolenia Zawodowego EDUKATOR Ł. Rokosz, B. Babiarz Sp. j. ,  tarnow@edukator.net,  ul. Elektryczna 2,  33-100,  Tarnów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6020
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9900
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL BASE" dla 15 osób.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19995
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Collegium Medyczne "Medica" s.c. Anna Wasiłek, Grzegorz Wasiłek, Akademia Kształcenia Kadr "Medica",  kursy@medica.edu.pl,  ul. Mieszka I 4,  73-110,  Stargard,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13638
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13638
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37800
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP" dla 15 osób.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7890
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Usług Technicznych i Edukacyjnych TANT Agnieszka Jasielec,  biuro@tant.pl,  ul. Brodzińskiego 15,  33-100,  Tarnów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3600
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9960
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.