Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-30
Chorzów: Zakup i dostawa odczynników oraz niezbędnych materiałów zużywalnych do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji kolumnowej oraz dzierżawa sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania oznaczeń w serologii wraz z systemem informatycznym dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 339564 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie , ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, faks 032 2413952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odczynników oraz niezbędnych materiałów zużywalnych do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji kolumnowej oraz dzierżawa sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania oznaczeń w serologii wraz z systemem informatycznym dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników do badań serologicznych oraz dzierżawa sprzętu laboratoryjnego. Szacunkowa wartość realizacji zadania nie przekracza w złotych równowartości kwoty 133 000 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia oferty wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. złożą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, zamawiający żąda: 1.1 przedstawienia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2 przedstawienia przez Wykonawcę oświadczenia: - o spełnieniu warunków w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy; - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy; - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy; - o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Wzór oświadczenia Wykonawcy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda wykazu realizowanych lub zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (dopuszczalne jest określenie roku) i odbiorców wraz z danymi adresowymi - załącznik nr 5 do SIWZ. Powyższy wykaz musi uwzględniać minimum jedno zamówienie o charakterze i złożoności oraz wartości porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności przedstawienia w ofercie: 1) aktualnych rejestracji, atestów, certyfikatów lub deklaracji zgodności z wymogami UE wydawanych przez upoważnione do tego jednostki badawcze dopuszczających oferowane odczynniki do stosowania w analityce medycznej, 2) aktualnych rejestracji, atestów, certyfikatów lub deklaracji zgodności z wymogami UE wydawanych przez upoważnione do tego jednostki badawcze dopuszczających oferowany sprzęt laboratoryjny do stosowania w analityce medycznej, 3) deklarację zgodności z normami WE lub certyfikat potwierdzający oznaczenie CE lub zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowany sprzęt komputerowy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz że jest dopuszczony do obrotu w obszarze gospodarczym Unii Europejskiej, 4) oświadczenia Wykonawcy deklarującego, że gwarantuje on prawidłowość badań wykonywanych przy użyciu oferowanych urządzeń laboratoryjnych, 5) oświadczenia Wykonawcy deklarującego, że gwarantuje on prawidłowość badań wykonywanych przy użyciu posiadanej przez zamawiającego wirówki serologicznej z głowicą na 6 mikrokart ID - Cards wraz z automatyczną pipetą , przy zastosowaniu oferowanych odczynników, 6) dołączenia do oferty przetargowej katalogów lub innych materiałów opisujących przedmiot dzierżawy. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części IV B ust. 1 pkt 1.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe dokumenty należy złożyć zgodnie z przesłankami zawartymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie drukowanej dostępna jest w siedzibie zamawiającego odpłatnie w kwocie 5 zł w Dziale Zamówień Publicznych znajdującym się w budynku administracji na II piętrze w pokoju nr 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: 41 - 500 Chorzów ul Strzelców Bytomskich 11 - sekretariat szpitala..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 19 w Chorzowie, ul. Karpacka 15 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 24 w Chorzowie, ul. Lompy 16 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Integracyjnego Przedszkola nr 12 im. Marii Montessori w Chorzowie, ul. Lipińska 9 - I/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowych wraz z kosztorysami inwestorskimi oraz sprawowanie nadzorów autorskich w obiektach Oddziału ZUS w Chorzowie i w obiekcie Inspektoratu ZUS w Katowicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowych wraz z kosztorysami inwestorskimi oraz sprawowanie nadzorów autorskich w obiektach Oddziału ZUS w Chorzowie i w obiekcie Inspektoratu ZUS w Katowicach.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/084/25 Dostawa wirówek laboratoryjnych - 2 pakiety
- ZP 15/25 Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i aptecznego jednorazowego użytku
- Dostawa plastików laboratoryjnych
- ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ SEROLOGICZNYCH
- W-5 ZP/4/2025 dostawa odczynników chemicznych/ laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego.
- Dostawa dwóch wirówek niskoobrotowych z rotorem na płytki 96-dołkowe do IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.